High Bandwidth Update

Pro tentokrát se hlavního slova zhostili vývojáři Tim Ford a Phillip Orwig, kteří zajišťují technickou stránku komunikace cílových uživatelů a serveru. V následujícím updatu popisují, jak se vypořádali s rozdílnou kvalitou internetového připojení jednotlivých hráčů. V krajních případech se stávalo, že hrdina schytal smrtelnou ránu, i když už se skrýval v domnělém bezpečí.

Ve zkratce vývojáři pracovali na mechanismu, který rozpozná kvalitu vašeho internetového připojení a na základě něj udělí nebo naopak neudělí prioritu při komunikaci se serverem, který nyní dokáže reagovat až 60x za vteřinu (tickrate 60). Cílem je zajištění, aby hráči s pomalým i rychlým připojením dostávali stejnou šíři informací. Slovy obyčejného hráče - aby vaše postavení více odpovídalo tomu,  jak vás vidí ostatní. 

Tuto situaci se pokusili lépe nastínit pomocí tři kelímků s Pharah.

  1. (vpravo) Pharah, jakou ji vidí server.
  2. (vlevo) Pharah, jakou ji vidí ostatní hráči, hlavně tedy nepřátelé, kteří se jí snaží dostat do svého hledáčku.
  3. (uprostřed) Prostřední kelímek představuje vaši Pharah, za kterou hrajete

Co tedy přinesl současný update? Přiblížil kelímek vlevo a kelímek vpravo blíže sobě, aby více odpovídaly kelímku uprostřed. Díky takovému vylepšení se sníží počet zabití protihráče za rohem domu a pochopitelně i úspěšnost Roadhogova háku, jenž si často našel cíl i za devatero horami.


Chcete si povídat o Overwatch? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

kovka
Michal Kovář

kovka je autorem 109 článků. Více článků tohoto autora najdete na tomto odkazu. Pro více informací navštivte profil tohoto autora.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet