Mercy - Guide

  guide    Mercy   

Nejoblíbenější doktorka ve hře dokáže svůj tým podporovat, léčit a při dobré ultimátce umí i vykouzlit soupeřům na tváři výraz "pozřel jsem citrón".

Mercy je dle oficiálního ohodnocení nejlehčím supportem ve hře. Na pochopení jistě, ale zahrát dobře Angelu Zigler už tak jednoduché není. Nezáleží jen na vašem osobním skillu, ale také na nepřátelských flankerech a schopnostech vašeho týmu.

Jelikož je její hra silně spjata s týmem, je v této guidě této skutečnosti věnována nemalá část. Pro lidi, co si nechtějí číst celý text je na konci krátké shrnutí a video.

 

Konkrétní čísla se mohou měnit, proto nebudou uváděna. Guida je napsána k patchi 1.4.0.2. (byť je zde zmíněna i Sombra, která ve hře zatím není)

Schopnosti

Léčivá hůl

Díky své technologii dokáže Mercy vytvořit spojení s jedním jejím spojencem. Poté může doplňovat životy, nebo posilovat způsobené poškození.

Jelikož na tomto skillu (vlastně se jedná o střelbu ze zbraně) není žádný cooldown, je možné léčit "najednou" i několik spojenců. (Záleží jen na vaši schopnosti rychle přepínat cíle)

Matematicky je nejlepším healerem ve hře Ana, ale Mercy ji šlape na paty tím, že svůj heal nemůže minout. V praxi pak bývá nejlepším healerem právě tento anděl strážný.

 

Pistole

Ač se nezdá příliš účinná, není radno ji podceňovat. Navíc jsou pomalu letící projektily velmi přesné a dokáží nepozorného protivníka zaskočit.

Navíc střílení z pistole doplňuje při zásahu ultimátní schopnost a rozhodně není vhodné na ni zapomínat.

 

Přitahování k spojencům

Využití tohoto skillu záleží hodně na týmu. Mercy se může přitáhnout ke každému spojenci, kterého vidí. Je jedno, jestli je tento spojenec živý, nebo mrtvý.

V options se dá nastavit tato schopnost na dvě možnosti.

a) přitáhnutí se k spojenci, ke kterému je momentálně přichycen léčivý paprsek

b) přitáhnutí se k spojenci, který je v zaměřovači

 

Plachtění

Svá křídla nemá Mercy jen na okrasu, nebo na skoky k přátelům. Může je i roztáhnout a zpomalit svůj pád, což má mnohá využití.

Mercy doskočí dále, nesnadne do pasti, může pronásledovat Pharah a má to velmi příjemné meditační působení pro hráče. Navíc to není tak hlučné, jako dupat po zemi.

 

 

Heroes never die

Oživení každého mrtvého spojence v okolí. Jedná se o "counter" na jakoukoli tragickou situaci ve hře... pochopitelně pokud je sama na živu.

 

 

 

Samoléčení

Mercy má pasivní schopnost doplňovat si životy, pokud neobdrží zranění. Není tedy třeba honem rychle brát lékárničky, občas prostě stačí se jen schovat. V současnosti se začnou její životy obnovovat po 3 vteřinách od posledního obdrženého zranění (v PTR byla tato schopnost vylepšena na pouhou 1 vteřinu).

 

 


Herní styly

Hrát Mercy lze několika způsoby. Většinou se hrdina přizpůsobuje situaci, přesto budou pro přehlednost popsány samostatně.

 

Pocket Mercy

Nejčastěji se jedná o spojení s Pharah. Mercy se připojí k jednomu hrdinovi a zvyšuje mu poškození, nebo ho udržuje naživu. Léčený hrdina získá značné výhody, ale zbytek týmu může strádat.

Mercy maximálně narychlo vyléčí blízkého spojence, ale stále se drží ve stínu svého pacienta.

Hodí se při domluveném flanku, potřebě konkrétního útoku na určitou oblast, nebo protěžování určitého hrdiny (potažmo hráče).

 

Šílená poletucha

Pokud je tým dobře rozestavěn, může Mercy poletovat mezi kýmkoli, kdo zrovna potřebuje pomoct. S trochou předvídavosti může pro maximální efektivitu doletět k spojenci přesně ve chvíli, kdy schytá zranění.

Na šílené poletování po mapě je třeba dávat pozor, pokud mají soupeři dobrého (nebo alespoň průměrného) odstřelovače.

 

Ukrytý anděl

Většina Mercy do této taktiky přechází, když se jim nabije ultimátka. Léčitelka se hrdinsky schovává před nepřátelskou palbou a vizí, případně ani neléčí, aby se neprozradila a čeká na svou chvíli. Pokud pomře dostatek spojenců, doletí si pro play of the game (nebo kulku). Případně oživí své spojence přes zeď.

 

Obecně

Způsob, jak hrát, hodně záleží nejen na nepřátelském týmu, ale také na spojeneckém. Pokud někdo stále pořvává "I need healing" ale odmítá se ukázat, nezbývá, než věnovat své léčení někomu jinému. Vždy je vhodné zvážit, vyplatí-li se konkrétního spojence léčit, nebo ne.

Reinhardt, co se vykašle na tým a provede YOLO-charge do nepřátelského týmu si většinou heal nezaslouží, neb by mohl do hlubin smrti stáhnout i supporta.

Ale co hrdina mající 98% životů, co si bere lékárničku, byť je za ním léčitelka téměř bez životů? Bohužel dobrý support musí i toto chování skousnout. Na druhou stranu se tomuto hrdinovi může stát, že se mu nebude dostávat léčení. Takové chování je kontraproduktivní jak z pohledu hrdiny, tak supporta, nicméně Mercy je tímto chováním informována o týmovém cítění tohoto konkrétního hráče. Podobně smýšlející hráč může žádat léčení v krajně riskantních situacích, opět je třeba zvážit, vyplatí-li se ho léčit, nebo favorizovat jiného hrdinu.

Ano, ne vždy je vhodné léčit zraněného hrdinu, někdo prostě umře. Otázkou pak je, jestli Mercy umře také. Tím připraví svůj tým o léčitele a nejspíše bude následována svými spolubojovníky... ale o tom později.


 

Jak hrát, pokud je Mercy v týmu

Než si rozebereme, jak hrát tuto doktorku, rozebereme si hraní všech ostatních. Existuje mnoho způsobů, jak zpříjemnit její práci, nebo ji sabotovat. Hru vyhrává tým, nikoli jednotlivci.

  • "I need healing"
    • Toto prohlášení ukazuje aktuální pozici hráče i stav životů.
    • Pokud si někdo žádá, support předpokládá akutnost této žádosti, odvádí tak jeho pozornost od aktuální činnosti. Požádat o léčení a zůstat skryt za zdí může znamenat     dokonce smrt supporta. (Čeká, že chcete být vyléčen a nedává pozor na okolí, protože plánuje z daného místa uletět)
    • Mikrofon je nanic, nemůžete žádat mikrofonem o léčení. Mercy musí zkontrolovat, kdo to vůbec mluví a složitě jej najít. A to jen za předpokladu, že je na stejném hlasovém kanále. Naopak "I need healing" vidí i hráč s vypnutým zvukem.
    • Po žádosti často následuje nějaká odpověď od Mercy. To není pozdrav, support tak prozrazuje svou pozici, aby jste své vytoužené léčení mohli dostat
    • Žádat o léčení s plným životem, utíkat od supporta k lékárničkám aby vás vyléčit nemohl a nebo se vyléčit svépomocí může ukazovat vaši neúctu k supportům.
    • Mercy dostatečně dobře vidí, kdo je zraněn, žádat o léčení je vhodné jen, pokud se hrdina nenachází v jejím zorném poli.          
    • Neočekávejte instantní léčení, Mercy se snaží, ale krom žádajícího hráče jsou ve hře další 4 hrdinové, co potřebují léčení.
    • Nežádejte o léčení, jsou-li léčitelé mrtví, ukazuje to neúctu k jejich práci. Navíc nevíte, proč/jak support umřel a prostě vás momentálně léčit nemůže.
    • Nespamujte. Mercy (a jiní hrdinové schopni poskytnout ostatním léčení) žádost o léčení slyší. Ukazuje to velmi silnou neúctu a pravděpodobně léčení nedostanete. Navíc, je-li smaperů více, nejspíše se vám Mercy na nevděčnou práci vykašle a začne hrát něco jiného. I supporti mají jen jedny nervy, byť jsou z ocele.
  • Léčený hrdina vidí životy svého strážného anděla. Lze tak snadno poznat, je-li napadena (navíc to řekne), potřebuje-li sama sebrat lékárničku a nebo, že se běží zrovna schovat.
  • Pokud zemřete vy i Mercy a máte jakokoli schopnost, co vám umožní dostat se rychleji na bojiště, vyplatí se chvilku počkat. Poletucha se k vám může přitáhnout a dostat se rychleji na bojiště. V opačném případě se sice můžete dostat na bojiště o pár chvil rychleji, ale celý tým pomře, vy je budete následovat a chudák Mercy sama jednu útočnou vlnu pročeká ve strachu z flankerů.
  • Nepoužívejte sebeléčení. Většinou bývá výhodnější nechat supporta dobýt vlastní ultimátku, Zvláště v klidnější situaci může být taková pomoc mnohem výhodnější. Zde samozřejmě záleží na hodně faktorech, jestli sami potřebujete ultimátní schopnost, jestli má Mercy zrovna čas vás léčit a mnoha dalších, nicméně pokud hrajete Roadhoga, zraní vás, Mercy vás vyléčí a vy se poté s plným životem nadýcháte omamného plynu, nepůsobí to zrovna o dobrém přehledu nad ovládaným hrdinou.
  • Umírejte inteligentně. Vážně, pokud jeden váš spojenec umře, další 2 se drží na minimu životů a andílek se schovává za rohem s nabitou ultimátkou, jedná se o nejrychlejší způsob získání plných životů. Představte si tu flustraci, když hrdinové umírají tak, aby bylo možno oživit jen jednoho. Pochopitelně hrozí, že vaše smrt bude náledována i vaším supportem, ale umírat po jednom znamená pro krčící se lékařku značnou neefektivitu.
  • Respekt k stavu ultiny. Pokud Mercy ohlásí plně nabitou ultinu, nepotřebuje získávat ultinu z léčení. Zároveň se pravděpodobně začne schovávat, aby mohla svou ultinu využít. Pokud by léčila na velkou dálku, ohlásila by tak svou pozici a vystavila se nebezpečí. To neznamená, že se na vás vykašle, přesto lze se změnou jejího chování počítat.
  • Navíc je možno se nechat zranit, aby získala Mercy svou ultimátku rychleji (například Hanzova ultimátka je na toto velmi vděčný způsob, neb tak není nabíjena nepřátelská ultimátka).
  • Chraňte svou léčitelku. Pokud mají soupeři alespoň průměrnou inteligenci, budou mít hrdiny specializující se na lov supportů. Že někdo pronikl skrze obrannou linii a zabil vašeho supporta není důvod nadávat na supporta, chudák se brání jen velmi obtížně. Může to být vaše chyba, nebo skill nepřátel, prostě se to stalo.  Ano, někdy je skutečně Mercy totálně hloupá. Pak je nejvýhodnější vzít léčení do vlastních rukou.
  • Pokud hrajete dalšího supporta, je možné se dělit o pacienty. Opět je důležité zmiňovat stav ultimátní schopnosti, zvláště při obraně bývá dost času na pomalé doléčení spojenců po akci.
  • Mercy padající do propasti se vyloženě spoléhá na tým. K záchraně se stačí postavit na okraj propasti a tvářit se jak maják. Mercy spoléhající na tým klesá vstříc smrti pomalu, tedy nemůže pomáhat týmu déle, než kdyby pouze sklopila křídla.
  • Buďte vděčný za hráče hrajících supporta. Možná zrovna vy spolupracujete, ale 4 zbývající členové týmu nemusí. Pak může být složité hrát precizně.

 

Jak hrát Mercy

Především nepočítejde, že vaši spojenci četli předchozí oddíl textu. Snažte se léčit své spojence a nevystrkovat moc nos. S ohledem na mapu a soupeře/spojence přizpůsobujte svůj herní styl. Šikovná Mercy dokáže předvídat hru do té míry, aby léčila své čerstvě zraněné spoluhráče, byť byla před okamžikem na opačné straně mapy.

Nejdůležitější na hraní Mercy je pozicování. Stát blízko týmu z ní dělá cíl. Stát daleko za týmem pak z Mercy dělá vytouženou kořist flankerů. Najít rovnováhu je velmi složité.

S přibývající zkušeností se dá lépe zhodnotit, co má cenu a co ne. Jelikož je Mercy jedním z prvních cílů flankerů, bývá vhodné měnit pozice. Popsat komplexně chování Mercy by bylo složité především proto, že je doslova závislá na svém týmu. Nicméně hodí se znát různé triky, které Angele pomohou se lépe a účinněji pohybovat se po bojišti. Z toho důvodu je její hratelnost vypsána v bodech:

  • Léčící paprsek prozrazuje nejen vaši pozici, ale i pozici léčeného cíle. Byť jste oba schováni před nepřátelskou palbou, dva anonymní kameny propojené paprskem jsou velmi nápadné.
  • Vždy je výhodné dávat soupeři damage boost. Pokud se pacient zraní, lze ho buďto instantně začít léčit, nebo stále boostovat, pokud nehrozí náhlá smrt. Záleží na velikosti hrozby.
  • Pistole je přesná a tedy na dálku může být výhodnější, než brokovnice. Také, pokud soupeř pobíhá po okolí s minimem životů a spojenci jej nejsou schopni trefit, může být výhodné přidat další projektily. (Pochopitelně se jedná i o způsob detekce Sombry)
  • Chybí-li posledních pár procent do ultimátky a spojenci jsou vyléčení (a odmítají se nechat zranit) nebo jsou daleko, bývá výhodné vytáhnout pistoly. Především, pokud jsou v okolí padlí spojenci, je třeba je oživit dříve, než zmizí.
  • Vhodné je mít nějaký "maják", spojence v bezpečné pozici s výhledem na spoluhráče. Většinou se jedná o snipery. S jedním meziskokem se pak dá dostat kamkoli, včetně bezpečí.
  • Paprsek má překvapivě dlouhý dosah, klidně je možné se držet na balkóně a léčit spojence pod sebou.
  • Není třeba vidět nepřítele, pouze pacienta a to né celou dobu. Po ztrátě vizuálního kontaktu nějakou chvíli trvá, než se paprsek přeruší. Přebíhání za stěnu může být šikovný způsob krytí. (Stejně chvíli trvá ztráta spojení, pokud se spojenec příliš vzdálí)
  • Přitahování se ke spojencům je velmi užitečná vlastnost. Cestou je možno střílet, léčit jiné spojence, nebo se přitáhnout jen kousek, aby se mezi Mercy a spojencem snížila vzdálenost. Dá se takto dostat od nebezpečných protivníků.
  • Pomalý pád dělá z Mercy výborný cíl pro snipery. Aby to pro soupeře nebylo tak snadné, bývá šikovné padat nepravidelně, k případné Pharah je možno se vždy znovu přitáhnout.
  • K pacientovi je možno se otočit zády. Dvojice pak vidí i za sebe. V případě nulové komunikace je možno minimálně utéct do bezpečí.
  • Pokud je třeba léčit více pacientů, pak je třeba vzít v potaz pár faktorů. Málo odolní hrdinové jsou vyléčeni hned. Hrdinové schopni vlastního léčení nemusí mít přednost. Na druhou stranu se jedná stále o spoustu životů co doplňuje ulti-metr.
  • S dobře spolupracujícím týmem je ultimátka nabita velmi rychle. Po chvíli hraní si lze udělat představu, jak rychle tým chce umírat i jak moc se nechá léčit.
  • Zásady oživování spojenců v boji jsou jednoduché, čím vyšší počet hrdinů tím lepší. Jen je třeba dávat pozor, aby se spojenci neressnuly do výbuchu D.Vy, či na podobné nešvary.
  • Ressnout "pouze" dva spojence je dost silné. Čekat na úžasný Play of the Game může znamenat prohraný souboj. Je tedy třeba nebát se stisknout Q.
  • Pokud je poblíž mrtvý spojenec s velkým dopadem na hru, netřeba se bát ani oživení jediného spojence (Pomalý tank, hrdina s nabitou ultimátkou, hrdina se silným dopadem na hru, jako bastion, mei, symmetra... ti dobří pochopitelně, ti špatní umřou rychle znovu)
  • Pokud není zbytí, skok do propasti může zachránit život. Pak se může jednat o snahu ressnout spojence z pod podlahy, nebo čekání na záchranu od spojenců.
  • Informování spojenců o stavu ultiny jim dá vědět o vašich plánech a jejich možnostech.
  • Nehrajte Mercy za každou cenu. Například vás spojenci nedokážou ochránit a soupeři se starají, aby hrdinové mohli umírat. Spojenci často špatně chápou, pokud healer neléčí, bez ohledu na důvod. (Nebo si obrňte nervy)
  • Vyčkávat až na smrt spojenců je osvědčená strategie, jedná se o nejrychlejší vyléčení na 100%. Jen je třeba stále myslet na to, že mrtví mohou odejít na respawn a nebo že se Mercy může k mrtvým přidat.
  • Pokud se Mercy schovává, musí být opatrná, ideálně být stále připravena k útěku. Flankeři nikdy nespí.
  • Mercy dokáže uniknout z gravitačního působení černé díry, pokud má ve výhledu spojence.
  • Mnoho lovců se dokáže k Mercy dostat, ale poté mají s pohyblivostí chvíli problémy. Takového nepřítele je nejlepší dostat blízko a poté se přesunout ke vzdálenému spojenci. (například Reaper, přiskočivší Winston aj.)
  • Mercy nemusí přebíjet, stačí chvíli střílet, chvíli léčit.
  • Léčit teleportujícího se Reapera znamená, že spojení trvá i chvíli po jeho přemístění. Aneb prozradit flank snadno a rychle.
  • Mei nelze léčit v ledovém klidu. Pouze pomocí "setrvačnosti" léčení. Ani se k ní nelze přitáhnout.
  • Vaši spojenci vám mohou posloužit jako kryt před nepřátelskou palbou.
  • Mei může rozdělit pacienta a doktora.
  • Pokud tým právě dotlačil Payload k checkpointu a ihned umře, nebývá nutné jej ressnout. Respawn je blízko a nepřátelé jsou nejspíše bez ultimátek. Vyplatí se tedy přijít o mocnou ultimátku, nebo stačí počkat a soupeře v jedné vlně vytlačit?
  • Různých triků existuje nespočet, určitě se objeví další, ať jsou více, či méně obecné. Je vhodné tedy experimentovat.

Mercy jako nepřítel

Pokud je Mercy proti vám, existuje několik možností. Jednak je vhodné mít flankera schopného si s ní poradit. Pravděpodobně se bude někde krčit. Mapy nejsou velké a Mercy se dá snadno najít.

Overwatch je rychlá hra plná předvídání protivníkových pohybů. Chce to být iniciativní a zabít ji dříve, než nastane ona nešikovná situace. Pokud se jen ptáte "co dělat, pokud ressne spojence," pak to nejspíše znamená, že se pouze bráníte. Chce to iniciativu.

Dopadne-li teamfight úspěšně a Mercy není mrtvá, neznamená to konec. Mercy nemá moc životů a pokud přilétá oživit spojence, lze ji rychle zastřelit.

Mít připravenou protiultimátní schopnost je také dobrá strategie... odpálit blackhole mezi oživující se duše, oznámit jim pravé poledne, nebo odpálit MEKA znamená dvojitou smrt nepřátel. Jinými slovy jejich respawn trvá mnohem déle, než během normálního umření. Navíc se budou tito hráči často špatně bránit. Sledovat záznam své smrti může znamenat, že snadno přehlédnou spuštění další ultimátky.

 

Povrchové zranění nepřátel znamená dvě věci. Nabíjení vlastních ultimátek a nabíjení nepřátelských supportů. To se může vymstít. Support by měl mít při útoku velkou prioritu.


Spojenci

Mercy se hodí snad do každého týmu. S dalšími supporty se vždy příjemně doplňuje, ale může fungovat i sama. S některými spojenci si rozumí natolik, že je vhodné to zmínit.

Roadhog - Tento mohutný pán je výborným spojencem, protože pomáhá velmi rychle nabít ultimátní schopnost. Pokud není čas ho léčit, nebo mu hrozí vážné zranění, dokáže se o sebe postarat sám.

Pharah - Rozsévat smrt z nebes posílenou o další zranění a léčení. Pokud nemají protivníci možnost někoho z dvojice zastřelit jednou ranou, bývá problematické se obou děvčat zbavit.

Junkrat - Podobně jako Pharah rozsévá zranění ve velké oblasti. Když už někoho zasáhne, tak to bolí. Navíc může díky mine-jumpu dostat Mercy, kam je potřeba.

Reinhardt + Ana - Po aplikaci nanoboostu se z Reinhardta stává téměř nezastavitelné monstrum. Není tedy třeba se tolik bát o jeho zdraví a přidat další zranění k jeho mocnému kladivu.

Reinhardt + Bastion - Pokud tato kombinace nastane, je třeba zvážit, jak moc je výhodná. Bastion sedící na Payloadu může čistit oblast od nepřátel velmi dobře, Reinhardt by stejnak chránil Payload a Mercy může s klidným svědomím dělat svou práci... pokud se ale Bastion dostane do podivných míst kam za ním musí Reinhardt jít, pak to znamená (i s Mercy) 3 členy týmu stojící někde opodál, s nimiž se vypořádá jediný šikovný flanker. Nehledě na to, že Mercy se většinou musí starat i o jiné členy týmu, nabíjet si ultinu atd. Přidávat damage Bastionovi střílejícího bezhlavě do Genjiho je také něco, čeho Mercy nechce být součástí.

Zarya - Tento tank dokáže "přežít" a doplnit si polovinu životů, navíc zvládne ochránit i Mercy proti komukoli, alespoň na okamžik.

 

Nepřátelé

Každý, kdo dokáže Mercy zabít rychle, nebo dokonce na jednu ránu. Víceméně je pro Mercy nebezpečný kdokoli (boj bývá drsný) ale někteří nepřátelé si zaslouží více řádků, než jiní.

Genji & Tracer - Přijdou odnikud a než stihnou spojenci zareagovat, padne jejich léčitelka k zemi. Díky jejich mobilitě se může Mercy bránit jen velmi obtížně.

Winston - Pokud pronásleduje Mercy, Teslacanon si s ní poradí velmi rychle. Bývá obtížné přežít i pokud má Mercy dobře rozestavěné spojence.

Snipeři - Léčitelka starající se jen o své pacienty může snadno ztratit hlavu... a pak o ni přijít. Když už nic jiného, omezují snipeři zónu jejího působení.

McCree - Nejen že může přesnou střelbou zabít poletující Angelu, omračující granát může být překážkou při oživování spojenců. Samozřejmě záleží na pozicování.

Zarya - Její Black Hole je téměř instantní. Ideálně chytne všechny viditelné členy týmu včetně Mercy. Pokud chytne Zarya celý tým spojenců, krom Mercy, pak se jedná o ideální situaci pro Dr. Zigler.

Mei - Jedna šikovná stěna a zpoza stěny se budou ozývat pouze zvuky boje a výkřiky. Mercy bude moct pouze naslouchat.

Sombra - Jeji hack připraví Mercy o mobilitu (případně i ultinu) a jinak bude podobně nebezpečná, jako Tracer, nebo Genji. Velmi nebezpečné je pak téměř instantní EMP. To ale nepronikne stěnou, pokud se tedy Mercy šikovně schová, stále může své spojence oživit. Problematické pro Mercy bude především nízký počet životů, kdy pštitelce prozradí, kde se zrovna schovává.


Shrnutí

Mercy je velmi silný support, který dokáže zvrátit rovnováhu sil. Její síla se ale z velké části odvíjí od schopností týmu. Čím více ji budete hrát, tím lépe se budete orientovat na bojišti. Předvídat, co se bude dít, kde je zrovna bezpečné se krýt a kdy použít svou ultimátku.

Čím více budou spojenci její schopnosti (nejen pohyblivost) respektovat, tím lépe může maximalizovat svůj dopad na hru.

Kvůli své síle bývá prioritním cílem soupeřů. Pak záleží na mnoha faktorech, jestli přežije. Čím je schopnější, tím má větší šanci, ale ani Mercy nevyhraje po bohu sebevražedných yolo-hráčů ignorující cíl hry. Svůj styl hry tedy bývá důležité adaptovat vždy na konkrétní hru.

Je třeba dávat vždy pozor, je-li výhodné léčit, boostovat damage, nebo neléčit vůbec.

 

Video

Ve spolupráci s youtuberem Fredy9889 zde máte video, které vám hezky ukáže, jak za léčitelku hrát. 

 

 

Naposledy upravil/a Kizuoto 10.11.2016 v 22:28:01.

 

 


Chcete si povídat o Overwatch? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskusia

Kizuoto 10.11.2016 22:33

Nut
Mercy hraju jako alta - skoro main,celý ten návod lze shrnou do pár vět... Nejdůležitější jsou pozice,nejlepší je používat u boje přitažení na spojence,když toto aplikujete u boje a pořád poletujete,tak nepřítel co vás focusuje nemá šanci a stahujete na sebe pozornost,což je výhoda pro tým. Nejhorší je stát na max. range od spojenců,to jste lehká kořist. Prostě poletovat mezi nepřátali a healovat (heal funguje asi 3 sec i přes texturu). Když jste zkušenější,tak vycítite enemy ultimate a počkáte na ress celého týmu. Snadná na hraní,ale složitá na profi hraní,tým potahá brutálně,ale musíte mít aspon dva tanky v týmu,jinak ty 200hp spojenci pochcípaj a nemáte co healovat... S pistolkou umplátíte flankera hezky,ale chce to trénovat
Víceméně souhlasím. Problém je, že takto by se daly dělat guidy na všechny hrdiny: Buď, kde máš být a dělej co máš. Využívej k tomu své schopnosti. Hotovo, guida pro všech 23 hrdinů je vytvořena. Nicméně věřím, že guida by měla přinést hráči něco nového a poučit ho, případně donutit k zamyšlení, jak hrát lépe. I na ranku 3k+ ale potkávám hráče, kteří fungování tohoto hrdiny nechápou a proto jsem se raději rozepsal + jsem chtěl, aby měl tento text hodnotu i po několika updatech.

Nut 10.11.2016 21:17

Mercy hraju jako alta - skoro main,celý ten návod lze shrnou do pár vět... Nejdůležitější jsou pozice,nejlepší je používat u boje přitažení na spojence,když toto aplikujete u boje a pořád poletujete,tak nepřítel co vás focusuje nemá šanci a stahujete na sebe pozornost,což je výhoda pro tým. Nejhorší je stát na max. range od spojenců,to jste lehká kořist. Prostě poletovat mezi nepřátali a healovat (heal funguje asi 3 sec i přes texturu). Když jste zkušenější,tak vycítite enemy ultimate a počkáte na ress celého týmu. Snadná na hraní,ale složitá na profi hraní,tým potahá brutálně,ale musíte mít aspon dva tanky v týmu,jinak ty 200hp spojenci pochcípaj a nemáte co healovat... S pistolkou umplátíte flankera hezky,ale chce to trénovat

Pre pridanie komentáru musíte byť prihlásený.
Prihlásiť sa
alebo
Registrovať nový účet