PTR - Patch Notes 31. 5. 2017

  PTR    Public Test Region    Patch Notes   


 

 

 

HLAVNÍ

 

 

Nová Assault mapa - Horizon Lunar Colony

 

 

 

 

Nové legendární skiny

 

  • Skiny Oni Genji a Officer D.Va byly přidány do klasických bedniček.

 


VLASTNÍ HRY A GAME BROWSER

 

 

  • Gravitaci hráče a střely lze nyní upravovat.
  • Knockback lze nyní upravovat na všechny zbraně nebo schopnosti, které knockback (odhození) efekt mají.
  • Nyní lze změnit výšku skoku.

 


ÚPRAVY HRDINŮ

 

McCree

  • Deadeye
    • Nyní začne zaměřovat cíle již po 0,2 sekundách namísto 0,8.
    • Poškození během prvních 1,0 sekund zvýšeno z 20 na 80 (poškození za sekundu po prvních 1,0 sekundách zůstává nezměněno).

 

Komentář vývojářů:
McCreeho ultimátní schopnost může udělit spoustu poškození, pokud má čas na přípravu, ale často byl problém udělit alespoň malé poškození předtím, než byl zastaven nebo zabit. Tyto změny by to měly udělat mnohem pružnější a silnější.

 


Reaper

  • The Reaping (pasivní schopnost)
    • Byly odstraněny koule se životy.
    • Nyní dostává 20 % z celého poškození do hrdinů jako zdraví.

 

Komentář vývojářů: Reaperova stará pasivní schopnost byla užitečná, pokud dokázal zabít spoustu nepřátel v řadě. Ale protože nepřátelé musí proto, aby to fungovalo, být mrtví, a pokud situace nebyla ve váš prospěch, tak to nebylo moc užitečné. Tato nová pasivní schopnost mu umožňuje okamžitě těžit ze situace – obzvláště, pokud bojuje s Tank hrdiny. Ti jsou bráni jako větší cíl, který dává menší poškození.

 


Roadhog

  • Velikost hitboxu hlavy snížena o 20 %.
  • Scrap Gun
    • Poškození střel sníženo o 33 %.
    • Rychlost střel zvýšena o 30 %.
    • Velikost zásobníku zvýšena ze 4 na 5 nábojů.

 

Komentář vývojářů: Hlava Roadhoga byla abnormálně velká ve srovnání s hrdiny podobné postavy. Proto, abychom zvýšili jeho schopnost přežití, tak snižujeme její velikost. Změny na jeho Scrap Gun redukují jeho kombo s hákem a masivním "burst" poškozením, zatímto jeho DPS zůstává zhruba stejné.

 


ÚPRAVA UŽIVATELSKÉHO ROZHRANÍ

 

 

  • Rychlý přehled nejhranějších hrdinů každého hráče je nyní tím, že zvýrazníte daného hráče v sekci Group v menu Social (zobrazované statistiky se dynamicky změní v závislosti na daném typu hry).
  • Do Career Profile přidána nová možnost "All Modes", která hráčům umožňuje zobrazit kombinované statistiky ze všech herních módů.
  • Do Career Profile přidána nová možnost "All Competitive Seasons", která hráčům umožňuje zobrazit kombinované statistiky ze všech sezón kompetitivních her.
  • Na více místech byla statistika "Damage Done" nahrazena "Hero Damage Done".
  • Nová statistika "Barrier Damage Done" byla přidána do části se statistikou v Career Profile, stejně jako statistika "All Damage Done", která kombinuje poškození udělené do bariér a hrdinům.
  • Průměry (Averages) jsou nyní vypočteny v 10minutových řezech, nikoli počtem her.
  • Možnost "Rate This Match" se již na konci zápasu nezobrazuje.

