Patch Notes 13.08. 2019

  patch    notes    sigma   

 

Novinka: Role Queue

 

Další informace: ZDE!


 

Nový hrdina: Sigma

Excentrický astrofyzik, který se chce dozvědět více o tajemství vesmíru, aniž by si byl vědom toho, že se mění v živoucí zbraň.

 

Popis schopností a jeho příběh: ZDE!

Skiny pro Sigmu: ZDE!

Emote, highlight intra a další: ZDE!


 

Základní hrdinů

 

Endorsements

  • Hráči nyní mohou se navzájem hodnotit pomocí Endorsements v následujícíh herních režimech:
    • Mystery Heroes
    • No Limits
    • Deathmatch
    • Total Mayhem
    • Low Grav
    • Všechny herní režimy v PVE eventech (Uprising, Retribution, Storm Rising)

 

Game Mode

  • Mystery Heroes -  Na Control mapách (Ilios, Busan atd.) jsou hrdinové nyní resetováni mezi jednotlivými koly zápasu.

 

Workshop

 

Nový eventy:

  • Player Dealt Healing
  • Player Received Healing
  • Player Joined Match
  • Player Left Match

 

Nové akce:

  • Start Transforming Throttle
  • Stop Transforming Throttle

 

Nové hodnoty:

  • Healer
  • Healee
  • Event Healing
  • Host Player

 

Úpravy hrdinů

 

Základní

  • Zvýšena cena ultimátky o 12%.
  • Zpomalovací efekty: Místo stackování zpomalovacích efektů dohromady se přátelské a nepřátelské efekty nyní rozdělí a rychlost pohybu bude snížena podle toho, která z nich je pomalejší.
  • Opravena chyba, ve které plné poškození nebylo způsobeno schopnostmi, které rychle získají/ztratí cíle. Jako jsou paprskové schopnosti Zaryi a Symmetry.

 

Ashe

  • Nabíjení nábojů za sekundu nyní sníženo z 0,3 na 0,25.

 

Brigitte

  • Inspire (pasivní)
    • Množství healu zvýšeno ze 100 na 130.
    • Léčení sebe sama je nyní poloviční.
  • Repair Pack
    • Má nyní 3 nabití.
    • Množství healu sníženo ze 150 na 120.
    • Nyní trvá více jak 2 sekundy, místo okamžitě.
    • Pokud na stejnou osobu hodíte více balíčků, aktuální doba trvání se prodlouží o 2 sekundy.
  • Whip Shot
    • Vzestupná rychlost zvýšena z 60 na 80.
    • Doba trvání navíjení řemdichu snížena z 0,6 na 0,3 sekundy.
  • Barrier Shield
    • Počet životů bariéry snížen z 500 na 200.
  • Shield Bash
    • Trvání omráčení sníženo z 0,9 na 0,75 s.
  • Rally
    • Zvýšena cena ultimátky o 10%.

 

D.Va

  • Cena ultimátky snížena o 12%.

 

Doomfist

  • Melee
    • Rychlý útok z blízka už nepřeruší nabíjení nábojů.

 

Hanzo

  • Storm Arrows
    • Počet nábojů snížen z 6 na 5.

 

Orisa

  • Protective Barrier
    • Cooldown zvýšen z 8 na 9 sekund.

 

Reinhardt

  • Nová pasivní vlastnost: Steadfast
    • Redukuje odkopávající efekty o 30%.

 

Sombra

  • Hack
    • Trvání schopnosti na nepříteli sníženo z 6 na 5 sekund.
  • EMP
    • Aktivační čas zvýšen z 0,2 na 0,35 sekund.

 

Symmetra

  • Teleporter
    • Nyní má nekonečné trvání, dokud se nezničí.
    • Hráči mohou zničit teleporter pouze pomocí ability 2.
    • Cooldown nyní začíná po zničení teleporteru.
    • Maximální vzdálenost zvýšena z 25 na 30m.
    • Teleporter se zničí, pokud je vchod vzdálený od východu více jak 40m.

 

Tracer

  • Pulse Bomb
    • Poškození zvýšeno ze 300 na 350.

