Patch Notes 09.10. 2018

  patch    notes    halloween   

 

Nový event Halloween Terror 2018

 

Více informací o eventu: ZDE!

Skiny, intra a emotes najdete: ZDE!

 

 

Aktualizováno nastavení pro barvoslepé

 

Přizpůsobte si hru tak, jak jsou pro vás lépe zobrazeny barvy v uživatelském rozhraní (např. jména, HUD, životy či obrys hrdiny), a vyberte si z devíti různých barev. Můžete také změnit barvy zvlášť pro nepřátelské a přátelské UI. Tuto možnost naleznete v části Options > Video > Color Blind Options.


 

Základní úpravy

 

Základní

  • Aktualizace zvuku a přidáno více živosti a dynamického rozsahu pro všechny zvuky ve hře.

 

Úpravy hrdinů

  • Aktualizace vizuálních efektů pro všechny štíty a bariéry pro zvýšení viditelnosti.
  • Nepřátelské HP jsou nyní viditelnými pro hráče, kteří poškozují nepřítele.

 

Brigitte

  • Barrier Shield
    • Štít má sníženou hodnotu HP z 600 na 500.

 

Doomfist

  • Hand Cannon
    • Poškození se začíná snižovat na 15m.

 

McCree

  • Combat Roll
    • Cooldown snížen z 8 na 6s.

 

Pharah

  • Concussive Blast
    • Cooldown snížen z 12 na 9s.
  • Rocket Launcher
    • Rychlost útoku zvýšena.
      • Sníženo nabíjení mezi střelami z 0.9 na 0.75.
    • Poškození bylo rozděleno mezi výbuch a náraz.
      • Explozivní poškození sníženo z 80 na 65.
      • Nárazové poškození zvýšeno z 40 na 55.
    • Explozivní odkopnutí sníženo o 20%.
    • Odkopnutí pro Pharah zvýšeno o 25%.

Mei

  • Základní
    • Aktualizovány vizuální efekty pro všechny schopnosti.

 

Orisa

  • Fusion Driver
    • Maximální rozptyl kulek snížen o 20%.

 

Soldier: 76

  • Heavy Pulse Rifle
    • Počet výstřelů až do maximálního rozptylu kulek zvýšen z 6 na 9.

 

Torbjörn

  • Základní
    • Snížení velikosti hlavy a jejího hit boxu o 10%.
  • Rivet Gun
    • Primary Fire
      • Rychlost projektilu zvýšen z 60 na 70/s.
      • Nabíjení sníženo z 2.2 na 2s.
      • Věž začne střílet na cíl, který byl zasažen primární střelou.
    • Alternative Fire
      • Střelba mezi jednotlivými výstřely snížena z 0.8 na 0.6s.
      • Poškození pro jednu střelu sníženo z 150 na 125.
      • Nabíjení sníženo z 2.2 na 2s.
      • Rozptyl kulek upraven náhodně.
    • Forge Hammer
      • Rádius zvýšen tak aby se rovnal jako Quick Melee. (útok z blízka)
    • Deploy Turret
      • Nyní jako hozený projektil.
      • Věž se automaticky postaví během 3s.
        • Nemá další rozdílné levely.
        • Stejné poškození jako předchozí věž levelu 2.
      • Maximální HP sníženo z 300 na 250.
      • Má 5s cooldown.
      • Má 10s cooldown (v boji).
      • Už nelze umístit novou věž, pokud je v boji.
        • Zatímco věž střílí.
        • Pokud věž dostane poškození během 3s.
      • Nyní můžete zničit věžičku pomocí Interact.
      • Když hodí Torbjörn svoji věž do boje a poté ho někdo zabije, věž se i přesto dostaví.
    • Nová schopnost: Overload
      • Nahrazuje Armor Pack.
      • Trvá 5s (12s cooldown).
      • Dočasně dává 150 armoru.
      • Zvyšuje útok, rychlost pohybu a rychlost nabíjení o 30%.
    • Nová ultimátka: Molten Core
      • Přepne zbraň z Rivet Gun na jeho paži.
      • Trvá 6s.
      • Vystřelí 10 roztavených koulí, které se roztečou na zem a vytvoří louži.
        • Odrážejí se od stěn a stropů, až do kontaktu se zemí.
      • Základní poškození je 130.
      • Poškození se zvyšuje ze 130 na 190 proti nepřátelům, kteří mají armor.
        • Hrdinové, kteří mají vlastní armor: Bastion, Brigitte, D.Va, Orisa, Reinhardt, Torbjörn, Winston a Wrecking Ball.
        • Hrdinové, kteří mohou dát někomu armor: Brigitte.

 

Úpravy map

 

Základní

  • Snížen časovač pro setup map Assault, Escort a Assault / Escort z 1 minuty na 45 sekund.
  • Sestavení týmu v průběhu druhého kola zvýšeno z 10 na 25 sekund pro mapy Assault, Assault / Escort a Escort.

 

Uživatelské rozhraní

 

Základní

  • Posuvník pro změnu Player Outline Strenght (obrys hráče) přidán do menu Options > Gameplay.

 

Opravy chyb

 

Hrdinové

 

Bastion

  • Opravena chyba, která způsobila, že roll bar u skinu Dune Buggy zakryl výhled.

 

D.Va

  • Opravena chyba, která zabraňovala objevování se některých zářivých vizuálních efektů u skinu Nano Cola.
  • Opravena chyba, která zabránila tomu, aby se D.Va plně objevila při prohlížení jejího MEKA Activated - Highlight intra v Hero Gallery.

 

Hanzo

  • Opravena chyba, která způsobila, že Storm Bow je viditelný při emote.

 

Mei

  • Opravena chyba, která zabránila Blizzardu před zmrazením nepřátel, když je aktivován v oblastech s nízkými stropy.

 

Reinhardt

  • Opravena chyba, která způsobila, že hraje Earthshatter animace, zatímco byl vymrštěn do vzduchu schopností knockback.
  • Opravena chyba, která způsobila, že Rocket Hammer odkopne nepřátele víc, než by měl.

  • Opravena chyba, která někdy způsobila, že Charge odrazil cíl, místo aby jej připnul.

  • Opravena chyba, která umožnila skrz štít projít schopnosti (např. Reinhardt's Rocket Hammer a Junkrat's Concussion Mines).

 

Sombra

  • Opravena chyba, která způsobila, že Sombra změnila směr, při používání Translocatoru k teleportaci.
  • Opravena chyba, která někdy dovolila Translocatoru, aby se dostal do nepřístupných míst.
  • Opravena chyba, která zabránila některým schopnostem zničit Translocator, pokud byl na určitých místech.

 

Symmetra

  • Opravena chyba, která způsobila, že Symmetra měla při umisťování věžiček přehrávat nesprávné voice linky.
  • Opravena chyba, která způsobila, že alternativní střelba se jevila, že vybuchne i přes chybějící cíl.

 

Torbjörn

  • Opravena chyba, která zabránila tomu, aby se objevila medaile ve vítězné póze.

 

Zarya

  • Opravena chyba, která způsobila, že její kanon byl viditelný při emotes.

 

Mapy

 

Busan

  • Opravena chyba, která hráči umožnila postavit se na některých zakázaných střechách v Downtown.
  • Opravena chyba, která zabraňuje zobrazování sprejů na skleněných oknech v základně MEKA.

 

Volskaya Industries

  • Opravena chyba, která hráči zabránila v obsazení, pokud dopadli na místo z pohyblivých platforem.

 

Game Browser a Custom Games

 

Deathmatch

  • Opravena chyba, která zabránila tomu, aby se voice linky "your team has lost" nebo "your team has taken the lead" přehrály, když dojde ke změně skóre kvůli zabití sebe samotným.

 

VS AI

  • Opravena chyba, která hráči zabránila v přijímání chybového hlášení "unable to join", pokud se pokoušel sledovat zápas mezi hráčem a AI, když byly všechny sloty pro diváky plné.

 


Chcete si povídat o Overwatch? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Housac
Jiří Housa

Housac je autorem 476 článků. Více článků tohoto autora najdete na tomto odkazu. Pro více informací navštivte profil tohoto autora.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet