Patch notes 22.3.2016

Hlavní změny:

Nová escort mapa: Route 66

  • Mapa odehrávájící se na legendární cestě napříč Amerikou.

Nový herní mód: Weekly Brawl

  • Už jméno napovídá, že se jedná o podobný koncept jako ve hře Hearthstone. Každý týden budou jiná pravidla (někdy i pěkně šílená!), podle kterých budete v tomto módu hrát. Například, všichni hráči budou moci hrát jen za určitou postavu nebo určitou herní třídu. Prozatím se pravidla tohoto módu mění každý den, po vydání hry se budou obměňovat každý týden.

Nová herní mechanika: Highlights

  • Vaše osobní gameplay highlighty. Ty z vašich posledních pěti zápasů si můžete prohlédnout v menu. Mějte na paměti, že se zatím nedají exportovat a po odhlášení ze hry se všechny smažou.

Upravená herní mechanika: Play of the Game

  • Play of the game je nyní rozděleno na čtyři kategorie, každá jinak bodovaná.
    • High Score – Přičítá body za multikilly a rychlé killstreaky.
    • Lifesaver – Za zachránění spoluhráče/spoluhráčů od jisté smrti.
    • Sharpshooter – Sleduje mnoho různých faktorů. Například rychlost pohybu, jestli byl zásah headshot  nebo jestli byl cíl ve vzduchu. Podle toho poté uděluje body.
    • Shutdown – Přiděluje body za to, že hráč překazí nepříteli nějaký zásadní čin. Například Widowmaker zastřelí Lúcia uprostřed vyvolávání „Sound Barrier“. Hra vypočítá, jaký by měl „Sound Barrier“ efekt a přidělí Widowmaker body.
  • Nakonec hra porovná všechny úspěchy a ten nejlepší ukáže všem hráčům. Pokud bude Play of the Game z kategorie Lifesaver, Sharpshooter nebo Shutdown, oznámí hráčům, ze které kategorie byl.

Obecné

Player Progression

  • Byly přidány achievementy
    • Všechny achievementy si můžete prohlédnout v Career Profile v záložce „Achievements“.
    • Vybrané achievementy nyní odemykají „general“ a „hero-specific“ spreje. Těmi se můžete vybavit v záložce „Hero Gallery“.
  • Hráči nyní odemykají nové „potrait frame“ každých 10 levelů namísto levelů 10, 25, 50 a 100.
  • Přidány „Promotions“
    • Když hráč dosáhne levelu 100, odemkne se mu nový „portrait frame theme“ a level se mu zresetuje.
  • Nové legendary skiny pro některé hrdiny
    • "Antique" Bastion
    • “Junker” D.Va
    • “Stinger” D.Va
    • “Jester” Junkrat
    • "Hip Hopper" Lúcio
    • "Riverboat" McCree
    • "Vigilante" McCree
    • “Nevermore” Reaper
    • "Stunt Rider: 76" Soldier: 76"
    • “Barbarossa” Torbjörn
    • “Blackbeard” Torbjörn
    • "Cybergoth" Zarya

Připojování a odpojování

  • Hráči obdrží EXP bonus, pokud budou hrát více zápasů v řadě.
  • Hráčům, kteří se připojí v průběhu hry, se po konci zápasu nemůže připsat prohra. Výhra ovšem ano.
  • Hráčům, kteří se odpojí v průběhu zápasu, se automaticky přičte prohra.
  • Pokud se hráč bude opakovaně odpojovat ze zápasů v jejich průběhu, dostane postih v podobě menšího příjmu EXP z budoucích zápasů. Penalizace bude trvat tak dlouho, jak se bude hráč odpojovat ze zápasů.

Skupiny

  • Hráči nyní mohou požádat o pozvánku do skupiny.
  • Pokud vůdce skupiny odejde ze hry, bude mít možnost nechat skupinu neporušenou.
  • Přidána nová nastavení skupin.
    • Možnost dovolit hráčům pozvat ostatní hráče do skupiny.
    • Možnost, aby se mohl „kdokoliv“, „přátelé“ nebo „nikdo“, přidat bez pozvání.

Ostatní

  • Vylepšený zážitek pro nové hráče. Tutorial a „Practice Range“ byli vylepšeny. Hra vás také nově ze začátku navede do tutoriálu, než vám doporučí Quick Play.
  • Hráči mohou nyní procházet hlavní menu při načítání Quick Play, Play vs AI nebo Weekly Brawlu.
  • „Healing Done“ nahradilo „Final Blows“ v dostupných medailích na konci zápasu.
  • AI hrdinové nyní používají útoky na blízko a sbírají lékárničky.

 

Změny ve vyvážení map

Nepal

  • Byly přidány nové cesty k prvnímu a druhému kontrolnímu bodu.
  • Odstraněny některé zdi okolo druhého kontrolního bodu.

Změny ve vyvážení hrdinů

Obecné

  • Následující schopnosti budou ignorovat payloady při kontrole dosahu.
    • Lúcio > Crossfade a Sound Barrier
    • Mei > Blizzard
    • Reinhardt > Earthshatter
    • Soldier: 76 > Biotic Field
    • Zenyatta > Transcendence

Zenyatta

  • Orb of Harmony a Orb of Discord se nyní vrátí, pokud jsou jejich cíle z dohledu déle jak 3 sekundy.

Herní rozhraní

Menu nastavení

  • Hráči mohou přeskočit Skirmish při čekání na zápas.
  • Přibyla možnost specifického nastavení klávesnice pro jednotlivé postavy.
  • Podpora pro Dolby ATMOS sluchátka.

Herní UI

  • Lišta payloadu ukazuje checkpointy i vzdálenost, která do dalšího checkpointu chybí.

Social menu

  • Všechna sociální menu mají nyní nový vzhled.
  • Přibyl seznam hráčů, s kterými jste naposled hráli.
  • Schopnost hodnotit hráče byla přesunuta do sociálního menu.
  • Hráči můžou nyní nahlásit ostatní hráče přes sociální menu.

 

Bug fixy

Obecné

  • Keybindy se už nyní ukládají správně.
  • Hráči s plnými životy, ale s méně než polovinou štítů, se nyní healerům zobrazují jako poškození.
  • Už není možné, aby některé AoE zbraně působily zranění přes zeď.

User Interface

  • V F1 help menu se nyní správně renderuje levé a pravé tlačítko myši.
  • UI notifikace pro úkoly na mapě už nezůstávají na obrazovce.


Naposledy upravil/a Bellatrix 25.03.2016 v 20:34:24.

Chcete si povídat o Overwatch? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskusia

Žiadne komentáre
Pre pridanie komentáru musíte byť prihlásený.
Prihlásiť sa
alebo
Registrovať nový účet