Představení všech skinů týmu Overwatch League
Overwatch League skiny jsou nyní k dispozici a mohou být zakoupeny prostřednictvím nového systému League Token, který umožňuje hráčům přímo podporovat své oblíbené týmy Overwatch League. Skiny jsou k dispozici pro všech 12 týmů Overwatch League a všech 26 hrdinů.
Každý skin bude stát 100 tokenů - 100 tokenů koupíte zhruba za 5$. Jako bonus každý získal 100 tokenů zadarmo.
Blizzard bude Overwatch League streamovat na tomto Twitch kanálu.
Další informace o skinech a tokenech najdete na oficiálních stránkách ZDE!
Základní úpravy
Základní
- Hráči nyní mohou sledovat stream Overwatch League přes menu Overwatch League, když jsou hry aktivní.
- [PS4 / XB1] Hráči nyní mohou vložit všechna tlačítka pro komunikační kolečka na tlačítko hry.
- [PS4 / XB1] Byla přidána možnost podržet stisknuté a přidržené krokování v části Options > Controls > Movement.
- [PS4 / XB1] Aně byla přidána v ovládacích prvcích "Friendly Aim Assist Strength" v části Options > Controls > Hero. To usnadní zaměření spojenců.
- Přesnost zbraní již není zvýšena ani snížena při střílení na Genji's Deflect nebo schopnostech zabraňujících projektilům (např. Winston's Barrier Projector nebo Mei's Ice Wall).
Uživatelské rozhraní
Hrdinové
- Zenyattovy orby (Discord a Harmony) se nyní zobrazí jako bar s cílem, na které jsou vyslány.
Opravy chyb
Základní
- Opraven problém, který zabránil zobrazování obdržených položek po otevření Loot Boxu.
- Opravena chyba, která způsobila, že se v rozbalovací nabídce Career Profile zobrazí duplicitní výběr "Current Competitive Season".
- [PC] Opravena chyba, která hráči zabránila v navigaci herních menu pomocí klávesy tabulátoru.
- Opravena chyba, která zabraňuje zobrazování prvků UI pro funkci Tracer's Blink při přepínání mezi zobrazením první a třetí osoby v režimu diváka.
- Opravena chyba, která zabraňuje tomu, aby se počet nábojů Doomfistova Hand Cannon zobrazoval při přepínání mezi zobrazením první a třetí osoby v režimu diváka.
A.I.
- Opravena chyba, která zabraňovala botům Bastiona a Torbjörna od cestování do některých oblastí na prvním pointu v Eichenwalde.
- Opravena chyba, která způsobila, že bot Lúcia opustil mapu při navigaci v King's Row.
Kompetitivní hra
- Opravena chyba, která způsobila, že zbývající metry se zobrazují dvakrát, když se hráči přiblížili k posledním pěti metrům na mapách Escort a Escort / Assault.
Game Browser a Custom Games
- Opravena chyba, která zabránila úpravě trvání ultimátky od úpravy správného trvání ultimátky u Soldier: 76.
Deathmatch
- Opravena chyba, která způsobila, že highlight Play of the Game nedovolil zobrazení obrazovky konce zápasu pro posledního hráče, co zemřel ve hře.
Hrdinové
- Opravena chyba, která zabránila tomu, aby Doomfistova Rocket Punch zničila rozbitné předměty.
- Opravena chyba, která by mohla způsobit, že Doomfistův Rocket Punch byl nestabilně odkopnutý, když se srazil s nepřítelem pomocí pohybové schopnosti (např. Winstonův Leap).
- Opravena latence, která způsobila, že Doomfistův Rocket Punch cestuje nepřítelem namísto toho aby dával poškození.
- Opraven problém, který někdy způsobil, že směrový pohyb Doomfistova Rocket Punch je nepředvídatelný.
- Opraven problém, který dovolil nepřátelům skočit přes Doomfistův Rocket Punch namísto poškození.
- Opravena chyba, která způsobila, že nepřátelé zasaženi Doomfistovým Rocket Punch, se někdy posunuli podél zdí namísto toho, aby dostali poškození.
- Opravena chyba, která způsobila, že Doomfist se pohybuje podél terénu, pokud ho zasáhne Rocket Punch.
- Opravena záležitost, která způsobila nepřátelům, kteří byli zasaženi Doomfistovým Rocket Punch, náraz do terénu namísto cestování nahoru.
- Opravena chyba, která způsobila, že Doomfistův Rocket Punch se aktivoval dříve, když byl blízko Mei's Ice Wall.
- Opravena chyba, která někdy způsobila, že Doomfist spadl do země, když použil Seismic Slam na svahu.
- Opraven problém, který zrušil Seismic Slam Doomfista, když nebyl schopen dosáhnout cílené polohy.
- [PC] Opravena chyba, která způsobila, že Junkratova RIP-Tire kamera na cíl se zpozdila po odpálení.
- [PC] Opravena chyba, která způsobila, že Junkratův RIP-Tire byl tichý pro nepřátele při cestování po střeše nebo když byl ve vzduchu.
- Opravena chyba, která někdy způsobila, že anténa Snowballa se roztáhla, když Mei měla skin Beekeeper.
- Opravena chyba, která někdy způsobila, že zpráva Mercy Resurrect "Reviving" zůstala na obrazovce cíleného hráče po dokončení.
- Opravena chyba, která způsobila, že hráči targetnutý Mercy Resurrect už neuvidí svůj respawnující čas, pokud jí to přerušil nepřítel.
- Opravena chyba, která zabraňovala hráčům používat Moiry Biotickou Orb, pokud používala Fade nebo zemřela při používání Biotic Orb.
- Opravena otázka, která způsobila, že Moiry "Ultimate almost ready" voiceline někdy hrála, když její Coalescence byla plně nabitá.
- Opravena chyba, která způsobila, že Reinhardtův Charge odkopnul nepřátele namísto jejich přichycení.
- Opravena chyba, která způsobila, že vizuální efekty Sombry EMP se zobrazují, když byla schopnost přerušena nepřátelským hráčem.
- Opravena chyba, která způsobila, že Sombra po teleportaci s Translocatorem čelí nesprávnému směru.
- Opravena chyba, která někdy způsobila, že Torbjörnova věž nebyla zcela vyléčena, když použil Molton Core.
- Opravena chyba, která zabraňuje portrétu Carbon Zenyatta ve hře zobrazovat správnou barvu.
Mapy
- Opravena chyba na Eichenwalde, která způsobila, že voiceline "Checkpoint Reached" hrála, když payload dosáhl konečného cíle.
- Opravena chyba, která dovolila Reaperovi Shadow Step k neúmyslnému umístění na Horizon Lunar Colony.
Chcete si povídat o Overwatch? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskusia
4rdyvcz 10.01.2018 16:00
Super! hned se jdu na ně podívat...
Pre pridanie komentáru musíte byť prihlásený.
Prihlásiť saalebo
Registrovať nový účet