Novinka: Role Queue
Další informace: ZDE!
Nový hrdina: Sigma
Excentrický astrofyzik, který se chce dozvědět více o tajemství vesmíru, aniž by si byl vědom toho, že se mění v živoucí zbraň.
Popis schopností a jeho příběh: ZDE!
Skiny pro Sigmu: ZDE!
Emote, highlight intra a další: ZDE!
Základní hrdinů
Endorsements
- Hráči nyní mohou se navzájem hodnotit pomocí Endorsements v následujícíh herních režimech:
- Mystery Heroes
- No Limits
- Deathmatch
- Total Mayhem
- Low Grav
- Všechny herní režimy v PVE eventech (Uprising, Retribution, Storm Rising)
Game Mode
- Mystery Heroes - Na Control mapách (Ilios, Busan atd.) jsou hrdinové nyní resetováni mezi jednotlivými koly zápasu.
Workshop
Nový eventy:
- Player Dealt Healing
- Player Received Healing
- Player Joined Match
- Player Left Match
Nové akce:
- Start Transforming Throttle
- Stop Transforming Throttle
Nové hodnoty:
- Healer
- Healee
- Event Healing
- Host Player
Úpravy hrdinů
Základní
- Zvýšena cena ultimátky o 12%.
- Zpomalovací efekty: Místo stackování zpomalovacích efektů dohromady se přátelské a nepřátelské efekty nyní rozdělí a rychlost pohybu bude snížena podle toho, která z nich je pomalejší.
- Opravena chyba, ve které plné poškození nebylo způsobeno schopnostmi, které rychle získají/ztratí cíle. Jako jsou paprskové schopnosti Zaryi a Symmetry.
Ashe
- Nabíjení nábojů za sekundu nyní sníženo z 0,3 na 0,25.
Brigitte
- Inspire (pasivní)
- Množství healu zvýšeno ze 100 na 130.
- Léčení sebe sama je nyní poloviční.
- Repair Pack
- Má nyní 3 nabití.
- Množství healu sníženo ze 150 na 120.
- Nyní trvá více jak 2 sekundy, místo okamžitě.
- Pokud na stejnou osobu hodíte více balíčků, aktuální doba trvání se prodlouží o 2 sekundy.
- Whip Shot
- Vzestupná rychlost zvýšena z 60 na 80.
- Doba trvání navíjení řemdichu snížena z 0,6 na 0,3 sekundy.
- Barrier Shield
- Počet životů bariéry snížen z 500 na 200.
- Shield Bash
- Trvání omráčení sníženo z 0,9 na 0,75 s.
- Rally
- Zvýšena cena ultimátky o 10%.
D.Va
- Cena ultimátky snížena o 12%.
Doomfist
- Melee
- Rychlý útok z blízka už nepřeruší nabíjení nábojů.
Hanzo
- Storm Arrows
- Počet nábojů snížen z 6 na 5.
Orisa
- Protective Barrier
- Cooldown zvýšen z 8 na 9 sekund.
Reinhardt
- Nová pasivní vlastnost: Steadfast
- Redukuje odkopávající efekty o 30%.
Sombra
- Hack
- Trvání schopnosti na nepříteli sníženo z 6 na 5 sekund.
- EMP
- Aktivační čas zvýšen z 0,2 na 0,35 sekund.
Symmetra
- Teleporter
- Nyní má nekonečné trvání, dokud se nezničí.
- Hráči mohou zničit teleporter pouze pomocí ability 2.
- Cooldown nyní začíná po zničení teleporteru.
- Maximální vzdálenost zvýšena z 25 na 30m.
- Teleporter se zničí, pokud je vchod vzdálený od východu více jak 40m.
Tracer
- Pulse Bomb
- Poškození zvýšeno ze 300 na 350.
Wrecking Ball
- Minefield
- Zvýšena rychlost projektilů z 10 na 12. Miny budou více od sebe.
- Zredukován aktivační čas z 0,25 na 0,1.
Opravy chyb
Základní
- Subtitles: Nyní budou zobrazeny v režimu diváka při čekání na respawn.
- Charge-hrdinové (Reinhardt, Doomfist, Brigitte) by se měli správněji srazit při vzájemném naražení.
- Opravena chyba, že některé schopnosti (Hanzův Dragon Strike a Roadhogův Chain Hook) budou vypadat plynulejší, když se čas zpomalí (konec kola nebo vlastní hra).
- Náhledy umístění by nyní měly být mnohem plynulejší (Reaper Shadowstep, Mei Ice Wall atd.).
- Opravena chyba, která způsobila, že se předvolené UI v Custom Game zobrazovali v nesprávném pořadí.
- Náhledy umístění nyní zůstanou po kliknutí na své pozici, dokud je server nepotvrdí.
- Opravena chyba, kdy orientace přepínání umístění mohla blikat při vyšších latencích (Ice Wall, Amplification Matrix, Photon Barrier).
Mapy
Routes 66
- Opravena chyba, která umožnila útočícímu týmu opustit spawnovací místnost před začátkem kola.
Hrdinové
Ashe
- Opravena chyba, kdy při střelbě s přiblížením a současným skákáním mohlo způsobit, že se zbraň zasekla lehce do kamery.
Doomfist
- Vylepšená schopnost pro Doomfista projít dveřmi při použití Rocket Punch.
- Rocket Punch bude nyní důsledně ničit translocator a nebude zastaven, podobně jako věžičky u Symmetry.
- Cíle zasažené Rocket Punchem nyní půjdou rovně dozadu, namísto toho, aby měly jakoukoliv boční hybnost.
- Cíle, které jsou imunní vůči omráčení, ale ne imunitní vůči odkopnutí (Zaryi Particle Barrier, Zenyatta při Transcendence), již nejsou schopny ovlivnit trajektorii odkopnutí.
- Opravena chyba, kdy se Doomfist během Meteor Strike pohyboval poněkud pomaleji. (použití ultimátky při skrčení)
- Opravena chyba, která způsobila, že se během Meteor Strike pohyboval pomalu dozadu.
D.Va
- Opravena chyba, která zabránila Defence Matrix směřovat dolů, když D.Va mířila dolů při pohybu.
Lúcio
- Opraveno několik animací při přechodu na zem, když se pohyboval po zdi.
Orisa
- Opravena chyba, která způsobila, že některé vizuální efekty přestali hrát po opakovaném přehrání highlight intra „Oh!“ v Hero Gallery.
Reinhardt
- Opravena chyba, která způsobila několikanásobné odkopnutí.
Wrecking Ball
- Opravena chyba, kdy se mohl zaseknout ve své animaci, když přistál na rovných plochách.
- Opravena chyba, která mohla způsobit dočasné uvíznutí při použití Piledriveru na kluzkém terénu.
- Opravena chyba, která způsobila, že Wrecking Ball získal nesprávné množství štítů při použití schopnosti Adaptive Shield.
Zarya
- Opravena chyba, která způsobila, že zbraň a paže mají divný průběh emocí při pohledu ze třetí osoby.
Zenyatta
- Opraveno zpoždění animace melee útoku při pohledu z první osoby, když se přerušila primární střelba.
Chcete si povídat o Overwatch? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskusia
GrayWolf 24.08.2019 15:23
Nový patch: https://us.forums.blizzard.com/en/overwatch/t/overwatch-ptr-patch-notes-august-22-2019/391767
Pre pridanie komentáru musíte byť prihlásený.
Prihlásiť saalebo
Registrovať nový účet