Teabagging dostane nerf

Pamatujete doby, kdy se po napsání "gg ez" napsalo "gg ez"? Ty jsou dávno pryč. Můžeme jen doufat, že Blizzard zásobu vypsaných hlášek v budoucnu rozšíří. Pokud patříte k trollům, co rádi zesměšňují nepřátele teabaggováním, pak vás jistě zajímá, co vás čeká. Nicméně tato malá změna ve velice nepravděpodobných situacích ovlivní i běžné hráče.

 

Co se změnilo?

Každé skrčení trvá trochu déle. Nic dramatického, nicméně na Redditu se rozjela docela dlouhá diskuze. V běžné hře bude tato změna znamenat především to, že vyhnout se Hanzovu šípu pomocí skrčení bude o něco obtížnější. Na druhou stranu, kdo by právě tohle používal, že?

Pro běžného hráče to znamená akorát tolik, že youtube videa budou o něco plynulejší na sledování.

 

Takže pokud si hrajete na Nea v případě nepřátelské palby nebo rádi dřepujete, budete mít život o trochu složitější. Na druhou stranu si toho většina hráčů nijak nevšimne.

 

Co je teabagging?

Jelikož hráči ve hrách mají jen omezený počet pohybů, snaží se maximalizovat vše, co jim hra poskytuje. Proto stále postavy poskakují, točí se a nebo dělají různé blbosti. Teabaggování je poté něco takového.

Jak toto slovní spojení vzniklo? Pokud si louhujete čaj z pytlíku, pak pohyb nahoru a dolu je to, co hráči opakované mačkání klávesy pro skrčení provádí. Pohyb nahoru a dolu. Spokojme se s tím, že toto vysvětlení je dostatečné, dodejme drobné a nejasné varování "neolizujte železné zábradlí ani namrzlé kliky dveří" a posuňme se dál.

Původní myšlenka byla, že zemřelý stále viděl bojiště z pohledu svého umírajícího avatara. Dřepování na jeho hlavě tak muselo být náležitě ponižující.

Jedna z prvních her, kde se tato rozcvička objevila, byla střílečka Halo. Navíc díky Ragdoll Physics (tedy pohyb mrtvých těl na bojišti, například že se zemřelý protivník zachytí o hráče) bylo celé trollení soupeřů... řekněme interaktivní.

Celá myšlenka je zesměšnit soupeře, případně ho naštvat nebo ponížit. I pokud se soupeř dívá odjinud, než z pohledu zemřelého hrdiny, jde především o zprávu: "Nejen že jsem tě zabil, ale mám i čas se ti vysmát."

Na druhou stranu, i tato nevinná (zůstaňme u toho) provokace má svou stinnou historii. Roku 2008 byla na základní škole v Asbury Park v New Jersey pozorována nová "móda", kdy se děti teabaggovaly na hřišti. Hůře než s poznámkou dopadl muž z Alabamy. Dostal dva roky vězení za teabaggování jiného muže v restauraci proti jeho vůli.

Na druhou stranu se tato věc dostala například do seriálu Simpsonovi (20. série 19. epizoda), do hry Borderlands 2 (quest MMORPGFPS) nebo do traileru na Call of Duty Ghost.

Jednoduše řečeno se jedná o FPS kulturu (především, nikoli výhradně), která se v herním světě rozrostla. Takže pokud vám vrtalo hlavou, proč hráči po zabíjení soupeřů tolik dřepují nebo kde se právě tohle vzalo, již máte svou odpověď.

 

Čajování a Overwatch

Pokud jste zkoumali achievementy, mohli jste si všimnout toho s názvem Tea Time. Za zabití 20ti protivníků bez jediného úmrtí získá hráč tento spray. Další narážku na Teabagging má hrdinka Ana Amari. Její emote nebo vítězná póza s čajem nemůže být nic jiného.

Je vidět, že i Blizzard s dřívější nezkušeností v FPS hrách o louhování čaje leccos ví. Zároveň tím naznačuje, že jisté škádlení a trollení u svých her uznává a do jisté míry podporuje.

 

A co vy? Trollíte soupeře, vedete s nimi psychologickou válku, naštve vás takový výsměch, je vám to ukradené a nebo jste naopak za teabaggování rádi, protože tím soupeře připravujete o drahocený čas i po smrti? Hráči Junkrata určitě fandí té poslední variantě.

 


Chcete si povídat o Overwatch? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskusia

kovka 16.01.2017 18:00

Neeeeeee, už nemá cenu to dál hrát

Pre pridanie komentáru musíte byť prihlásený.
Prihlásiť sa
alebo
Registrovať nový účet