 

Komentář vývojářů:
Nová statistika "Hero Damage Done" je stejná jako stará "Damage Done", ale nezahrnuje poškození způsobené bariérám, pouze poškození hrdinům a umístěných objektů (např. Torbjörnova věžička). Toto číslo lze nalézt v nových statistikách "Barrier Damage Done" nebo "All Damage Done". Nicméně, protože jsou statistiky "Hero Damage Done" a "Barrier Damage Done" zbrusu nové, tak jejich průměry budou založeny pouze na čase, který se hraje od jejich přidání.
Stará statistika byla vypočtena tak, že brala v potaz celkové poškození a rozdělila jej podle počtu her. Výsledek byl průměr, který přesně neodráží daný výkon, protože nezohledňoval délku her. Nové průměry jsou vypočteny v 10minutových řezech.

 

OPRAVA CHYB

 

 

Všeobecné

  • Opraven problém, který způsoboval, že hráči ztráceli pokrok v jejich On Fire metru poté, co byl zcela naplněn.

 

Arcade

  • Opravena chyba, kdy se mohlo stát, že hlasatel zahlásil "Select your hero" na konci zápasu v módu Elimination.
  • Opravena chyba, která bránila, aby se Zzz objevovalo nad spícím nepřítelem v módu Elimination.

 

Kompetitivní hry

  • Opravena chyba, kdy se v Career Profile objevovala první výhra jako prohra.


Vlastní hry a Game Browser

  • Opravena chyba, která bránila, aby se některá nastavení správně zobrazovala v souhrnu při prohlížení předvoleb u 3v3 Eliminaton.
  • Objasněné chybové hlášení, které se zobrazí, pokud se hráč pokusí opustit stránku Nastavení s neplatnou kombinací nastavení.
  • Opravena chyba, kdy se osvětlení z balíčků s léčením objevovalo na mapách Capture the Flag a Elimination i poté, co byly vypnuty.
  • Opravena chyba, kdy schopnost Armor Pack od Torbjörna fungovala i po vypnutí v nastavení.

 

Hrdinové

  • Opravena chyba, kdy hráči nemohli slyšet hlasovou linku, která obvykle doprovází jejich ultimátní schopnost poté, co byli omráčeni.
  • Opravena chyba, kdy se D.Va mohla zaseknout poté, co byl její mech zabit a ona jej znova zavolala.
  • Opravena chyba, která zabraňovala, aby hrály zvukové efekty u Genjiho, pokud použil svůj primární útok bezprostředně po Swift Strike.
  • Opraven překlad u Orisiny hlášky "Satisfied with Protection".
  • Opravena chyba, kdy nemohl být Orisin Supercharger zničen, pokud byl přejet payloadem.
  • Opraven překlep v popisku na Roadhogově skinu Junkenstein.
  • Opravena chyba, kdy hráči mohli detekovat Sombru (když byl Stealth aktivní), pokud byli v určité vzdálenosti.
  • Opravena chyba, kdy vlasy Symmetry vypadaly nepřirozeně, pokud měla skin Vishkar nebo Architech.
  • Opravena chyba ohledně interakce Grappling Hook (Widowmaker) s létájícími drony na mapě Oasis.

 

Mapy

  • Opravena chyba na mapě Volskaya Industries, která bránila, aby se led objevil rozbitý, pokud hráči spadli dolů z římsy.

 

Uživatelské rozhraní

  • Opravena chyba, která způsobila, že se propagační portréty Heroes of the Storm objevily uzamčené i po jejich odemčení.
  • Opravena chyba, která mohla v chatu způsobit chybovou zprávu, pokud jste se pokoušeli sledovat nového hráče, zatímco jste sledovali jiného.
  • Opravena chyba, která mohla způsobit, že by okno chatu bylo umístěno příliš vysoko, což by blokovalo možnosti v menu.
  • Opravena chyba, která zabraňovala zabalení textu v textovém poli "Report Player".

Chcete si povídat o Overwatch? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskusia

Žiadne komentáre
Pre pridanie komentáru musíte byť prihlásený.
Prihlásiť sa
alebo
Registrovať nový účet