Winter Wonderland 2019
Nastal čas začít dělat sněhové koule a házet je po hráčích! Vrátil se zimní event Winter Wonderland 2019!
Další informace o eventu: ZDE!
Kompletní seznam všech nových skinů, emotes či highlight intra: ZDE!
Novinka: "While You Wait"
S příchodem tohoto patche, se odstraní funkce "Skirmish", která vám umožnila zkrátit čekání na spuštění hry. Tuto funkci nahradí zbrusu nová možnost nazvaná "While You Wait" (zatímco čekáte).
Když budou hráči ve frontě, budou vyzváni k vybrání mezi následujícími herními režimy:
- Practice Range - Nyní k dispozici při vstupu se skupinou.
- Skirmish - Volný trénink s ostatními hráči bez započítávání skóre.
- Deathmatch - Bojujte o nejlepší místo v tabulce.
- Custom Game - Vyberte si hru v prohlížeči vlastních her nebo si vytvořte svojí vlastní (pokud chcete tuto možnost, musíme mít zaplé nastavení "Allow players who are matchmaking").
Všechny herní režimy jsou volitelné a lze k nim přistoupit jako samotný hráč nebo jako skupina, ale pouze leader se může rozhodnout, který režim zvolí.
Úpravy Workshopu
- Custom Games - mód Practice Range
- Nové hodnoty
- Herní režim
- Aktuální herní režim
- Nové nastavení
- "Allow players who are matchmaking" umožňuje hráčům, kteří čekají na spuštění zápasu, vytvoření hry v Custom Game.
Úpravy hrdinů
Základní
- Redukce poškození armoru zvýšena ze 2 na 5.
Orisa
- Základní
- Základní hodnota armoru zvýšena z 200 na 250.
- Protective Barrier
- Počet životů snížen z 900 na 600.
- Fortify
- Cooldown snížen z 10s na 8s.
Sigma
- Experimental Barrier
- Počet životů snížen z 1500 na 900.
- Regenerace životů bariéry snížena z 150 na 120 životů/s.
- Kinetic Grasp
- Cooldown snížen z 13 na 10s.
- Převod poškození na štíty zvýšeno ze 40% na 60%.
Reinhardt
- Barrier Field
- Počet životů snížen z 2000 na 1600.
- Zpomalená rychlost pohybu snížena z 50% na 30%.
Moira
- Biotic Grasp
- Léčení sníženo ze 4 na 3,25 (z 80 životů/s na 65 životů/s).
D.Va
- Defense Matrix
- Cooldown snížen ze 2 na 1,5s.
Widowmaker
- Grappling Hook
- Cooldown zvýšen z 10 na 12s.
Torbjörn
- Overload
- Cooldown snížen z 12 na 10s.
Genji
- Shuriken
- Munice zvýšena z 24 na 30.
Zarya
- Particle Cannon (sekundární střelba)
- Rádius exploze zvýšen ze 2 na 2,5m.
- Cena munice snížena z 25 na 20.
Opravy chyb
Základní
- Opravena chyba, která způsobila, že hráči v diváckém režimu nemohli otočit kameru, při sledování killcam.
- Opravena chyba, která způsobila, že se text „Prepare Your Defenses“ objevil útočícímu týmu při spuštění zápasu v Mystery Heroes.
- Opravena chyba, která mohla způsobit odpojení klienta při pokusu o sledování začátku hry jako divák v režimu Quickplay.
- Color Blind Mode - Opraven problém, který způsobil, že modely ovlivněné infračerveným pohledem (Widowmaker) byly vybledlé, když byla nastavena jiná barva než červená.
- Workshop - Opraven problém, který zabraňoval detekci D.Vy v eventech Player Died.
- Workshop - Opraven problém způsobující zobrazení názvů map a rozevíracích seznamů v nesprávném okně.
- Custom Games - Přejmenování map Assault/Escort na Hybrid.
- Opravena chyba, která by mohla způsobit, že hrdinové s regenerujícím se zdravím nebo štíty nebudou správně poškozeni, pokud mají plné zdraví.
- Různé schopnosti hrdinů (např. věže Symmetry, Roadhogův Hook, Sigmy Accretion, Orisin Halt a jiné) budou nyní respektovat kolize na prodejních automatech a dalších takových rekvizitách.
- Opravena chyba, která způsobila, že funkce High Precision Mouse Input způsobil nesprávné chování přikrčení.
Mapy
- Black Forest (1v1) - Opravena chyba, která umožnila Reaperovi při Shadow Step projít skrz dveře.
Hrdinové
Doomfist
- Opravena chyba, která někdy bránila zvukovému efektu Rising Uppercut.
- Výchozí kruh je nyní skrytý, když používáte pokročilé nastavení mřížky.
- Opravena chyba, kdy Seismic Slam mohl při hraní režimů FFA přistát na hlavě nepřítele.
Junkrat
- Opravena chyba, kdy granáty nevybuchly, když pomalu klesaly prudkými svahy.
Lúcio
- Opravena chyba, která způsobila, že zmizel vizuální efekt na jeho brýlích.
Orisa
- Opraven problém, při kterém se někdy stalo, že Orisin projektil prošel zemí, když měla pohled třetí osoby.
Reaper
- Opravena chyba, která umožňovala výměnu hrdiny během schopnosti Shadowstep.
Roadhog
- Opravena chyba, která zabránila háku poškodit věže a bariéry.
Sigma
- Opravena chyba, která způsobila, že jeho primární střelba nefungovala, pokud byl hacknut při aplikování bariéry.
Chcete si povídat o Overwatch? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskusia
Pre pridanie komentáru musíte byť prihlásený.
Prihlásiť saalebo
Registrovať nový účet