Pro tentokrát se hlavního slova zhostili vývojáři Tim Ford a Phillip Orwig, kteří zajišťují technickou stránku komunikace cílových uživatelů a serveru. V následujícím updatu popisují, jak se vypořádali s rozdílnou kvalitou internetového připojení jednotlivých hráčů. V krajních případech se stávalo, že hrdina schytal smrtelnou ránu, i když už se skrýval v domnělém bezpečí.
Ve zkratce vývojáři pracovali na mechanismu, který rozpozná kvalitu vašeho internetového připojení a na základě něj udělí nebo naopak neudělí prioritu při komunikaci se serverem, který nyní dokáže reagovat až 60x za vteřinu (tickrate 60). Cílem je zajištění, aby hráči s pomalým i rychlým připojením dostávali stejnou šíři informací. Slovy obyčejného hráče - aby vaše postavení více odpovídalo tomu, jak vás vidí ostatní.
Tuto situaci se pokusili lépe nastínit pomocí tři kelímků s Pharah.
- (vpravo) Pharah, jakou ji vidí server.
- (vlevo) Pharah, jakou ji vidí ostatní hráči, hlavně tedy nepřátelé, kteří se jí snaží dostat do svého hledáčku.
- (uprostřed) Prostřední kelímek představuje vaši Pharah, za kterou hrajete
Co tedy přinesl současný update? Přiblížil kelímek vlevo a kelímek vpravo blíže sobě, aby více odpovídaly kelímku uprostřed. Díky takovému vylepšení se sníží počet zabití protihráče za rohem domu a pochopitelně i úspěšnost Roadhogova háku, jenž si často našel cíl i za devatero horami.
Chcete si povídat o Overwatch? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet