Patch Notes 19. 9. 2017

  patch    notes    ptr   

 

Základní

 

Arcade a Custom Games

  • Hráčům se již nebude zobrazovat obrazovka pro sestavování týmu na začátku hry, pokud je povolený respawn jako náhodný hrdina.
  • Hráči, kteří se cílevědomě zabíjejí ve hře, kde je povolen respawn jako náhodný hrdina, už nebudou jako nový hrdina (musí je zabít nepřítel). Nicméně, jejich Ultimate schopnost se vynuluje a veškeré zařízení, které bylo umístěno (např. Torbjörnova věžička), se rozpadne.
  • Ve hrách, kde je povolený respawn jako náhodný hrdina, hráči již nebudou dostávat stejného hrdinu dvakrát po sobě, pokud nastavení Custom Game neomezí hrdinu na jednoho hrdinu.

Uživatelské rozhraní

  • Ikony lebky, které ukazují, kde spoluhráči byli zabiti po celé mapě, byly nahrazeny ikonami portrétů hrdinů.
  • Kamera třetí osoby nyní automaticky nastaví akci, když se spectatuje nebo čeká na respawn.

 

 

Úprava hrdinů

 

D.Va

  • Micro Missiles (nová schopnost)
    • D.Va vypálí malé rakety, které při nárazu udělí v omezeném rádiusu poškození. Může být použito, ikdyž D.Va používá jinou schopnost nebo střílí z Fusion Cannons.
  • Defense Matrix
    • Nyní se vyčerpá dvakrát rychleji.
    • Regenerace ability zvýšena na 12,5% (dříve 10%)
  • Boosters
    • Fusion Cannons mohou střílet při létání.

 

Mercy

  • Resurrect (dříve ultimátní schopnost)
    • Schopnost se nyní zaměřuje na jednoho hráče místo každého hráče v okruhu.
    • Rádius snížený na 5 metrů.
    • Cooldown je 30 sekund.
    • Mercy nebude nesmrtelná, když je Resurrect aktivní.
  • Valkyrie (nová ultimátní schopnost)
    • Valkyrie přidá Mercy velkou sílu a posílí její zbraně a schopnosti na dobu 20 sekund:
      • Caduceus Staff: Boost léčení a poškození nyní působí na všechny spojence poblíž cílového spoluhráče a propojí nejbližší spojence.
      • Caduceus Blaster: Umožní nekonečnou munici a zároveň zvýší poškození a tempo střelby.
      • Guardian Angel: Zvýšen rozsah a rychlost pohybu.
      • Resurrect: Cooldown je okamžitě resetován, když je Valkyrie aktivována a redukuje 10 s po počátečním použití.
      • Hover: Mercy získá schopnost volně a rychle létat.
      • Regeneration (pasivní): Nepřeruší se, pokud Mercy obdrží poškození.

 

Reinhardt

  • Barrier Field
    • Pokud držíte primární střelbu, zatímco váš štít je aktivní, nyní můžete otáčet kamerou.
      • Tuto možnost naleznete v nastavení - Settings > Controls. V rozbalovací nabídce vyberete Reinhardt. To umožňuje hráči změnit způsob, jakým se Reinhardt pohybuje, když je aktivní štít a hráčí ovládají pohyb kamery třetí osoby.

 

Vývojářské video o změnách.

 

Uživatelské rozhraní

  • Přidána možnost "Outline Opacity" v rámci vlastních nastavení reticle (nacházejících se v části Ovládací prvky > Možnosti > Pokročilé), která umožňuje hráči ovládat opacitu černého obrysu kolem síťoviny.

 

Oprava chyb

 

Základní

  • Opraven problém, který hráči zabránil v automatickém připojení k chatu, i když byla tato možnost povolena.
  • Opravena chyba, která hráči zabránila v získání ukazatele "Perfect Round" po hře Elimination, pokud dostaly dočasné zvýšení zdraví ze schopnosti (např. Lúciova Sound Barrier).
  • Opravena chyba, která hráči zabránila požadovat Highlight při sledování killcam po zabití.
  • Opravena chyba, která zabraňovala přehrání voice linky poté, co hráč obdržel pět hlasů na kartě na konci zápasu.

 

Deathmatch

  • Opraven problém, který zabránil zobrazení celého popisu Team Deathmatch v informační sekci.
  • Opravena chyba, která příležitostně způsobila, že hrál nesprávný hlasatel VO v Highlights zachycených během her Deathmatch.
  • Opravena chyba, která umožnila Junkratovi zničit vlastní pasti s Concussion Mines.

 

Hrdinové

  • Opravena chyba, která příležitostně způsobila, že hrdina "vzdechl" při respawnu.
  • Opravena chyba, která přerušila animaci na oku Any během Beach Ball emote, pokud měla skin Captain Amari.
  • Opravena chyba, která zabránila tomu, aby Doomfist byl odkopnut, když byla použita jeho schopnost Rocket Punch.
  • Opravena chyba, která dovolila Doomfistovi s Rocket Punch zasáhnout hráče přes taxi v mapě King's Row.
  • Opravena chyba, která způsobila, že při pohledu na zbraně D.Va v Hero galerii byly rozmazané růžové kostičky, když měla skin Cruiser.
  • Opravena chyba, která způsobila, že zlatý odstín Junkratovy zbraně vypadal fádně, když měl skin Firework.
  • Opravena chyba, která poskytla Junkratovi ultimátce zvýšení rychlosti, když hráči vyskočili na římsách.
  • Opravena chyba, která příležitostně způsobila Meina Ice Wall, odpálila hráče do vzduchu.
  • Opravena chyba, která způsobila, že Meina ultimátka vypadá přátelsky (nezměnila se z modré na červenou) poté, co ji reflektnul Genji.
  • Opravena chyba, která zabraňuje tomu, aby ikona Chain Hooku Roadhoga byla zobrazena v kill feed, když způsobila zabítí v prostředí mapy.
  • Opravena chyba, která způsobila, že bariéra Symmetry, která indikovala 10 sekundový cooldown, když byla aktivní červená ikona "nelze použít" .
  • Použití melee útoku D.Va už nezruší Micro Missile.
  • Micro Missiles D.Vy jsou nyní přerušeny stuny, údery a dalšími control efekty.
  • Mercy's Resurrect již není blokován Steel Trap nebo Graviton Surge.
  • Mercy už není schopna použít Valkyrie k úniku Graviton Surge a Steel Traps.

Mapy

  • Opravena chyba na Ecopoint: Antarktida, která by mohla způsobit, že bedna zablokuje váš výhled na hrdiny během výherního týmu.
  • Opravena chyba, která umožnila Reaperovi dosáhnout nechtěného umístění pozice na Castillo.
  • Opravena chyba, která dovolila některým hrdinům, aby se dostali na nechtěné umístění pozice na Horizon Lunar Colony.
  • Opravena chyba, která způsobila skoky, které odrazili hráče výše, než bylo určeno na Oasis.
  • Opravena chyba, která zabraňovala tomu, aby se objevovaly odrazy na zbraních, když se stálo v určitých oblastech na Iliu.
  • Opraven problém s osvětlením, který způsobil, že některé předměty v posledním bodě Route 66 měly růžový odstín, když hráči používali nízká nastavení grafiky.
  • Opraven problém, který způsobil, že se odrazy ukazovaly příliš tmavě, zatímco hráči stáli v oblasti The Cave Inn v mapě Route 66.
  • Opraven problém, který způsobil nadměrné přiblížení kamery a blikající světla, když se hráči načítali v tutoriální mapě.
  • Opravena chyba, která zabraňovala tomu, aby zábradlí byla řádně zničena střelbou na mapě Volskaya Industries.
  • Opravena chyba, která hráči umožnila dosáhnout nechtěného umístění pozice na mapě Watchpoint: Gibraltar.

 

Uživatelské rozhraní

  • Byla odstraněna statistika "Healing Prevented" z profilu kariéry Any
  • Opravena chyba, která zapříčinila, že Doomfist's Rocket Punch UI občas zůstává viditelná při respawningu
  • Opravena chyba, která bránila Doomfistově Seismic Slam přesně zaměřit pohyblivé předměty, což způsobilo, že Doomfist přistál na neúmyslném místě

 

 

Tak co říkáte na nové změny Mercy a D.Vy? 


Chcete si povídat o Overwatch? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Housac
Jiří Housa

Housac je autorem 476 článků. Více článků tohoto autora najdete na tomto odkazu. Pro více informací navštivte profil tohoto autora.

Diskuze

redbird 09.09.2017 21:23

jsem mercy main. no nevím jak mi půjde těd

AbeCZ 03.09.2017 13:44

Kdy vůbec nasadí změny u D.VA a Mercy?

Housac 04.09.2017 20:04

To zatím nikdo neví. Nejdřív se to musí pořádně otestovat na PTR. Ale neboj, budeš o tom informován . Nebo si to můžeš jít vyzkoušet na PTR.

Redaktor Overwatch.cz

AbeCZ 06.09.2017 19:57

@Housac Díky za info. Počkám si na ,,ostré´´ vydání :-)

Pali 25.08.2017 00:38

Nevím no. Řekl bych to asi takhle: skoro rok a půl (jsem líný to počítat) jsem hrál Mercy. A teď přijdou s touhle změnou: Mercy se bude víc "Battle". Dokonce i její LORE říká, že Mercy nemá ráda zbraně a to, co se kolem zbraní točí. Teď všichni budou hrát Mercy jako "Battle Mercy". Mercy BYLA o ressurectu. Oni přijdou s tím, že to bylo moc OP. Něco vysvětlím: Res od Mercy (resne 5 lidí) je stejný, nebo aspoň stejný princip, jako teamkill od Mcreeho s jeho ultinou. Mercy resne - změní hru. Mcree zabije - změní hru. Rozdíl? Ne moc velký. Tak proč Mcree nedostane change? Ovšem.... Když Mcree vyřadí celej team až na Mercy, a ona resne, tak je potom může zabít např. Genji s ultinou. Takže se dá tak nějak counterovat. Každý hero má nějaké místo a nějakou funkci: Tracer by měla zabíjet healery, Rein by měl mít zapnutý štít, Symmetra by měla pomalu ale jistě někoho upéct. No a Mercy měla oživovat. Ano. Měla silnější heal, ale byla zranitelná. Když jí nikdo neposkytuje protect, byla k ničemu. Bylo strašně jednoduché ji zabít. Tak proč....? Teď její res má 30 sec CD. Trošku moc nemyslíte? To je 10 resnutí za pět minut... Proč teda dostala ty buffy?! Bez buffů by možná byla lepší, než "Battle Mercy". No nic. Nevím jak vy, ale já asi odinstaluji OW. Hrál jsem ho asi jenom kvůli Mercy. Já vím, já vím. Moje chyba.

Mercy Is dead. Just like Roadhog...
She will be always in my heart.

tattoo 25.08.2017 08:32

To s tou Mercy mi taky vyrazilo dech. Už když oznámili, že se kompletně překope jsem měl strach a i nadále pokračuje. Těžko říct, kam jí chtějí usměrnit, ale dřív (ještě vlastně teď) byla hratelná a přišla mi i vyvážená. Já osobně ji řadím mezi mojí OW Pětku, takže celkem shocking. Změna se mi moc nelíbí, ale nebudu flintovat vrhu do žita - je třeba si to zkusit.

jejsik 25.08.2017 09:11

hlavni rozdil mezi jeji ultimatkou a mcreeho ultimatkou je že mcreeho mužeš zabit / resetovat tim mu ji zrušiš ale mercy přileti a da q neda se to zastavit jen tak že zabiju mercy před tim než da q ale to nepoznam jelikož nevim kdy ma ultimatku . a nic vic nenaštve než zabit celej team za někoho a pak si tam přijde mercy a da q . mercy byla prostě moc op . ted když da q tak lip healuje a na oživeni ma coaldown 10 sec leta a ma delši dosah což z ni děla to co ma byt healera co občas oživi reinharta . a už nebude tolik mercy ktere čekaj na ultimatku a pak se schovaj. a battle mercy nebude jelikož jeji zbran je pořad stejna

Pali 25.08.2017 10:38

@jejsik před nějakou dobou, se Mercy dala zabít. Když chtěla použít ultinu, tak nebyla nesmrtelná... Možná kdyby jí ten buff nedali, tak by si lidi nestěžovali. Stávalo se mi, že jsem letěl, chtěl jsem resnout, ale zabili mě. Jo a za ten rok a půl se mi stalo dvakrát, jenom dvakrát, že jsem oživil celej team... Proč? Protože ti většinou neumírají ve skupině. Ano, když Zarya dala ultinu tak potom jo. Ale stejně mohl někdo chybět. Problém taky byl, že smrt a následné oživení byl nejrychlejší heal, ale lidi si to neuvědomili. A potom moc dobrých úkrytů není. Stačí se poohlédnout a najdeš jí. Ano. Ostatní taky se změnili: Symmetra. Ta ale dostala ultinu a novej spell. Lúcio? Tomu se jen zmenšil dosah healu a speedu. Sám sebe tak rychle nehealuje, ale proto máš v týmu 2 healery. Mercy byla...jak bych to řekl...pure healer. Nedávala dmg. Byla jen o healování. A to se mi na ní tak líbilo. A že byla lehká? Ve hře MUSÍ být i lehčí postavy. A upřímně, mně moc lehká nepřišla. Proč jí teda nikdo nehrál, nebo to za ní neuměl? Jde mimo to, že člověk si musí najít ve hře někoho, a kdo se mu líbí a jde mu. Teď Mercy předělají a aby se líbila všem... A teď ji budou hrát spíš jako dpsko než healera... Když si starou Mercy hrál jako dpsko, měl jsi alespoň nějakej skill. Ano. Mcree se dá zabít. Jenže z kolika případů jo zabijete? Podle mě Mercy hodně lidí přestane hrát.

unupe 25.08.2017 12:26

@Pali na resurect neexistoval takmer žiadny counter (na macgreeho ulty sa možeš schovať, uspať, reinhart a orisa moži štítom ochrániť celý tým) a ak si pozrieš developer update, vysvetluje tam že sa im nepáči že niektorí hráči mercy, radšej nechajú zomrieť celý tým aby mohli mohli mať full res (a tým aj boli potg). Mercy bola až príliž priamočiary, easy a simple hrdina. Ja som tiež hral za ňu dlho a páči sa mi že z ressu spravili abilitu lebo teraz je jeho efektívne používanie oveľa viac závislé na taktike. Proste musíš viac uvažovať koho a kedy ressneš..

jejsik 25.08.2017 12:37

@Pali mercy byla docela op v competech jelikož tam jsou lidi vždy u sebe . a často když jsem měl mercy v teamu tak se mi stalo že použila res na oživeni 1 hrdiny (tanka) což mercy pořad muže dělat. a navic res se da ted použivat v 3 v 3 team deathmatch atd a nemusi se čekat na ultimatku . takže mercy se podle bude hrat naopak častěji v perma death modech . a jeji nova ultimatka je docela dustojnou nahradou . dokaže healovac vic lidi u sebe letat healovat na větši dalku takže mercy se ted stane vic mobilnim healerem co dokaže oživovovat na začatku kola

Pali 25.08.2017 18:48

@unupe no ano. Nechali umřít celej tým. A jak jsem už napsal, tak je to proto, že je to nejrychlejší heal. Takhle všichni dostanou najednou všechny životy. Healovat 2 DPS a 2 tanky přece jen zabere trošku víc času. Byla lehká... No jasně. Někdo musí být lehký. Ne všichni hrdinové musí být hard. Možná si jí hrál dlouho, ale já od tý doby, co OW vyšel .

Pali 26.08.2017 01:03

@unupe a s tím potg... Co Reaper? Taky jen zmáčkne Q. Co Bastion? Co Genji? Zmáčkne Q a drží W. Co Mcree? Potg není o skillu. Jde jen o shodu náhod a štěstí... Potg svým způsobem nic neznamená. Teď už Mercy nedostane potg vůbec. Z čeho taky?

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet