Proč není Overwatch F2P a plány na DLC

Pokud jste hráli Overwatch, určitě víte, jak důležitý aspekt hry je "hero-switching". Možnost kdykoli změnit hrdinu a přizpůsobit se tak taktice nepřítele a složení jeho týmu přidává hře na dynamice a odlišuje ji tak od své konkurence.  

"Většina free-to-play modelů, které jsme zvažovali, byla založena na tom, že hráči neměli k dispozici dostatek hrdinů na to, aby mohli poskládat tým, který by byl doopravdy použitelný. Nechceme měnit gameplay jen kvůli tomu, aby hra byla free-to-play." 

"Co vidíte, to dostanete. Tady máte hru, tady 21 hrdinů, myslíme, že jsou úžasní, myslíme, že gameplay je fantastický. Díky použití tradičního platebního modelu může každý hráč hrát za postavy, které se mu líbí nejvíc. Pokud chce hrát za Roadhoga, může, pokud chce být Junkrat, proč ne?"

Tak se vyjádřil Jeff Kaplan v rozhovoru pro Polygon. Také zmínil, že rozhodnutí použít klasický platební model bylo podpořeno fanoušky. 

Přidal se k němu Tim Ford, který řekl, že Blizzard měl hodně práce s tím, aby rozhodl, jaký platební model použije. I přesto, že má hodně zkušeností s oběma platebními modely.

Fanoušci Blizzardu vyjádřili obavy ohledně obsahu, který Blizzard plánuje vydávat po spuštění hry. Ptají se například na to, jestli Blizzard bude vydávat nové hrdiny a jestli budou něco stát. Jeff Kaplan uvedl, že na tyto otázky ještě nezná odpovědi a že Blizzard zatím přemýšlí, jak to vlastně udělá. Samozřejmě jsou otevřeni všem nápadům komunity. 

"Není našim záměrem vyhýbat se těmto otázkám. Nemáme konkrétní odpověď na to, co se stane, až vypustíme hru. Byly tady nějaké mylné předpoklady, jako třeba to, že při launchi hry budeme mít 21 hrdinů a další si budete muset koupit z našeho "hero storu". Ovšem tyto dohady nemůžou být dále od pravdy."

"Teprve se dostáváme do bety, nejsme ještě hotovi se všemi herními systémy. Kombinace námi představených herních systémů a feedbacku od hráčů nás navede k tomu, jak budeme pokračovat dál a jak budou hráči získávat přístup do nového obsahu."

Dále se na Blizzconu mluvilo o nových herních módech. Blizzard by rád představil nové herní módy a hodně s nimi experimentuje. Snaží se najít herní mód, který se nebude křížit s herními mechanikami Overwatche. 

Na závěr dodáme, že Overwatch je stále ve vývoji a znatelně záleží na feedbacku hráčů. Takže pokud patříte mezi ty šťastné, co se dostali do bety, měli byste Blizzardu napsat, co si o jejich hře myslíte a co byste rádi vylepšili.



Naposledy upravil/a Bellatrix 21.11.2015 v 01:23:27.

Chcete si povídat o Overwatch? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Snake Plisken 22.11.2015 12:54

KiroNet
Heh, jen kvůli tomu, že je možnost měnit hrdiny během hry to dali placené? Zajímavé...A jsem zvědavý na ceny nových hrdinu, nevěřím, že budou zdarma. Taky by mě zajímaly ceny kostýmu(skinu).
Ono celé to hraní je na tom založené. Kdyby to bylo tak, že by to bylo F2P, hrdinové byli za peníze apod., nebylo by to tak zábavné. Ono ti to určitě po stress testu potvrdí dost lidí.Ale pořád lepší jak Star Wars Battlefront, který je také online střílečkou, v základu máš pár map, pár hrdinů. Když chceš toho více, musíš si zaplatit season pass, který tě vyjde cenově skoro jako hra samotná a i tak toho je málo.

KiroNet 19.11.2015 17:40

Heh, jen kvůli tomu, že je možnost měnit hrdiny během hry to dali placené? Zajímavé...A jsem zvědavý na ceny nových hrdinu, nevěřím, že budou zdarma. Taky by mě zajímaly ceny kostýmu(skinu).

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet