Novinka: Role Queue
Další informace: ZDE!
Úpravy hrdinů
Základní
- Zvýšena cena ultimátky o 12%.
- Zpomalovací efekty: Místo stackování zpomalovacích efektů dohromady se přátelské a nepřátelské efekty nyní rozdělí a rychlost pohybu bude snížena podle toho, která z nich je pomalejší.
Ashe
- Nabíjení nábojů za sekundu nyní sníženo z 0,3 na 0,25.
Brigitte
- Inspire (pasivní)
- Množství healu zvýšeno ze 100 na 130.
- Léčení sebe sama je nyní poloviční.
- Repair Pack
- Má nyní 3 nabití.
- Množství healu sníženo ze 150 na 120.
- Nyní trvá více jak 2 sekundy, místo okamžitě.
- Pokud na stejnou osobu hodíte více balíčků, aktuální doba trvání se prodlouží o 2 sekundy.
- Whip Shot
- Vzestupná rychlost zvýšena z 60 na 80.
- Doba trvání navíjení řemdichu snížena z 0,6 na 0,3 sekundy.
- Barrier Shield
- Počet životů bariéry snížen z 500 na 200.
- Rally
- Zvýšena cena ultimátky o 10%.
Doomfist
- Melee
- Rychlý útok z blízka už nepřeruší nabíjení nábojů.
Hanzo
- Storm Arrows
- Počet nábojů snížen z 6 na 5.
Moira
- Fade
- Nyní může být použito při omráčení.
Orisa
- Protective Barrier
- Cooldown zvýšen z 8 na 9 sekund.
Reinhardt
- Nová pasivní vlastnost: Steadfast
- Redukuje odkopávající efekty o 30%.
Sombra
- Hack
- Trvání schopnosti na nepříteli sníženo z 6 na 5 sekund.
- EMP
- Aktivační čas zvýšen z 0,5 na 0,65 sekund.
Symmetra
- Teleporter
- Nyní má nekonečné trvání, dokud se nezničí.
- Hráči mohou zničit teleporter pouze pomocí ability 2.
- Cooldown nyní začíná po zničení teleporteru.
- Cooldown zvýšen z 12 na 15s.
- Maximální vzdálenost zvýšena z 25 na 30m.
- Teleporter se zničí, pokud je vchod vzdálený od východu více jak 40m.
- Čas pro znovupoužití teleporteru zvýšen z 1 na 1,5s.
Tracer
- Pulse Bomb
- Poškození zvýšeno ze 300 na 350.
Wrecking Ball
- Minefield
- Zvýšena rychlost projektilů z 10 na 13. Miny budou více od sebe, tím pádem minové pole bude větší - usnadňuje vytvoření pole z výšky.
- Zredukován aktivační čas z 0,25 na 0,1.
Opravy chyb
Základní
- Subtitles: Nyní budou zobrazeny v režimu diváka při čekání na respawn.
- Opravena chyba, která mohla způsobit poškození (ikdyž nemělo), pokud schopnost rychle získává/ztrácí cíle, jako např. Zarya, která se snaží sledovat rychle se pohybujícího hrdinu.
- Charge-hrdinové (Reinhardt, Doomfist, Brigitte) by se měli správněji srazit při vzájemném naražení.
Hrdinové
Doomfist
- Vylepšená schopnost pro Doomfista projít dveřmi při použití Rocket Punch.
- Rocket Punch bude nyní důsledně ničit translocator a nebude zastaven, podobně jako věžičky u Symmetry.
- Cíle zasažené Rocket Punchem nyní půjdou rovně dozadu, namísto toho, aby měly jakoukoliv boční hybnost.
- Cíle, které jsou imunní vůči omráčení, ale ne imunitní vůči odkopnutí (Zaryi Particle Barrier, Zenyatta při Transcendence), již nejsou schopny ovlivnit trajektorii odkopnutí.
- Opravena chyba, kdy se Doomfist během Meteor Strike pohyboval poněkud pomaleji. (použití ultimátky při skrčení)
D.Va
- Opravena chyba, která zabránila Defence Matrix směřovat dolů, když D.Va mířila dolů při pohybu.
Lúcio
- Opraveno několik animací při přechodu na zem, když se pohyboval po zdi.
Zarya
- Opravena chyba, která způsobila, že zbraň a paže mají divný průběh emocí při pohledu ze třetí osoby.
Chcete si povídat o Overwatch? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet