Patch notes 02.03.2016

Lylirra zdroj

Obecné:

     Gameplay

  • Rychlost, kterou se payload pohybuje, když jsou poblíž jeden až dva útočníci, byla zvýšena. Změna se nedotkla rychlosti, pokud je payload tlačen třemi hráči.

     Loot box

  • Všechny spreje a hlášky hrdinů jsou nyní považovány za "Common".
  • Všechny portréty hráčů a vítězné pózy hrdinů jsou považovány za "Rare" (vyjma základních póz a portrétů).
  • "Rare" a "Epic" balíčky kreditů se v Loot boxech budou objevovat častěji.
  • "Legendary" balíčky kreditů se budou objevovat méně často.

     Matchmaking

  • Ve vyhledávání zápasů byly provedeny úpravy, které se dotkly především skupinového vyhledávání a vyhledávání pro hráče na vyšších dovednostních levelech.
  • Hráči z Australie, Jižní Ameriky a jihovýchodní Asie by nadále neměli zažívat dlouhé čekání při hledání zápasu.

     Sociální panel

  • Zrušen "cooldown" při používání hlášek hrdinů.
  • Přidán krátký globální "cooldown" po použití jakéhokoliv příkazu ze sociálního panelu (v originále "Social wheel").
  • Časté používání jakéhokoliv příkazu ze sociálního panelu v krátkém časovém úseku na nějakou dobu zablokuje možnost panel využívat.

Změny v balancování hrdinů:

Právě experimentujeme s několika významnými změnami v balancování hrdinů. Vzhledem k tomu, že se stále jedná o betu, jsou změny poněkud drastičtější, než jaké můžete očekávat po tom, co hra vyjde. Pokračujte ve sdílení vašich postřehů a pamatujte, že v uzavřené betě může být naprosto vše předmětem změn.

     Bastion

  • Omezení míření během transformování byla odebrána.
  • Poškození Bastionova jádra během toho, co je v Sentry módu, nebude způsobovat trojnásobné poškození, ale jen dvojnásobné.

Komentář vývojářů: Se změnami ve schopnosti Bastiona přežít máme pocit, že jeho jádro už není tak zranitelné. Také bychom chtěli udělat Bastiona více stylem "run-and-gun" (výraz se dá chápat jako "běž-a-střílej", doslovně pak znamená "běž-a-zbraň").

     Genji

  • Životy byly sníženy z 200 na 150.

Komentář vývojářů: Genji je rychlý hrdina, který má malý tělesný model, proto je těžké jej zasáhnout, což by se mělo kompenzovat nižším počtem životů. Je to jen experiment a jsme zvědaví, jak se změna na Genjiho herním stylu projeví.

     Lúcio

  • Životy byly sníženy z 200 na 150.

Komentář vývojářů: Stejně jako Genji je Lúcio rychlý charakter, který se těžko trefuje, proto byly jeho životy sníženy. Dejte nám vědět, jak se vám za něj hraje nyní!

     Junkrat

  • Zvýšení životů RIP-Tire (Junkratova "Q" abilita) na 150.
  • Pokud je RIP-Tire zničena, nedetonuje.
  • Výrazně snížený pokles uděleného zranění v závislosti na vzdálenosti nepřátel od detonace RIP-Tire.

Komentář vývojářů: Junkrat dokáže udělit obrovské poškození, ale RIP-Tire byla doposud velice lehce zničitelná. Na druhou stranu mohlo ale její zničení způsobit více škody než užitku. Tímto způsobem by tedy měl mít hráč Junkrata více prostoru pro zasažení cíle a hráč, který se brání, nebude nadále tak bezmocný, pokud se RIP-Tire dostane na dosah.

     Mei

  • Primární střelba z Endotermického Blasteru má nadále efekt zpomalení při zásahu okamžitě.
  • Rádius Blizzardu ( "Q" abilita) nadále nebude vyrušen žádnou bariérou nebo payloadem.

Komentář vývojářů: Mei má být dobrou volbou proti rychlým hrdinům. Schopnost zpomalovat oponenty okamžitě po zásahu by ji měla lépe vybavit při hře proti takovým hrdinům jako Gejni nebo Tracer. Zároveň vylepšení ability Blizzard napomůže při boji s tanky jako Winston nebo Reinhardt.

     Mercy

  • Guardian Angel ("shift" abilita) může opět být aplikována i na duše mrtvých spoluhráčů.

Komentář vývojářů: Používání Guardian Angel umožňovalo hráčům se lépe pohybovat po bojišti, proto jsme se rozhodli tento prvek vrátit.

     Winston

  • Barrier Projection ("E" abilita) má nyní 600 životů (sníženo z 1000).
  • "Cooldown" se nyní aktivuje po tom, co bariéra vyprší.

Komentář vývojářů: Ačkoliv bylo možné bariéru zničit i před touto změnou, bylo to příliš těžké a hráči spíše čekali, až bariéra vyprší, než aby na ni útočili. Nyní by její ničení mělo být reálnější.

     Zarya

  • Abilita Projected Barrier má snížené trvání ze 4 na 2 vteřiny.

Komentář vývojářů: Před změnou měla bariéra příliš dlouhou dobu trvání, zejména v boji tváří v tvář se zdají čtyři vteřiny jako věčnost. Nyní by měla být Zarya lépe zvládnutelná.

     Zenyatta

  • Hráč nyní dostane oznámení, kdykoliv se "Orb of Harmony" nebo "Orb of Destruction" vrátí z mrtvého nositele.

Komentář vývojářů: Toto je návrh hráčů, který se nám líbí. Oznámení lépe uvědomí hráče o stavu jeho buffů/debuffů a pomůže mu lépe je přehazovat.

Opravy chyb

     Obecné

  • Opravena chyba, která nastávala během "play of the game" na kontrolním bodu.
  • Opravena řada chyb, které mohly vyvstat během přihlašování se do a ze hry.

     Hrdinové

  • Opravena chyba s orientací Torbjörnovy střílny po tom, co její cíl utekl z dohledu.

     Loot box

  • Opravena chyba s osvětlováním skinů a póz hrdinů, která způsobovala, že se zmíněné odměny jevily tmavší, než bylo míněno.



Naposledy upravil/a Bellatrix 02.03.2016 v 22:03:20.

Chcete si povídat o Overwatch? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskusia

Žiadne komentáre
Pre pridanie komentáru musíte byť prihlásený.
Prihlásiť sa
alebo
Registrovať nový účet