 

Wrecking Ball

  • Minefield
    • Zvýšena rychlost projektilů z 10 na 12. Miny budou více od sebe.
    • Zredukován aktivační čas z 0,25 na 0,1.

 

Opravy chyb

 

Základní

  • Subtitles: Nyní budou zobrazeny v režimu diváka při čekání na respawn.
  • Charge-hrdinové (Reinhardt, Doomfist, Brigitte) by se měli správněji srazit při vzájemném naražení.
  • Opravena chyba, že některé schopnosti (Hanzův Dragon Strike a Roadhogův Chain Hook) budou vypadat plynulejší, když se čas zpomalí (konec kola nebo vlastní hra).
  • Náhledy umístění by nyní měly být mnohem plynulejší (Reaper Shadowstep, Mei Ice Wall atd.).
  • Opravena chyba, která způsobila, že se předvolené UI v Custom Game zobrazovali v nesprávném pořadí.
  • Náhledy umístění nyní zůstanou po kliknutí na své pozici, dokud je server nepotvrdí.
  • Opravena chyba, kdy orientace přepínání umístění mohla blikat při vyšších latencích (Ice Wall, Amplification Matrix, Photon Barrier).

 

Mapy

 

Routes 66

  • Opravena chyba, která umožnila útočícímu týmu opustit spawnovací místnost před začátkem kola.

 

 

Hrdinové

 

Ashe

  • Opravena chyba, kdy při střelbě s přiblížením a současným skákáním mohlo způsobit, že se zbraň zasekla lehce do kamery.

 

Doomfist

  • Vylepšená schopnost pro Doomfista projít dveřmi při použití Rocket Punch.
  • Rocket Punch bude nyní důsledně ničit translocator a nebude zastaven, podobně jako věžičky u Symmetry.
  • Cíle zasažené Rocket Punchem nyní půjdou rovně dozadu, namísto toho, aby měly jakoukoliv boční hybnost.
  • Cíle, které jsou imunní vůči omráčení, ale ne imunitní vůči odkopnutí (Zaryi Particle Barrier, Zenyatta při Transcendence), již nejsou schopny ovlivnit trajektorii odkopnutí.
  • Opravena chyba, kdy se Doomfist během Meteor Strike pohyboval poněkud pomaleji. (použití ultimátky při skrčení)
  • Opravena chyba, která způsobila, že se během Meteor Strike pohyboval pomalu dozadu.

 

D.Va

  • Opravena chyba, která zabránila Defence Matrix směřovat dolů, když D.Va mířila dolů při pohybu.

 

Lúcio

  • Opraveno několik animací při přechodu na zem, když se pohyboval po zdi.

 

Orisa

  • Opravena chyba, která způsobila, že některé vizuální efekty přestali hrát po opakovaném přehrání highlight intra „Oh!“ v Hero Gallery.

 

Reinhardt

  • Opravena chyba, která způsobila několikanásobné odkopnutí.

 

Wrecking Ball

  • Opravena chyba, kdy se mohl zaseknout ve své animaci, když přistál na rovných plochách.
  • Opravena chyba, která mohla způsobit dočasné uvíznutí při použití Piledriveru na kluzkém terénu.
  • Opravena chyba, která způsobila, že Wrecking Ball získal nesprávné množství štítů při použití schopnosti Adaptive Shield.

 

Zarya

  • Opravena chyba, která způsobila, že zbraň a paže mají divný průběh emocí při pohledu ze třetí osoby.

 

Zenyatta

  • Opraveno zpoždění animace melee útoku při pohledu z první osoby, když se přerušila primární střelba.

 

 


Chcete si povídat o Overwatch? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Housac
Jiří Housa

Housac je autorem 476 článků. Více článků tohoto autora najdete na tomto odkazu. Pro více informací navštivte profil tohoto autora.

Diskuze

impubre 20.06.2023 09:51

The defendants respond that the district judge s rejection of the plaintiffs claim must be affirmed because he was also the district judge in the initial infringement litigation, in which he held the 398 patent unenforceable <a href=http://cialiss.quest>buy cialis online</a>

GrayWolf 24.08.2019 15:23

Nový patch: https://us.forums.blizzard.com/en/overwatch/t/overwatch-ptr-patch-notes-august-22-2019/391767

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet