Summer Games 2019
- Letní hry jsou zpět, s nimi Lúcioball a samozřejmě nesmí chybět nové skiny!
- Informace o eventu: ZDE!
- Skiny, emotes a highlight intra: ZDE!
Novinka: Subtitles
Vyberte si mezi 3-mi úrovněmi titulků: Critical Gameplay (kritické oznámení), Critical Gameplay + Conversations (kritické oznámení a konverzace), a Everything (všechno). Tato nová funkce byla vytvořena pro zlepšení herního zážitku pro hráče, kteří jsou neslyšící nebo nedoslýchaví, a také pro hráče, kteří mají rádi čtení titulků.
Úpravy ve Workshopu
Základní
- Přidána schopnost skriptů měřit výkon serveru aktuální instance hry.
- Tři nové hodnoty umožňují:
- Načtení serveru - Procenta představující zatížení procesoru aktuální instance hry.
- Průměr zatížení serveru - Procenta představující průměrné zatížení procesoru aktuální instance hry za poslední dvě sekundy.
- Nejvyšší zatížení serveru - Procenta představující nejvyšší zatížení procesoru aktuální instance hry během posledních dvou sekund.
- Vzhledem k tomu, že se tato čísla blíží 100 nebo jej překročí, je stále pravděpodobné, že instance hry bude ukončena, protože spotřebovává příliš mnoho zdrojů.
- Nový příklad přednastavení zobrazuje tyto hodnoty jako text HUD v levém horním rohu obrazovky. Pravidlo v přednastavení lze kopírovat do jiných skriptů, aby bylo možné identifikovat problémové oblasti výkonu.
- Tři nové hodnoty umožňují:
- Když se instance hry vypne kvůli nadměrnému zatížení skriptu Workshopu, zobrazí se v okně chatu nová chybová zpráva (namísto zprávy „neočekávaná chyba“).
- Přidány další řetězce (strings - datový typ).
Opravy chyb
Základní
- Opravena chyba, která mohla způsobit, že hráči, kteří si vybrali hrdinu během fáze Hero Select, se výběr hrdiny zruší, když se spustí fáze startu hry.
- V diváckém režimu jsou nyní při zásahu správně zobrazeny životy i armor.
- Color blind - Opravena chyba, která způsobila nesprávné výchozí barvy, které mají být aplikovány na UI v závislosti na tom, jestli v zápase útočíte nebo bráníte, zatímco máte pouze jednobarevnou sadu barev.
- Orisa - Supercharger, Baptiste - Immortality Field a Ashe - Dynamite jsou nyní platnými cíly pro aim assist.
Workshop
- Opravena chyba, která způsobila, že funkce "Set Invisible" nefunguje správně pro Reinhardta při použití sekundárního střelby při prohlížení v třetí osobě.
- Custom Game: Opravena chyba, která mohla způsobit AI botům, aby uvízli na cestě k bodu obsazení v mapě Oasis: Univerzity.
- Opraveny akce “Disable Built-In Game Mode Respawning” a “Set Respawn Max Time”.
- Custom Games: Opravena chyba, kdy poškození schopnosti Venom Mine od Widowmaker nebylo ovlivněno nastavením vlastní hry.
- Opravena chyba, která způsobila, že se nezobrazí na obrazovce odstranění pravidla, akce nebo podmínky.
- Opravena chyba, která způsobila chybovou zprávu "Invalid Options"(nesprávné možnosti) po importu některých starších Workshop kódů.
- Zakázání určitých akcí již nezpůsobuje nekonečnou smyčku.
Replays
- Opravena chyba, která způsobila, že při sledování nefunguje tlačítko FOV.
- Opravena chyba, která způsobila, že při přeskočení nějakého úseku zmizely obrysy hráče, při sledování hráče v první nebo třetí osobě.
- Opravena chyba, která způsobila, že v pausnutém replayi a následném přeskočení, zůstaly na obrazovce efekty hrdinů.
Mapy
Hanamura
- Opravena chyba, která dovolila určitým hrdinům, aby uvízli ve střeše u bodu B.
- Opravena chyba, která dovolila některým hrdinům vznášet se mezi střechami budovy v blízkosti bodu A.
Havana (PvP)
- Opravena chyba, která umožnila obránci vstoupit do spawnovací místnosti útočníků. (levý exit, 2. spawn. místnost).
Numbani
- Aktualizováno osvětlení pro highlight intra.
Hrdinové
Bapstiste
- Opravena chyba, kdy Amplification Matrix nezvyšoval léčivé efekty.
- Opravena vizuální chyba s Baptistovou hlavou při skinu Spec Ops.
Doomfist
- Opravena chyba, kdy se schopnost Seismic Slam špatně započítávala.
D.Va
- Opravena chyba, kdy Defence Matrix nedokázal za určitých okolností absorbovat střely za rohem.
Hanzo
- Opravena chyba, která mohla způsobit, že se u mrtvého Hanza nad zemí vznáší luk, při skinu Kabuki.
Roadhog
- Opravena chyba, kdy se řetěz někdy neobjevil při kameře první osoby.
Moira
- Opravena chyba, kdy se Coalescence někdy neobjevila při kameře první osoby.
- Opravena chyba, kdy byla Moira po použití Fade stále krátce viditelná.
Sombra
- Opravena chyba, která způsobila, že byl u schopnosti Translocator po respawnu cooldown.
- Opravena chyba, kdy nepřítel někdy mohl použít schopnost, pokud byl hacknut a zároveň zasažen ultimátkou.
Tobrjörn
- Opravena chyba, která umožnila použít Molten Core a kladivo současně.
Winston
- Opravena chyba, která způsobila, že jméno a lišta zdraví, bylo překryto jeho tělem při použití Primal Rage.
Wrecking Ball
- Opravena chyba, která umožnila zničení min nepřítelským Wrecking Ballem, který jimi proletěl bez toho, aby mu ublížily.
Zenyatta
- Opravena chyba, která způsobila, že se ve hře a highlight portrétu nezobrazoval skin Zen-Nakji.
Chcete si povídat o Overwatch? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskusia
Pre pridanie komentáru musíte byť prihlásený.
Prihlásiť saalebo
Registrovať nový účet