Patch Notes 30.06.2020

  patch    notes    úpravy   

 

Přidána otevřená Queue v kompetitivní hře

 

Startem 23. sezóny bude v kompetitivní hře podporována fronta rolí i otevřená fronta. Jedná se o samostatné fronty, takže neuvidíte týmy Role Queue proti týmům Open Queue. Obě varianty budou mít svůj vlastní skill rating a výsledkovou tabulku.

 

 

Úpravy sezónních umístění pro hráče s vysokým skill ratingem

 

Počínaje 23. sezónou bude maximální skill rating získaný po dokončení každé sezóny omezen na 3900 SR. Hráči jsou stále spojováni s ostatními hráči s podobným skillem, protože chceme, aby zápasy byly co nejspravedlivější a nejzábavnější. Jelikož se každý hráč v aktuální sezóně účastní více her, jejic SR se pomalu zvedne a dosáhne hodnoty, která plně odráží jeho současný skill.

 


Úpravy hrdinů

 

Ashe

  • Dynamite
    • Cooldown zvýšen z 10 na 12s.

 

Brigitte

  • Repair Pack
    • Při léčení cíle, který má plné životy, již nebude přidávat navíc armor.
  • Barrier Shield
    • Maximální počet životů zvýšen z 200 na 250.
    • Hodnota regenerace snížena ze 100 na 85 za sekundu.
    • Při zničení, jeho cooldown byl zvýšen z 3 na 5s.

 

D.Va

  • Fusion Cannons
    • Omezený pohyb snížen z 50 na 40%.
  • Defense Matrix
    • Cooldown snížen z 1,5 na 1s.
  • Micro Missiles
    • Aktivační zpoždění sníženo z 0,5 na 0,25s.

 

Junkrat

  • Concussion Mine
    • Zpoždění spoště sníženo z 0,156 na 0,1s.
  • Rip-Tire
    • Čas na převzetí detonace byl snížen z 1,5 na 0,9s.

 


Opravy chyb

 

Základní

  • Opravena chyba u specifických hrdinů a jejich hlasovými linkami, které hráli jak jejich přátelské, tak nepřátelské variace.

 

Hrdinové

 

Ashe

  • Opravena chyba s nesprávným stínem na kapuci u skinu Little Red.

 

Lúcio

  • Opravena chyba, kdy mohl přehodit na Heal Song ikdyž byl omráčen.

 

Reinhardt

  • Opravena chyba se útokem, který byl neviditelný pro spojence.

 

Roadhog

  • Opravena chyba, která umožnila zaháknout Baptistovu schopnost Immortality Field.

 

Wrecking Ball

  • Opravena chyba, kdy mohl zasáhnout nepřítele mnohem rychleji, než bylo zamýšleno.

 

 


Chcete si povídat o Overwatch? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Housac
Jiří Housa

Housac je autorem 476 článků. Více článků tohoto autora najdete na tomto odkazu. Pro více informací navštivte profil tohoto autora.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet