PTR Patch Notes 18.07. 2019

  ptr    patch    notes   

 

Novinka: Role Queue

 

Další informace: ZDE!

 


 

Úpravy hrdinů

 

Základní

  • Zvýšena cena ultimátky o 12%.
  • Zpomalovací efekty: Místo stackování zpomalovacích efektů dohromady se přátelské a nepřátelské efekty nyní rozdělí a rychlost pohybu bude snížena podle toho, která z nich je pomalejší.

 

Ashe

  • Nabíjení nábojů za sekundu nyní sníženo z 0,3 na 0,25.

 

Brigitte

  • Inspire (pasivní)
    • Množství healu zvýšeno ze 100 na 130.
    • Léčení sebe sama je nyní poloviční.
  • Repair Pack
    • Má nyní 3 nabití.
    • Množství healu sníženo ze 150 na 120.
    • Nyní trvá více jak 2 sekundy, místo okamžitě.
    • Pokud na stejnou osobu hodíte více balíčků, aktuální doba trvání se prodlouží o 2 sekundy.
  • Whip Shot
    • Vzestupná rychlost zvýšena z 60 na 80.
    • Doba trvání navíjení řemdichu snížena z 0,6 na 0,3 sekundy.
  • Barrier Shield
    • Počet životů bariéry snížen z 500 na 200.
  • Rally
    • Zvýšena cena ultimátky o 10%.

 

Doomfist

  • Melee
    • Rychlý útok z blízka už nepřeruší nabíjení nábojů.

 

Hanzo

  • Storm Arrows
    • Počet nábojů snížen z 6 na 5.

 

Moira

  • Fade
    • Nyní může být použito při omráčení.

 

Orisa

  • Protective Barrier
    • Cooldown zvýšen z 8 na 9 sekund.

 

Reinhardt

  • Nová pasivní vlastnost: Steadfast
    • Redukuje odkopávající efekty o 30%.

 

Sombra

  • Hack
    • Trvání schopnosti na nepříteli sníženo z 6 na 5 sekund.
  • EMP
    • Aktivační čas zvýšen z 0,5 na 0,65 sekund.

 

Symmetra

  • Teleporter
    • Nyní má nekonečné trvání, dokud se nezničí.
    • Hráči mohou zničit teleporter pouze pomocí ability 2.
    • Cooldown nyní začíná po zničení teleporteru.
    • Cooldown zvýšen z 12 na 15s.
    • Maximální vzdálenost zvýšena z 25 na 30m.
    • Teleporter se zničí, pokud je vchod vzdálený od východu více jak 40m.
    • Čas pro znovupoužití teleporteru zvýšen z 1 na 1,5s.

 

Tracer

  • Pulse Bomb
    • Poškození zvýšeno ze 300 na 350.

 

Wrecking Ball

  • Minefield
    • Zvýšena rychlost projektilů z 10 na 13. Miny budou více od sebe, tím pádem minové pole bude větší - usnadňuje vytvoření pole z výšky.
    • Zredukován aktivační čas z 0,25 na 0,1.

 

Opravy chyb

 

Základní

  • Subtitles: Nyní budou zobrazeny v režimu diváka při čekání na respawn.
  • Opravena chyba, která mohla způsobit poškození (ikdyž nemělo), pokud schopnost rychle získává/ztrácí cíle, jako např. Zarya, která se snaží sledovat rychle se pohybujícího hrdinu.
  • Charge-hrdinové (Reinhardt, Doomfist, Brigitte) by se měli správněji srazit při vzájemném naražení.

 

 

Hrdinové

 

Doomfist

  • Vylepšená schopnost pro Doomfista projít dveřmi při použití Rocket Punch.
  • Rocket Punch bude nyní důsledně ničit translocator a nebude zastaven, podobně jako věžičky u Symmetry.
  • Cíle zasažené Rocket Punchem nyní půjdou rovně dozadu, namísto toho, aby měly jakoukoliv boční hybnost.
  • Cíle, které jsou imunní vůči omráčení, ale ne imunitní vůči odkopnutí (Zaryi Particle Barrier, Zenyatta při Transcendence), již nejsou schopny ovlivnit trajektorii odkopnutí.
  • Opravena chyba, kdy se Doomfist během Meteor Strike pohyboval poněkud pomaleji. (použití ultimátky při skrčení)

 

D.Va

  • Opravena chyba, která zabránila Defence Matrix směřovat dolů, když D.Va mířila dolů při pohybu.

 

Lúcio

  • Opraveno několik animací při přechodu na zem, když se pohyboval po zdi.

 

Zarya

  • Opravena chyba, která způsobila, že zbraň a paže mají divný průběh emocí při pohledu ze třetí osoby.

 

 


Chcete si povídat o Overwatch? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet