Patch Notes 16.07. 2019

  patch    notes    summer   

 

Summer Games 2019

  • Letní hry jsou zpět, s nimi Lúcioball a samozřejmě nesmí chybět nové skiny!
  • Informace o eventu: ZDE!
  • Skiny, emotes a highlight intra: ZDE!

 

Novinka: Subtitles

Vyberte si mezi 3-mi úrovněmi titulků: Critical Gameplay (kritické oznámení), Critical Gameplay + Conversations (kritické oznámení a konverzace), a Everything (všechno). Tato nová funkce byla vytvořena pro zlepšení herního zážitku pro hráče, kteří jsou neslyšící nebo nedoslýchaví, a také pro hráče, kteří mají rádi čtení titulků.


 

Úpravy ve Workshopu

 

Základní

  • Přidána schopnost skriptů měřit výkon serveru aktuální instance hry.
    • Tři nové hodnoty umožňují:
      • Načtení serveru - Procenta představující zatížení procesoru aktuální instance hry.
      • Průměr zatížení serveru - Procenta představující průměrné zatížení procesoru aktuální instance hry za poslední dvě sekundy.
      • Nejvyšší zatížení serveru - Procenta představující nejvyšší zatížení procesoru aktuální instance hry během posledních dvou sekund.
    • Vzhledem k tomu, že se tato čísla blíží 100 nebo jej překročí, je stále pravděpodobné, že instance hry bude ukončena, protože spotřebovává příliš mnoho zdrojů.
    • Nový příklad přednastavení zobrazuje tyto hodnoty jako text HUD v levém horním rohu obrazovky. Pravidlo v přednastavení lze kopírovat do jiných skriptů, aby bylo možné identifikovat problémové oblasti výkonu.
  • Když se instance hry vypne kvůli nadměrnému zatížení skriptu Workshopu, zobrazí se v okně chatu nová chybová zpráva (namísto zprávy „neočekávaná chyba“).
  • Přidány další řetězce (strings - datový typ).

 

Opravy chyb

 

Základní

  • Opravena chyba, která mohla způsobit, že hráči, kteří si vybrali hrdinu během fáze Hero Select, se výběr hrdiny zruší, když se spustí fáze startu hry.
  • V diváckém režimu jsou nyní při zásahu správně zobrazeny životy i armor.
  • Color blind - Opravena chyba, která způsobila nesprávné výchozí barvy, které mají být aplikovány na UI v závislosti na tom, jestli v zápase útočíte nebo bráníte, zatímco máte pouze jednobarevnou sadu barev.
  • Orisa - Supercharger, Baptiste - Immortality Field a Ashe - Dynamite jsou nyní platnými cíly pro aim assist.

 

Workshop

  • Opravena chyba, která způsobila, že funkce "Set Invisible" nefunguje správně pro Reinhardta při použití sekundárního střelby při prohlížení v třetí osobě.
  • Custom Game: Opravena chyba, která mohla způsobit AI botům, aby uvízli na cestě k bodu obsazení v mapě Oasis: Univerzity.
  • Opraveny akce “Disable Built-In Game Mode Respawning” a “Set Respawn Max Time”.
  • Custom Games: Opravena chyba, kdy poškození schopnosti Venom Mine od Widowmaker nebylo ovlivněno nastavením vlastní hry.
  • Opravena chyba, která způsobila, že se nezobrazí na obrazovce odstranění pravidla, akce nebo podmínky.
  • Opravena chyba, která způsobila chybovou zprávu "Invalid Options"(nesprávné možnosti) po importu některých starších Workshop kódů.
  • Zakázání určitých akcí již nezpůsobuje nekonečnou smyčku.

 

Replays

  • Opravena chyba, která způsobila, že při sledování nefunguje tlačítko FOV.
  • Opravena chyba, která způsobila, že při přeskočení nějakého úseku zmizely obrysy hráče, při sledování hráče v první nebo třetí osobě.
  • Opravena chyba, která způsobila, že v pausnutém replayi a následném přeskočení, zůstaly na obrazovce efekty hrdinů.

 

 

Mapy

 

Hanamura

  • Opravena chyba, která dovolila určitým hrdinům, aby uvízli ve střeše u bodu B.
  • Opravena chyba, která dovolila některým hrdinům vznášet se mezi střechami budovy v blízkosti bodu A.

Havana (PvP)

  • Opravena chyba, která umožnila obránci vstoupit do spawnovací místnosti útočníků. (levý exit, 2. spawn. místnost).

Numbani

  • Aktualizováno osvětlení pro highlight intra.

 

 

Hrdinové

 

Bapstiste

  • Opravena chyba, kdy Amplification Matrix nezvyšoval léčivé efekty.
  • Opravena vizuální chyba s Baptistovou hlavou při skinu Spec Ops.

 

Doomfist

  • Opravena chyba, kdy se schopnost Seismic Slam špatně započítávala.

 

D.Va

  • Opravena chyba, kdy Defence Matrix nedokázal za určitých okolností absorbovat střely za rohem.

 

Hanzo

  • Opravena chyba, která mohla způsobit, že se u mrtvého Hanza nad zemí vznáší luk, při skinu Kabuki.

 

Roadhog

  • Opravena chyba, kdy se řetěz někdy neobjevil při kameře první osoby.

 

Moira

  • Opravena chyba, kdy se Coalescence někdy neobjevila při kameře první osoby.
  • Opravena chyba, kdy byla Moira po použití Fade stále krátce viditelná.

 

Sombra

  • Opravena chyba, která způsobila, že byl u schopnosti Translocator po respawnu cooldown.
  • Opravena chyba, kdy nepřítel někdy mohl použít schopnost, pokud byl hacknut a zároveň zasažen ultimátkou.

 

Tobrjörn

  • Opravena chyba, která umožnila použít Molten Core a kladivo současně.

 

Winston

  • Opravena chyba, která způsobila, že jméno a lišta zdraví, bylo překryto jeho tělem při použití Primal Rage.

 

Wrecking Ball

  • Opravena chyba, která umožnila zničení min nepřítelským Wrecking Ballem, který jimi proletěl bez toho, aby mu ublížily.

 

Zenyatta

  • Opravena chyba, která způsobila, že se ve hře a highlight portrétu nezobrazoval skin Zen-Nakji.

 

 


Chcete si povídat o Overwatch? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Housac
Jiří Housa

Housac je autorem 476 článků. Více článků tohoto autora najdete na tomto odkazu. Pro více informací navštivte profil tohoto autora.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet