Příběhové pozadí lokací
V Gibraltarské skále se nachází opuštěná základna organizace Overwatch. V těchto zdánlivě vybydlených prostorách nalezl útočiště mohutný opičák Winston. Ze svého úkrytu spřádá plány na sjednocení bývalých agentů Overwatch, aby společnými silami bojovali proti novým hrozbám sužujícím současný svět.
V protikladu k usedlému Gibraltaru stojí oslavami uvolněné Dorado. Je to místo blížících se výročních oslav konce krize Omnic, Festival of Light. Prostředí působí bujarým dojmem a zároveň nezapomíná na tajemná nebezpečí, skrývající se v temných postranních uličkách.
Londýnská Kins's Row přináší tentokrát vážnější téma. Napětí mezi lidmi a omnics je zde patrné na první pohled. Utlačování lidské dělnické třídy a nepochopení společenských pravidel ze strany robotických obyvatel je zřejmě nepřekonatelným kulturním rozdílem. Příběhová linie na ostrovech bohužel není blíže dotažena. Nástin příběhu nicméně tématem přesahuje i do problematik reálného světa. V podobném duchu se nese také nově oznámený Hollywood. Oproti Londýnu působí rozmarnějším dojmem a zmíněné strasti se skrývají pod rouškou filmové noblesy.
Z řady vystupuje africké Numbani, které jest jakýmsi nebem na zemi. Lidé i omnics zde soužijí v naprosté harmonii, narušované jen vzpomínkou na kriminálníka jménem Doomfist. Na příští dny je plánována výstava jeho proslulé rukavice, jak upozorňují plakáty v ulicích. Říká se, že jednou ranou srovnáte celý mrakodrap se zemí.
Doomfist je zatím blíže nepředstavená postava. Většího prostoru se dočká v některém z komiksů či krátkých filmů. Prozatím je známo jen několik málo faktů. Doomfist byl po skončení krize Omnic poražen Winstonem v epickém souboji. Zanechal po sobě jen mocnou rukavici, která byla umístěna do historického muzea organizace Overwatch, jak jsme se dozvěděli z loňského traileru.
Určitě si vzpomínáte na chlapce oblečeného v modré mikině. Z tohoto krátkého filmečku je patrné, že symbolizuje samotné hráče. Spolu s jeho malou dopomocí se totiž Winstonovi a Tracer povedlo ochránit rukavici před ukradením dvojicí Widowmaker a Reaper. Tracer se následně sklonila k chlapci a svým roztomilým hlasem pronesla: "World could always use small heroes." (Svět potřebuje malé hrdiny)
Ruská továrna Volskaya je prozatím místem s nejrozvinutější příběhovou linií. Rusko bylo první oblastí zasaženou krizí Omnic. Oproti ostatním zemím odmítlo pomoc Overwatch a postavilo se krizi po svém. Takže zatímco Overwatch pomáhal po celém světě, Rusko spustilo výrobu obřích mechů. Razilo myšlenku "nam mnogo". Pro některé nepochopitelně hasili oheň ohněm. Jak jinak si vysvětlovat snahu o potlačení omnics dalšími roboty, ač řízenými lidskou posádkou.
Dialogy mezi postavami
Podle vývojářů jsou dialogy mezi postavami skvělým způsobem, jak vystihnout osobnost a vzájemné vztahy. Pouhý styl a tón řeči skvěle prezentuje jejich charakteristické vlastnosti. Kontury vazeb mezi hrdiny ihned nabírají určitějších tvarů, aniž by bylo nutné dlouze popisovat historické pozadí. S těmito dialogy se bude možné setkávat opět spíše mimo hru. Prozatím je jasné hluboké přátelství mezi Winstonem a Tracer. Naopak nevraživost vyvstává z nevyřešené minulosti Hanza a jeho bratra Genjiho.
Způsoby představování nového obsahu
V této části se vývojáři ohlédli zpět a v jednoduchosti vysvětlili jednotlivé experimenty při představování novinek.
První zmínka směřovala k oblíbenému Lúciovi. V souvislosti s ním došlo k ohlášení světového turné a vydaní alba. Hudební hrdina si ihned získal své obecenstvo, a to i díky tomu, že si můžete jeho hudbu reálně poslechnout.
Dalším krokem bylo vytvoření televizních zpráv Atlas News, skrze jejichž reportáže byla představována tajemná minulost Soldiera 76.
Vývojáři dále hledali nový způsob uvedení pro kriminální dvojici Junkrat a Roadhog. Za tímto účelem stvořili reality show - Moment in Crime. Střípky jejich povahy se skrývaly i na Wanted plakátech a v neposlední řadě v Junkratově přímočarém plánu na vyloupení banky v Doradu. Ano, to jsou ti malí kriminálníci, o kterých byla řeč v úvodu. Skica na plánku zároveň odpovídala rozložení do té doby neoznámeného Dorada.
Komiksy
Blizzard se pokusí vyobrazit příběh i v přívětivé formě komiksů. Představení bychom se mohli dočkat na příštím Comic-Conu. Hlavním tématem bude první Overwatch Strike tým. V hlavní roli se představí John Morrison (Soldier 76) a jeho v té době ještě nejlepší kamarád Gabriel Reyes (Reaper). Vzájemné neshody ve způsobech vedení organizace Overwatch následně způsobily její rozpad. Nebyl to však jediný prvek vedoucí ke zkáze ochránců lidstva před krizí Omnic. Mezi členy původního Strike týmu dále přivítáme Reinhardta či Annu Amari, jednu z nejlepší sniperek z Egypta a matku Pharah.
V plánu jsou i krátké komiksy zveřejňované na internetu. Něco podobného už zkouší s WoW. Je to skvělý způsob, jak seznámit fanouška s nevysvětlenými záhadami a zároveň nebýt omezen dlouhým rozsahem běžných komiksů.
Cinematics
V této časti jen krátce zmíním, že se o veškeré animované příběhy se stará Jeff Chamberlain, jehož jméno nalezneme na režisérské židli v představeném Hollywoodu. Bližší informace naleznete v samostatném článku.
Q&A
Jaký vliv bude mít pokročení příběhu na jednotlivé lokace? Dočkáme se nových map či změn v těch
stávajících?
Zatím nedokážeme jednoznačně odpovědět. Na některých mapách se však objevují plakáty a jiné reklamy. Jejich proměna bude zatím jediným způsobem reakce na vývoj příběhové linie.
Jak se Britové vypořádali s krizí Omnic?
Nemůžeme prozradit, ale žádným způsobem to nesouvisí s unikátními schopnostmi Tracer.
Když byla organizace Overwatch v rozkvětu, do jaké míry probíhala komunikace mezi jednotlivými agenty?
Před třiceti lety byl stvořen první originální Strike tým, jehož úspěchy vynesly Overwatch mezi nejpopulárnější organizace na světě. V té době už zahrnoval nespočet členů. Mnoho z nich se v životě nepotkalo. Z historického pohledu můžeme rozlišovat tři éry: The Golden Age - první Strike tým, který bude motivem i debutového komiksu, The Height - v této době zaměstnával Overwatch stovky agentů a The Now - období po rozpadu, kdy se hrdinové rozprchli po celém světě, aby žili vlastním životem. Z některých se stali padouši, jiní žijí v ústraní. Část současných postav ani nikdy nebyla členy Overwatch, jen se jejími původními úspěchy inspirovala. Možná, že to budou oni, kdo bude stát za obnovením zašlé slávy Overwatch!
Myslíte, že Blizzard dokáže rozvíjet příběh na tolika frontách a zároveň neopomíjet hru samotnou? Zřejmě se nacházíme na počátku obrovské proměny celého Blizzardu. Zda přinese ovoce, či se dostane mezi největší propadáky, ukáže jen čas. Osobně si myslím, že si ukousl až příliš velké sousto, když se snaží poskytnout kvalitní obsah tolika různými prostředky.
Chcete si povídat o Overwatch? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskusia
Pre pridanie komentáru musíte byť prihlásený.
Prihlásiť saalebo
Registrovať nový účet