Patch Notes 11.12. 2018

  patch    notes    winter   

 

Vrátil se zpět oblíbený zimní event: Winter Wonderland 2018

Další informace: ZDE!

Nové skiny, emotes a highlight intra: ZDE! 

 

 

Základní úpravy

 

Zvuk

  • Je nyní k dispozici možnost používat prostorový zvuk ve Windows (Dolby Atmos/Windows Sonic). Tato funkce je k dispozici v nabídce systému Windows - Start > Ovládací panely > Hardware a zvuk > Zvuk > Zařízení reproduktorů > Prostorový zvuk.

 

Úpravy hrdinů

 

Ashe

  • B.O.B.
    • Bob nyní bude mít zlatý odstín, když Ashe bude mít aktivovanou možnost zlaté zbraně.

 

Bastion

  • Configuration: Recon
    • Náboje zvýšeny z 25 na 35.
  • Configuration: Sentry
    • Rozstřel zbraně snížen o 33%.

 

Brigitte

  • Shield Bash
    • Nyní už nemůže procházet (schopností) či omráčit cíl přes štít.
    • Poškození sníženo z 50 na 5.
  • Inspire Passive
    • Cooldown snížen z 1.5 na 1s.
    • Trvání zvýšeno z 5 na 6s.
    • Celkové léčení zvýšeno z 80 na 100.

 

Doomfist

  • Rising Uppercut
    • Ztráta trvání kontroly ve vzduchu se snížila z 3s na 0,6s.
  • Seismic Slam
    • Maximální range snížen z 20m na 15m.
    • Oběti už nebudou ztrácet kontrolu ve vzduchu.
  • Meteor Strike
    • Rádius ve vnitřním kruhu zvýšen z 1.5 na 2m - kruh, kde Meteor Strike dává plné poškození za 300.  
    • Maximální poškození vně vnitřního kruhu sníženo z 300 na 200. Poškození v tomto kruhu se snižuje, čím více jste na kraji.

 

McCree

  • Peacekeeper
    • Poškození z alternativní střelby (pravé tlačítko myši) zvýšeno z 45 na 55.

 

Torbjörn

  • Molten Core
    • Poškození zvýšeno ze 130 na 160/s.

 

Opravy chyb

 

A.I.

  • Opraveny chyba, které způsobila, aby boti mohli použít svoji ultimátku, když se pokoušeli opravit věž.

 

Deathmatch

  • Opravena chyba, která způsobila překrytí hlasů Atheny, pokud zápas skončil remízou.

 

 

HRDINOVÉ

 

Základní

  • Opravena chyba, která zabraňovala přehrání přistávacího vizuálního efektu, když hrdina zasáhl kluzký povrch.
  • Opraveny problémy, které by mohly způsobit, že klient nesprávně vypočítá projektily.
  • Opraven problém, který způsobil, že se nepřátelští hráči zobrazovali ve špatném pohybu, když hra měla nad 100 FPS.

 

Ashe

  • Opravena chyba, která způsobila, že schopnost Dynamite vytvořil druhý vizuální efekt malého výbuchu chvíli po prvním.
  • Opravena chyba, která zabraňovala tomu, aby se u dynamitu přehrály ohnivé vizuální efekty na nepřátelské schopnosti (například Junkratova Steel Trap nebo Meina Ice Wall).
  • Opravena chyba, která bránila tomu, aby dynamit explodoval, když se dostal do malých otvorů.
  • Opravena chyba, která zabraňovala divákům, aby viděli obrysy nepřátel prostřednictvím scopu u zbraně.
  • Opravena chyba, která způsobila, že Ashe viděla vizuální efekty Zaryi bariéry, když byl Bob cílem.
  • Opravena chyba, která způsobila, že Bob sklouzl z Meiny zdi.
  • Opravena chyba, která zabránila v otevření dveří (s airlockem), když Bob zrovna chargoval v mapě Horizon: Lunar Colony.
  • Opravena chyba, která způsobila, že Bobův loket při mávání na chvíli zmizel.
  • Opravena chyba, která způsobila, že se Bob neustále chargoval na malý kousek kolize místo toho aby zastavil.
  • Opravena chyba, která zabraňovala Coach Gun v tom, aby v mapách mohla přemisťovat nerozbitné věci.

 

Bastion

  • Opravena chyba, která způsobila, že v módu Tank mohl pokračovat v pohybu, když byl omráčen.
  • Opravena chyba, která způsobila, že má barevný obrys spolu s levitujícími čtverci nad ním.

 

Brigitte

  • Opravena chyba, která umožnila Brigitte cestovat v Meině ultimátce při použití Shield Bash.

 

D.Va

  • Opravena chyba s highlight intrem "Lying Around", která způsobila, že vlasy D.Vy byly zaseknuty v mechu.

 

McCree

  • Opravena chyba, která způsobila, že animace a zvukové efekty Deadeye hrají dvakrát, pokud byla rychle zrušena.

 

Mercy

  • Opravena chyba, která dovolila, aby Mercy získala nabití ultimátky, pokud se Pharah sama poničila, když byl na ní použit boost na poškození.

 

Moira

  • Opravena chyba, která umožnila Biotic Orbům projít nebo zaseknout se ve stěnách.

 

Reinhardt

  • Opravena chyba, která zabránila tomu, aby se Earthshatter dostal přes určitý terén.

 

Sombra

  • Opravena chyba, která způsobila, že slyší zvukový efekt detekce, když se zrovna dostala do stealthu nebo teleportu.

 

Symmetra

  • Opravena chyba, která způsobila další zvukové efekty při hraní vítězné pózy v Hero Gallery.
  • Opravena chyba s teleportem, kde by měly hrát samodestruktivní zvukové efekty při prohlížení v Hero Gallery.
  • Opravena chyba, která umožnila Symmetře teleportovat věžičky pod terénem.

 

Torbjörn

  • Opravena chyba, která způsobila, že Torbjörnova věžička byla postavena v extrémním úhlu, pokud přistála na okraji objektu.

 

Widowmaker

  • Opravena chyba, která umožnila Venom Mine odhalit nepřátelské bariéry skrz stěny.

 

Wrecking Ball

  • Opravena chyba, která způsobila, že dosáhl maximální rychlosti, než se vrátil na normální rychlost, když použil Grappling Claw na maximální vzdálenost.

 

 

MAPY

 

Control

  • Opravena chyba, která způsobila, že čas odpočítávání při sestavování týmu zůstal na 29s.

 

Dorado

  • Opravena chyba, která poskytla přístup k určitým římsám.

 

Temple of Anubis

  • Opravena chyba, která hráčům zabránila, aby stáli na schodišti v blízkosti prvního bodu.
  • Opravena chyba, která umožnila se Sombře dostat do neúmyslných míst.

 

Mystery Heroes

  • Opravena chyba, která zabraňovala tomu, aby se pravidla Mystery Heroes používala při skirmish Mystery Heroes.

 

Spectating

  • Opravena chyba, která způsobila, že obrazovka zabití se překrývala s jinými prvky už. rozhraní, zatímco byli hráči pozorováni divákama.

 

UI

 

Nastavení Colorblind

  • Opravena chyba, která způsobila, že hráčské UI se objevilo v nepřátelských barvách během hry FFA Deathmatch.
  • Opravena chyba, která zabránila tomu, aby se nastavení barev týmu zobrazovaly na kartách a vítězných obrazovkách.
  • Opravena chyba, která zabránila tomu, aby se na obrazovce s hrdiny zobrazovaly jména hráčů.
  • Opravena chyba, která zabraňovala tomu, aby se na obrazovce konečné skóre zobrazovali správné týmové barvy.
  • Opravena chyba, která bránila tomu, aby bar s životy Torbjörnovi věžičky zobrazoval v barvě týmu.

 

 

 

 


Chcete si povídat o Overwatch? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskusia

Žiadne komentáre
Pre pridanie komentáru musíte byť prihlásený.
Prihlásiť sa
alebo
Registrovať nový účet