Ashe’s Mardi Gras Challenge!
Další challenge tentokrát s Ashe. Chcete získat další skin?
Více informací: ZDE!
Základní úpravy
Hero Pools
Nové nastavení výběru hrdinů pro 21. sezónu v kompetitivní hře. Stejně jako u map, nebudou dostupné všichni hrdinové po celou dobu a bude k dispozici týdenní seznam hrdinů. Seznam bude obsahovat drtivou většinu hrdinů, přičemž jen několik z nich bude během daného týdne vyloučeno. Tato funkce by měla udržet kompetitivní hru zajímavou, protože složení týmů se během sezóny bude měnit častěji.
Experimental Mode
Nový mód triple damage - 3-2-1.
Více informací: ZDE!
Úpravy hrdinů, které jsou dostupné pouze v experimentálním módu
D.Va
- Základní
- Upravený poměr armoru ke zdraví (celkový počet životů je stále 600).
- Počet armoru zvýšen z 200 na 400.
- Počet životů snížen z 400 na 200.
- Upravený poměr armoru ke zdraví (celkový počet životů je stále 600).
- Defense Matrix
- Trvání zvýšeno z 2 na 4s.
- Fusion Cannons (primární střelba)
- Redukování pohybu sníženo z 50% na 30%.
Orisa
- Protective Barrier
- Cooldown snížen z 10 na 8s.
- Počet životů bariéry zvýšen na 900.
Reinhardt
- Základní
- Upravený poměr armoru ke zdraví (celkový počet životů je stále 500).
- Počet armoru zvýšen z 200 na 300.
- Počet životů snížen z 300 na 200.
- Upravený poměr armoru ke zdraví (celkový počet životů je stále 500).
- Rocket Hammer (primární střelba)
- Poškození zvýšeno ze 75 na 90.
- Barrier Field
- Regenerace zvýšena z 200 na 250 za sekundu.
Roadhog
- Take a Breather
- Při použití nyní zanechává oblak. Tento mrak uzdravuje všechny spojence v něm po 25 zdraví za sekundu a poskytuje 25% redukci poškození.
- Chain Hook
- Cooldown snížen z 8 na 6s.
- Scrap Gun (primární střelba)
- Poškození sníženo z 6 na 5 (sníženo ze 150 na 125 poškození jedné střelby).
- Whole Hog
- Cena ultimátky zvýšena o 15%.
Sigma
- Experimental Barrier
- Regenerace zvýšena ze 120 na 200 za sekundu.
- Počet životů bariéry zvýšen z 900 na 1200.
Winston
- Základní
- Armor zvýšen ze 100 na 200 (celkový počet životů je nyní 600).
- Barrier Projector
- Cooldown snížen ze 13 na 10s.
Zarya
- Základní
- Počet životů štítu zvýšen z 200 na 300 (celkový počet životů je nyní 500).
- Obdržení maximální energy ze štítu snížena z 40 na 30.
- Particle Cannon (primární střelba)
- Maximální poškození sníženo ze 170 na 140.
- Particle Cannon (sekundární střelba)
- Maximální poškození sníženo z 95 na 80.
- Particle Barrier (pro sebe)
- Cooldown snížen z 10 na 8s.
- Particle Barrier (pro ostatní)
- Nyní vytvoří bariéry pro všechny spojence, kteří jsou 8m od cíle.
- Trvání zvýšeno z 2 na 3s.
Základní úpravy
- Volba herního módu v profilu kariéry je nyní logičtější, aby se usnadnilo používání.
- Vedoucí skupiny nesmí používat možnost Leave as Group (odejít jako skupina), pokud právě probíhá kompetitivní hra.
- Čas při výběru hrdinů pro hry používající herní režimy Assault, Hybrid, Control a Payload byl snížen ze 40 na 35 sekund.
- Byli aktualizovány interakce mezi všemi schopnostmi "stun" - omráčení (Flashbang, Earthshatter, Freeze, Sleep, Accretion), aby byly konzistentnější. Nové omráčení nahradí stávající omráčení, pouze pokud je jeho trvání delší než zbývající čas na aktuálním omráčení.
- Zeď od Mei má nyní vizuálně poškozený stav, když je pod polovičním stavem zdraví.
Úpravy Custom Game
- Přidaná funkce kopírovat-vložit do nastavení Custom Game.
Workshop úpravy
Nové funkce:
- Mapy Custom Game
- Workshop Chamber
- Workshop Island
- Workshop Expanse
- Panel diagnostiky skriptů
- Podprogramy
Nové akce Workshopu
- Start Healing Modification
- Stop Healing Modification
- Stop All Healing Modifications
- Enable Inspector Recording
- Disable Inspector Recording
- If
- Else If
- Else
- While
- End
- For Global Variable
- For Player Variable
- Call Subroutine
- Start Rule
Nové hodnoty Workshopu
- Event Was Health Pack
- Last Healing Modification ID
Úpravy Workshopu
- Poznámky k akci a podmínkám.
- Vlastnosti tlačítek melee a nabití.
- Přidána možnost přehodnocení pořadí řazení pro vytvoření HUD textu.
- Akce Wait již není potřeba před akcí Loop.
- Efekty rovného paprsku.
- Chování Set Status / Clear Status sloučeno s herním omráčením.
Optimalizace Workshopu
- Set Global Variable
- Set Player Variable
- Modify Global Variable
- Modify Player Variable
- Set Global Variable At Index
- Set Player Variable At Index
- Modify Global Variable At Index
- Modify Player Variable At Index
- Loop
- Loop If
- Abort
- Abort If
- Skip
- Skip If
Opravy chyb
Základní
- Zabití B.O.B už neudělí skóre pro FFA a Team Deathmatch.
- Kompetitivní sezóna je nyní uvedena ve správném pořadí v profilu kariéry.
- Seznam Replay by již neměl mít neviditelné záznamy.
- Opravena chyba, kdy se vyloučení spoluhráči neobjevili v seznamu vyloučených spoluhráčů, pokud nebyli také v seznamu nedávných hráčů.
- Opravena chyba, kdy herní možnost Player Outline Strength neupravovala neprůhlednost obrysů hráče.
- Opraveno zobrazení teploty grafiky na novějším hardwaru AMD a ovladačích.
Mapy
- Petra
- Opravena chyba, která způsobila, že Reinhardtův Earthshatter nefungoval správně na skládací podlaze.
- Na rozbitnou podlahu lze nyní použít schopnosti Reaper's Shadow Step, Symmetra's Teleporter nebo Doomfist's Seismic Slam.
Hrdinové
- Ana
- Opravena chyba, která umožnila použít její spící šipku na bombách D.Vy, věží Torbjörna a Symmetry.
- Ashe
- Opravena chyba, která mohla způsobit, že charge B.O.Ba skončil dřív, když byl na schodech.
- Junkrat
- Opravena chyba, kde se občas objevila exploze miny poblíž jeho hlavy, místo na mině.
- Mei
- Opravena chyba se stackováním zamrznutí, které se neaplikovaly správně.
- Mercy
- Opravena chyba, která mohla způsobit, že Mercy nezískala značku lebky(zásahu) při asistenci.
- Wrecking Ball
- Opravena chyba, která zabránila hraní voice linek při otevření v lootboxech.
Custom Game
- Opraven problém zabraňující pozvání hráčů, když byla vlastní hra importována pomocí sdíleného kódu.
- Opraven problém, kdy předvolené sloty mohly být přepsány při ukládání nastavení z vlastní hry jiného hráče.
- Opraven problém, který umožnil skirmish přátelům dostat se do vaší vlastní hry, když byla zakázána možnost „povolit skirmish“.
Chcete si povídat o Overwatch? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskusia
Pre pridanie komentáru musíte byť prihlásený.
Prihlásiť saalebo
Registrovať nový účet