Patch Notes 25.02.2020

  patch    notes    bug   

 

Ashe’s Mardi Gras Challenge!

 

Další challenge tentokrát s Ashe. Chcete získat další skin?

Více informací: ZDE!


 

Základní úpravy

 

Hero Pools

 

Nové nastavení výběru hrdinů pro 21. sezónu v kompetitivní hře. Stejně jako u map, nebudou dostupné všichni hrdinové po celou dobu a bude k dispozici týdenní seznam hrdinů. Seznam bude obsahovat drtivou většinu hrdinů, přičemž jen několik z nich bude během daného týdne vyloučeno. Tato funkce by měla udržet kompetitivní hru zajímavou, protože složení týmů se během sezóny bude měnit častěji.

 

 

Experimental Mode

 

Nový mód triple damage - 3-2-1.

Více informací: ZDE!

 

Úpravy hrdinů, které jsou dostupné pouze v experimentálním módu

 

D.Va

  • Základní
    • Upravený poměr armoru ke zdraví (celkový počet životů je stále 600).
      • Počet armoru zvýšen z 200 na 400.
      • Počet životů snížen z 400 na 200.
  • Defense Matrix
    • Trvání zvýšeno z 2 na 4s.
  • Fusion Cannons (primární střelba)
    • Redukování pohybu sníženo z 50% na 30%.

 

Orisa

  • Protective Barrier
    • Cooldown snížen z 10 na 8s.
    • Počet životů bariéry zvýšen na 900.

 

Reinhardt

  • Základní
    • Upravený poměr armoru ke zdraví (celkový počet životů je stále 500).
      • Počet armoru zvýšen z 200 na 300.
      • Počet životů snížen z 300 na 200.
  • Rocket Hammer (primární střelba)
    • Poškození zvýšeno ze 75 na 90.
  • Barrier Field
    • Regenerace zvýšena z 200 na 250 za sekundu.

 

Roadhog

  • Take a Breather
    • Při použití nyní zanechává oblak. Tento mrak uzdravuje všechny spojence v něm po 25 zdraví za sekundu a poskytuje 25% redukci poškození.
  • Chain Hook
    • Cooldown snížen z 8 na 6s.
  • Scrap Gun (primární střelba)
    • Poškození sníženo z 6 na 5 (sníženo ze 150 na 125 poškození jedné střelby).
  • Whole Hog
    • Cena ultimátky zvýšena o 15%.

 

Sigma

  • Experimental Barrier
    • Regenerace zvýšena ze 120 na 200 za sekundu.
    • Počet životů bariéry zvýšen z 900 na 1200.

 

Winston

  • Základní
    • Armor zvýšen ze 100 na 200 (celkový počet životů je nyní 600).
  • Barrier Projector
    • Cooldown snížen ze 13 na 10s.

 

Zarya

  • Základní
    • Počet životů štítu zvýšen z 200 na 300 (celkový počet životů je nyní 500).
    • Obdržení maximální energy ze štítu snížena z 40 na 30.
  • Particle Cannon (primární střelba)
    • Maximální poškození sníženo ze 170 na 140.
  • Particle Cannon (sekundární střelba)
    • Maximální poškození sníženo z 95 na 80.
  • Particle Barrier (pro sebe)
    • Cooldown snížen z 10 na 8s.
  • Particle Barrier (pro ostatní)
    • Nyní vytvoří bariéry pro všechny spojence, kteří jsou 8m od cíle.
    • Trvání zvýšeno z 2 na 3s.

 

Základní úpravy

  • Volba herního módu v profilu kariéry je nyní logičtější, aby se usnadnilo používání.
  • Vedoucí skupiny nesmí používat možnost Leave as Group (odejít jako skupina), pokud právě probíhá kompetitivní hra.
  • Čas při výběru hrdinů pro hry používající herní režimy Assault, Hybrid, Control a Payload byl snížen ze 40 na 35 sekund.
  • Byli aktualizovány interakce mezi všemi schopnostmi "stun" - omráčení (Flashbang, Earthshatter, Freeze, Sleep, Accretion), aby byly konzistentnější. Nové omráčení nahradí stávající omráčení, pouze pokud je jeho trvání delší než zbývající čas na aktuálním omráčení. 
  • Zeď od Mei má nyní vizuálně poškozený stav, když je pod polovičním stavem zdraví.

 

Úpravy Custom Game

  • Přidaná funkce kopírovat-vložit do nastavení Custom Game.

 

Workshop úpravy

 

Nové funkce:

  • Mapy Custom Game
    • Workshop Chamber
    • Workshop Island
    • Workshop Expanse
  • Panel diagnostiky skriptů
  • Podprogramy

 

Nové akce Workshopu

  • Start Healing Modification
  • Stop Healing Modification
  • Stop All Healing Modifications
  • Enable Inspector Recording
  • Disable Inspector Recording
  • If
  • Else If
  • Else
  • While
  • End
  • For Global Variable
  • For Player Variable
  • Call Subroutine
  • Start Rule

 

Nové hodnoty Workshopu

  • Event Was Health Pack
  • Last Healing Modification ID

 

Úpravy Workshopu

  • Poznámky k akci a podmínkám.
  • Vlastnosti tlačítek melee a nabití.
  • Přidána možnost přehodnocení pořadí řazení pro vytvoření HUD textu.
  • Akce Wait již není potřeba před akcí Loop.
  • Efekty rovného paprsku.
  • Chování Set Status / Clear Status sloučeno s herním omráčením.

 

Optimalizace Workshopu

 

  • Set Global Variable
  • Set Player Variable
  • Modify Global Variable
  • Modify Player Variable
  • Set Global Variable At Index
  • Set Player Variable At Index
  • Modify Global Variable At Index
  • Modify Player Variable At Index
  • Loop
  • Loop If
  • Abort
  • Abort If
  • Skip
  • Skip If

 

Opravy chyb

 

Základní

  • Zabití B.O.B už neudělí skóre pro FFA a Team Deathmatch.
  • Kompetitivní sezóna je nyní uvedena ve správném pořadí v profilu kariéry.
  • Seznam Replay by již neměl mít neviditelné záznamy.
  • Opravena chyba, kdy se vyloučení spoluhráči neobjevili v seznamu vyloučených spoluhráčů, pokud nebyli také v seznamu nedávných hráčů.
  • Opravena chyba, kdy herní možnost Player Outline Strength neupravovala neprůhlednost obrysů hráče.
  • Opraveno zobrazení teploty grafiky na novějším hardwaru AMD a ovladačích.

 

Mapy

  • Petra
    • Opravena chyba, která způsobila, že Reinhardtův Earthshatter nefungoval správně na skládací podlaze.
    • Na rozbitnou podlahu lze nyní použít schopnosti Reaper's Shadow Step, Symmetra's Teleporter nebo Doomfist's Seismic Slam.

 

Hrdinové

  • Ana
    • Opravena chyba, která umožnila použít její spící šipku na bombách D.Vy, věží Torbjörna a Symmetry.
  • Ashe
    • Opravena chyba, která mohla způsobit, že charge B.O.Ba skončil dřív, když byl na schodech.
  • Junkrat
    • Opravena chyba, kde se občas objevila exploze miny poblíž jeho hlavy, místo na mině.
  • Mei
    • Opravena chyba se stackováním zamrznutí, které se neaplikovaly správně.
  • Mercy
    • Opravena chyba, která mohla způsobit, že Mercy nezískala značku lebky(zásahu) při asistenci.
  • Wrecking Ball
    • Opravena chyba, která zabránila hraní voice linek při otevření v lootboxech.

 

Custom Game

  • Opraven problém zabraňující pozvání hráčů, když byla vlastní hra importována pomocí sdíleného kódu.
  • Opraven problém, kdy předvolené sloty mohly být přepsány při ukládání nastavení z vlastní hry jiného hráče.
  • Opraven problém, který umožnil skirmish přátelům dostat se do vaší vlastní hry, když byla zakázána možnost „povolit skirmish“.

 

 

 

 


Chcete si povídat o Overwatch? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet