Kreativní ředitel Chris Metzen poskytl v rozhovoru pro PC Gamer spoustu zajímavých informací o příběhovém pozadí Overwatch.
Hrdinové
Postavy v Overwatch nenazýváme superhrdiny. Spíše používáme slova jako „agenti“. Všichni jimi svým způsobem jsou. Někteří z nich jsou na straně dobra, a někteří prostě nejsou úplní andílci. Nechceme se omezovat jen na ty hodné. Každý hráč hraje jiným herním stylem a má rád něco jiného. Chceme vyjít vstříc i těm, kteří si rádi zahrají za tyto „podlé“ charaktery. Nemáme zde ale žádné přímo zlé postavy. Chtěli bychom vytvořit universum s nekonečným potenciálem a možnostmi. Proto se například snažíme dělat příběhové pozadí každého hrdiny tak, abyste si ho dokázali představit například v jeho vlastní hře.
Kdo je Doomfist?
Doomfist jste poprvé mohli vidět v oznamovacím traileru. Poté jste vezli úplně stejnou rukavici jako payload na mapě Numbani. Na stejné mapě je také například výstava věnovaná této rukavici. A potom jsme začali přemýšlet, jaká by to byla sranda, kdyby „Doomfist character“ byl víc jako generační hrdina, kterého můžete znát z velkých superhrdinských univers. Potencionálně jakékoliv množství lidí mohlo být Flash nebo například Green Lantern. A to je smysl generační identity. Přemýšleli jsme, jaké by bylo mít tuto postavu hratelnou. Zatím ale nemáme co oznamovat.
Je nějaká šance, že v Overwatch zažijeme podobnou událost, jako byla Omnic Crisis?
Odpovědět na otázku, proč jsme si pro hru vybrali zrovna toto období, a ne například zlatou éru Overwatche, není jednoduché. Především jsme si ho vybrali proto, že toto období nám dává volnost a rozmanitost ve vytváření hrdinů. Chtěli bychom zpracovat universum Overwatche tak, aby bylo „živé“. Aby vypadalo, že se v jeho světě pořád něco děje. Opět musím připomenout, že nemáme cokoliv k oznámení, ale hra je jen prvním krůčkem do tohoto velkého vesmíru.
Chcete si povídat o Overwatch? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskusia
Pre pridanie komentáru musíte byť prihlásený.
Prihlásiť saalebo
Registrovať nový účet