Technické zajištění serverů

Prozradili například to, že Overwatch zůstává zcela v ekosystému Battle.netu, nebude tedy k dispozici možnost hrát přes LAN a taktéž nebudou mít hráči možnost vlastnit dedikované servery (jako například v Counter-Strike: Global Offensive nebo Team Fortress 2).

"Overwatch poběží kompletně na Blizzard serverech. Sledujeme regiony, IP adresy a snažíme se dělat co nejvíc pro to, abychom minimalizovali problémy s pingem."

Také dodal, že hra bude obsahovat možnost vytvořit si “private game” (soukromou hru). To by mělo uspokojit touhy kompetetivních hráčů. Zde budou moci trénovat a učit se mapy více do hloubky.

V private game si budete moci nastavit některé věci, které vám dovolují tradiční dedikované servery. Bude to místo, kde si můžete zahrát se svými kamarády a nemusíte jít do matchmakingu.

Jeff Kaplan potvrdil, že i když je Blizzard stále věrný svému online-only vzorci, budou prosazovat některé standarty, které hráči od kompetetivních stříleček očekávají. 

 



Naposledy upravil/a Bellatrix 01.11.2015 v 22:46:07.

Chcete si povídat o Overwatch? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Darlington
Honza Vavřiník

Darlington je autorem 110 článků. Více článků tohoto autora najdete na tomto odkazu. Pro více informací navštivte profil tohoto autora.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet