PTR - Patch Notes (3. května 2017)

  PTR    Public Test Region   

 

OBECNÉ

Custom hry a Game Browser

  • Nyní mají hráči možnost v Custom hrách vypnout možnost sekundárních zbraní

 

ÚPRAVY HRDINŮ

Genji

  • Odstraněn cooldown pro útok po použití jeho pasivní schopnosti - lezení po zdech. Nyní může útočit bezprostředně po vylezení stěny

 

Komentář vývojářů:

Tato změna dělá lezení po zdech mnohem příjemnější.


Hanzo

  • Odstraněn cooldown pro útok po použití jeho pasivní schopnosti - lezení po zdech. Nyní může útočit bezprostředně po vylezení stěny
  • Storm Bow
    • Rychlost natažení zvýšena o 10%
    • Nyní, pokud budete stále držet tlačítko pro natažení, když polezete po stěnách, bude luk stále natažen a šíp připraven k okamžitému vystřelení

 

Komentář vývojářů: 
Snížení doby čerpání u Hanza mu dává více celkového DPS (poškození za sekundu) a zároveň mu umožňuje mít plně nabitý šíp. Také v případě potřeby mu umožňuje rychlejší návrat k plné rychlosti pohybu. A také, jako změna u Genjiho - tato změna dělá lezení po zdech mnohem příjemnější.


Orisa

  • Fusion Driver
    • Poškození sníženo o 15%
  • Protective Barrier
    • Cooldown snížen z 12 sekund na 8 sekund

 

Komentář vývojářů:

Abychom Orise pomohli udržet přední linii pro její tým, tak jsme snížili cooldown na její Protective Barrier. Tato změna ji také pomůže pokud bude potřeba bariéru přemístit. 
Zároveň kompenzovali tuto novou obrannou sílu, snížili jsme její poškození u Fusion Driver, poněvadž se zdálo příliš vysoké

 

 

Reaper

  • Wraith Form
    • Zásobník je nyní plně nabit, pokud použije tuto schopnost

 

Komentář vývojářů:

Wraith forma je běžně používáná jako úniková schopnost. Tato změna dává Reaperovi šanci bojovat, když jej nepřítel pronásleduje

 

Reinhardt

  • Earthshatter
    • Výška účinnosti snížena ze 3 metrů na 2 metry
    • Prahová výška objektů, které může Earthshatter "vylézt" byla snížena z 3 metrů na 2 metry.

 

Komentář vývojářů:

Earthshatter měl tendenci "vylézt" neočekáváně vysoko a často tak zasahoval cíle, které byly výrazně nad zemí. Tyto změny pomohou této schopnosti zůstat více uzemněné.

 

Soldier: 76

  • Heavy Pulse Riffle
    • Poškození střel sníženo z 20 na 19

 

Komentář vývojářů: 
Soldier: 76 je v poslední době mnohem lepší. Avšak jeho celkové poškození jej činí "must-pickem" v porovnání s jinými.

 

OPRAVA CHYB

 

Obecné

  • Opraven problém, kdy nemohly nebyly slyšet hlášky během Play of the Game
  • Opraven problém, kdy štíty zobrazovaly nesprávnou barvu týmů během Play of the Game
  • Do Kill Feedu byly přidány nové ikony a množství schopností

Arcade

  • Opravena chyba, kdy byl během 1v1 Mystery Duels přerušen úvod

A.I.

  • Na mapě Ilios opravena chyba, kdy se boti zasekly u studny

Hrdinové

  • Opravena chyba, kdy se léčivé a rychlostí aury od Lucia nepřesně promítaly
  • Opravena chyba, která bránila Orisině Fortify blokování střídavé střelby z Luciova Sonic Amplifier
  • Opravena chyba, která bránila položit Orisinu Protective Barrier v některých situacích
  • Opravena chyba, která ovlivňovala některé grafické karty - ty zobrazovaly nepřesný počet nábojů u Pharah, pokud měla skin Mechaqueen nebo Raptorion
  • Nyní se již nemohou navzájem zabít stejní Reinthardt hrdinové pomocí svého Charge
  • Opravena chyba, kdy se při použití Winstonovi ultimátní schopnosti - Primal Rage neobnovovalo zdraví, pokud byl zasažen Biotic Grenade od Any

Mapy

  • Opravena chyba, kdy se Tracer pohybovala podivně, když se poprvé objevila v tutoriálu
  • Opravena chyba, která způsobovala asymetrii mezi pilíři v Ruinách na mapě Ilios
  • Opravena chyba, která dovolovala Sombře dostat se na nezamýšlená místa na Watchpoint: Gibraltar
     

Chcete si povídat o Overwatch? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskusia

Žiadne komentáre
Pre pridanie komentáru musíte byť prihlásený.
Prihlásiť sa
alebo
Registrovať nový účet