Point Capture
V Point Capture módu se každému z týmů přiřadí jedna role. Jeden tým je útočníkem (Attacker) a druhý zastává funkci obránce (Defender). Z názvu těchto rolí lze velice snadno odvodit, o co se asi každý z týmů bude snažit. Před začátkem hry mají obránci jednu minutu na to, aby vybudovali dobrou obranou linii, která zadrží nepřátelský postup vpřed. Pro tento úkol se často vybírají hrdinové, kteří jsou klasifikováni jako obránci nebo stavitelé. Druhý tým se během této minuty může připravit na útok. K roli útočníků se nejlépe hodí ofenzivní hrdinové, v čele s tankem a šikovnou podporou. Tým pak napadá místa na mapě, která musí po několik vteřin ovládnout a vyhnat jakéhokoliv bránícího hrdinu v daném čase. Pokud se to podaří, přesune se střed jejich zájmu na další bod, přidá se další čas k limitu splnění a hra může pokračovat. Takových bodů může na mapě být hned několik a pokud je útočníci získají všechny, vyhrávají. Pokud jim ale uplyne zadaný čas, výhra putuje na konto obránců.
Mapy: Hanamura, Temple of Anubis, Volskaya Industries
Payload
Payload funguje obdobně jako Point Capture. Jeden tým je útočník, zatímco druhý brání. Tentokrát ale nejde o dobývání bodů, ale o odtlačení vozidla na "checkpoint". Vozidlo se začne pohybovat, pokud je blízko něj někdo z útočníků. Čím více útočníků tlačí (až do maxima tří), tím rychleji se vozidlo pohybuje. Obránci musí buďto zabránit útočníkům, aby se k vozidlu dostali, nebo brzdit vozidlo naběhnutím do jeho blízkosti. Obránci vítězí v momentě, kdy útočníkům vyprší čas, zatímco útočníci vítězí, pokud dotlačí vozidlo až do konce.
Mapy: Dorado, Watchpoint: Gibraltar
Control
V Controlu se role útočníků a obránců neustále mění. Oba týmy mají za úkol zabrat a udržet jeden bod, který je zhruba uprostřed mapy. V momentě, kdy je jeden nebo více hráčů jednoho týmu na bodě sám, během chvilky jej obsadí. V tento moment běží časomíra ve prospěch tohoto týmu, a to od 0 % do 100 %. Soupeři se od této chvíle tedy musí snažit, aby vybojovali bod stejným způsobem na svou stranu. V momentě, kdy jeden z týmů dosáhne 100 %, vyhrává. Absolutní vítěz je pak ten, kdo vyhraje dvě ze tří kol zabírání. Obdobná mechanika se vyskytuje v řadě dalších her pod názvem "King of the Hill".
Mapy: Nepal, Lijang Tower
Hybrid
V Hybridu se hráči opět rozdělí na útočníky a obránce. V tomto módu jde o kombinaci Payload a Point Capture. Útočníci musí nejprve dobýt určitý bod a následně odtlačit vozidlo jako v Payload. Všechna ostatní pravidla platí jako pro dříve zmíněné módy.
Mapy: Numbani, Hollywood, King's Row
Deathmatch a Team Deathmach
Deathmatch - 8 hráčů, musíte nasbírat 20 bodů - pouze jeden vítěz.
Team Deathmatch - 2 týmy po 8 hráčích, musíte nasbírat 30 bodů - vítězí tým.
Více info ZDE
Mapy: Château Guillard
Redakci Blizzfanu podporuje obchod Gamebrand, který nabízí širokou škálu herního merchandise a příslušenství. Pokud nás chcete podpořit, nakupte si tam něco přes tento odkaz.
Chcete si povídat o Overwatch? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskusia
Pre pridanie komentáru musíte byť prihlásený.
Prihlásiť saalebo
Registrovať nový účet