Patch Notes 11.12. 2018

  patch    notes    winter   

 

Vrátil se zpět oblíbený zimní event: Winter Wonderland 2018

Další informace: ZDE!

Nové skiny, emotes a highlight intra: ZDE! 

 

 

Základní úpravy

 

Zvuk

  • Je nyní k dispozici možnost používat prostorový zvuk ve Windows (Dolby Atmos/Windows Sonic). Tato funkce je k dispozici v nabídce systému Windows - Start > Ovládací panely > Hardware a zvuk > Zvuk > Zařízení reproduktorů > Prostorový zvuk.

 

Úpravy hrdinů

 

Ashe

  • B.O.B.
    • Bob nyní bude mít zlatý odstín, když Ashe bude mít aktivovanou možnost zlaté zbraně.

 

Bastion

  • Configuration: Recon
    • Náboje zvýšeny z 25 na 35.
  • Configuration: Sentry
    • Rozstřel zbraně snížen o 33%.

 

Brigitte

  • Shield Bash
    • Nyní už nemůže procházet (schopností) či omráčit cíl přes štít.
    • Poškození sníženo z 50 na 5.
  • Inspire Passive
    • Cooldown snížen z 1.5 na 1s.
    • Trvání zvýšeno z 5 na 6s.
    • Celkové léčení zvýšeno z 80 na 100.

 

Doomfist

  • Rising Uppercut
    • Ztráta trvání kontroly ve vzduchu se snížila z 3s na 0,6s.
  • Seismic Slam
    • Maximální range snížen z 20m na 15m.
    • Oběti už nebudou ztrácet kontrolu ve vzduchu.
  • Meteor Strike
    • Rádius ve vnitřním kruhu zvýšen z 1.5 na 2m - kruh, kde Meteor Strike dává plné poškození za 300.  
    • Maximální poškození vně vnitřního kruhu sníženo z 300 na 200. Poškození v tomto kruhu se snižuje, čím více jste na kraji.

 

McCree

  • Peacekeeper
    • Poškození z alternativní střelby (pravé tlačítko myši) zvýšeno z 45 na 55.

 

Torbjörn

  • Molten Core
    • Poškození zvýšeno ze 130 na 160/s.

 

Opravy chyb

 

A.I.

  • Opraveny chyba, které způsobila, aby boti mohli použít svoji ultimátku, když se pokoušeli opravit věž.

 

Deathmatch

  • Opravena chyba, která způsobila překrytí hlasů Atheny, pokud zápas skončil remízou.

 

 

HRDINOVÉ

 

Základní

  • Opravena chyba, která zabraňovala přehrání přistávacího vizuálního efektu, když hrdina zasáhl kluzký povrch.
  • Opraveny problémy, které by mohly způsobit, že klient nesprávně vypočítá projektily.
  • Opraven problém, který způsobil, že se nepřátelští hráči zobrazovali ve špatném pohybu, když hra měla nad 100 FPS.

 

Ashe

  • Opravena chyba, která způsobila, že schopnost Dynamite vytvořil druhý vizuální efekt malého výbuchu chvíli po prvním.
  • Opravena chyba, která zabraňovala tomu, aby se u dynamitu přehrály ohnivé vizuální efekty na nepřátelské schopnosti (například Junkratova Steel Trap nebo Meina Ice Wall).
  • Opravena chyba, která bránila tomu, aby dynamit explodoval, když se dostal do malých otvorů.
  • Opravena chyba, která zabraňovala divákům, aby viděli obrysy nepřátel prostřednictvím scopu u zbraně.
  • Opravena chyba, která způsobila, že Ashe viděla vizuální efekty Zaryi bariéry, když byl Bob cílem.
  • Opravena chyba, která způsobila, že Bob sklouzl z Meiny zdi.
  • Opravena chyba, která zabránila v otevření dveří (s airlockem), když Bob zrovna chargoval v mapě Horizon: Lunar Colony.
  • Opravena chyba, která způsobila, že Bobův loket při mávání na chvíli zmizel.
  • Opravena chyba, která způsobila, že se Bob neustále chargoval na malý kousek kolize místo toho aby zastavil.
  • Opravena chyba, která zabraňovala Coach Gun v tom, aby v mapách mohla přemisťovat nerozbitné věci.

 

Bastion

  • Opravena chyba, která způsobila, že v módu Tank mohl pokračovat v pohybu, když byl omráčen.
  • Opravena chyba, která způsobila, že má barevný obrys spolu s levitujícími čtverci nad ním.

 

Brigitte

  • Opravena chyba, která umožnila Brigitte cestovat v Meině ultimátce při použití Shield Bash.

 

D.Va

  • Opravena chyba s highlight intrem "Lying Around", která způsobila, že vlasy D.Vy byly zaseknuty v mechu.

 

McCree

  • Opravena chyba, která způsobila, že animace a zvukové efekty Deadeye hrají dvakrát, pokud byla rychle zrušena.

 

Mercy

  • Opravena chyba, která dovolila, aby Mercy získala nabití ultimátky, pokud se Pharah sama poničila, když byl na ní použit boost na poškození.

 

Moira

  • Opravena chyba, která umožnila Biotic Orbům projít nebo zaseknout se ve stěnách.

 

Reinhardt

  • Opravena chyba, která zabránila tomu, aby se Earthshatter dostal přes určitý terén.

 

Sombra

  • Opravena chyba, která způsobila, že slyší zvukový efekt detekce, když se zrovna dostala do stealthu nebo teleportu.

 

Symmetra

  • Opravena chyba, která způsobila další zvukové efekty při hraní vítězné pózy v Hero Gallery.
  • Opravena chyba s teleportem, kde by měly hrát samodestruktivní zvukové efekty při prohlížení v Hero Gallery.
  • Opravena chyba, která umožnila Symmetře teleportovat věžičky pod terénem.

 

Torbjörn

  • Opravena chyba, která způsobila, že Torbjörnova věžička byla postavena v extrémním úhlu, pokud přistála na okraji objektu.

 

Widowmaker

  • Opravena chyba, která umožnila Venom Mine odhalit nepřátelské bariéry skrz stěny.

 

Wrecking Ball

  • Opravena chyba, která způsobila, že dosáhl maximální rychlosti, než se vrátil na normální rychlost, když použil Grappling Claw na maximální vzdálenost.

 

 

MAPY

 

Control

  • Opravena chyba, která způsobila, že čas odpočítávání při sestavování týmu zůstal na 29s.

 

Dorado

  • Opravena chyba, která poskytla přístup k určitým římsám.

 

Temple of Anubis

  • Opravena chyba, která hráčům zabránila, aby stáli na schodišti v blízkosti prvního bodu.
  • Opravena chyba, která umožnila se Sombře dostat do neúmyslných míst.

 

Mystery Heroes

  • Opravena chyba, která zabraňovala tomu, aby se pravidla Mystery Heroes používala při skirmish Mystery Heroes.

 

Spectating

  • Opravena chyba, která způsobila, že obrazovka zabití se překrývala s jinými prvky už. rozhraní, zatímco byli hráči pozorováni divákama.

 

UI

 

Nastavení Colorblind

  • Opravena chyba, která způsobila, že hráčské UI se objevilo v nepřátelských barvách během hry FFA Deathmatch.
  • Opravena chyba, která zabránila tomu, aby se nastavení barev týmu zobrazovaly na kartách a vítězných obrazovkách.
  • Opravena chyba, která zabránila tomu, aby se na obrazovce s hrdiny zobrazovaly jména hráčů.
  • Opravena chyba, která zabraňovala tomu, aby se na obrazovce konečné skóre zobrazovali správné týmové barvy.
  • Opravena chyba, která bránila tomu, aby bar s životy Torbjörnovi věžičky zobrazoval v barvě týmu.

 

 

 

 


Chcete si povídat o Overwatch? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Housac
Jiří Housa

Housac je autorem 476 článků. Více článků tohoto autora najdete na tomto odkazu. Pro více informací navštivte profil tohoto autora.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet