Změny hrdinů:
Hlavní
-
Melee útok
- Poškození sníženo z 50 na 30.
- Cooldown snížen z 1,5 sekundy na 1 sekundu.
Komentář vývojářů: Melee útok se ukázal jako příliš silný, obzvláště v kombinaci s ostatními útoky ke zvýšení "burst" potenciálu. Snížení poškození nám zároveň dovolí snížit také cooldown, takže váš melee útok bude vždy připraven, když jej budete potřebovat.
Bastion
-
Tank Mode
- Trvání sníženo z 10 sekund na 8 sekund.
Komentář vývojářů: Líbí se nám, jak Bastionova ultimátní schopnost funguje, ale trvá trochu déle než by měla a nepřátelé nemohou přiměřeně reagovat.
Genji
- Životy zvýšeny ze 150 na 200.
-
Shuriken
- Poškození sníženo o 20 %.
Komentář vývojářů: Naslouchali jsme zpětné vazbě a velmi pozorně sledovali data o Genjim, obzvláště po tom, co jsme mu nedávno snížili životy. Celkově ho tato změna zlepšila, ale chceme ještě zkusit variantu, že namísto jeho životů snížíme poškození, které způsobuje.
Hanzo
-
Scatter Arrow
- Fragmenty šípu se nyní nebudou počítat jako headshot po zasažení nepřítele.
Komentář vývojářů: Chtěli jsme omezit některé frustrující prvky Scatter Arrow, ale přitom zachovat jeho sílu jako takovou.
Junkrat
-
RIP-Tire
- Životy sníženy ze 150 na 100.
Komentář vývojářů: Nedávné změny RIP-Tire více vybalancovaly a nepřátelům se otevřely nové možnosti, jak proti němu hrát. Životy byly nicméně pořád trochu vysoké.
Mei
-
Endothermical Blaster
-
Primární střelba
- Snížená doba ke zmrazení o 15 %.
-
Sekundární střelba
- Přidáno škálování poškození (DoD - Damage over Distance).
- Snížená rychlost střelby o 15 %.
-
Primární střelba
Komentář vývojářů: Od posledního patche vidíme u Mei veliké zlepšení. I přesto, že její výkonnost je teď na mnohem lepším místě, až moc této síly pochází z její sekundární střelby. Tato změna by měla přesunout trochu této síly na primární střelbu.
Symmetra
-
Teleporter
- Náklady na nabití zvýšeny o 30 %.
Komentář vývojářů: Symmetřin teleport se objevoval tak často, že jeho ničení druhému týmu téměř nic nepřinášelo. Tato změna by měla motivovat hráče, kteří jej hledají, a naopak všechny hráče Symmetry, aby se více rozmýšleli, kam svůj teleport umístí.
Winston
-
Jump Pack
- Cooldown snížen z 8 sekund na 6 sekund.
Komentář vývojářů: Winstonova schopnost přežití dostala velkou ránu, když jsme nedávno změnili Barrier Projector. Můžeme však říci, že Winston, který se nespoléhá jen na jednu svou schopnost, je lepší. I tak se snažíme dostat jeho sílu zpátky nahoru jinou cestou. Snížení cooldownu u Jump Pack mu umožňuje používat tuto abilitu jako normální engage a stejně tak jako možnost úniku. Celkově mu tato změna přidává extra flexibilitu.
Zarya
-
Particle Cannon
- Minimální poškození zvýšeno o 25 %.
Komentář vývojářů: Podstata této hrdinky spočívá v její schopnosti absorbovat poškození ke zvýšení své síly. I když nechceme nijak ohrozit funkčnost této schopnosti, chceme se ujistit, že Zarya bude pro svůj tým přínosná i na nižších úrovních.
Zenyatta
-
Discord Orb
- Při použití schopností s efektem "Immune" se nyní odstraní (Mei Cryo-Freeze, Zarya Barriers, Zenyatta Transcendence).
Komentář vývojářů: Discord Orb je mocný nástroj, se kterým se hráči někdy neumí vypořádat. Tímto přidáváme možnosti, jak proti této abilitě hrát, ale zároveň se snažíme zachovat její sílu.
Chcete si povídat o Overwatch? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskusia
Pre pridanie komentáru musíte byť prihlásený.
Prihlásiť saalebo
Registrovať nový účet