Patch notes 17.3.2016

Změny hrdinů:

Hlavní

  • Melee útok
    • Poškození sníženo z 50 na 30.
    • Cooldown snížen z 1,5 sekundy na 1 sekundu.

Komentář vývojářů: Melee útok se ukázal jako příliš silný, obzvláště v kombinaci s ostatními útoky ke zvýšení "burst" potenciálu. Snížení poškození nám zároveň dovolí snížit také cooldown, takže váš melee útok bude vždy připraven, když jej budete potřebovat.

Bastion

  • Tank Mode
    • Trvání sníženo z 10 sekund na 8 sekund.

Komentář vývojářů: Líbí se nám, jak Bastionova ultimátní schopnost funguje, ale trvá trochu déle než by měla a nepřátelé nemohou přiměřeně reagovat.

Genji

  • Životy zvýšeny ze 150 na 200.
  • Shuriken
    • Poškození sníženo o 20 %.

Komentář vývojářů: Naslouchali jsme zpětné vazbě a velmi pozorně sledovali data o Genjim, obzvláště po tom, co jsme mu nedávno snížili životy. Celkově ho tato změna zlepšila, ale chceme ještě zkusit variantu, že namísto jeho životů snížíme poškození, které způsobuje.

Hanzo

  • Scatter Arrow
    • Fragmenty šípu se nyní nebudou počítat jako headshot po zasažení nepřítele.

Komentář vývojářů: Chtěli jsme omezit některé frustrující prvky Scatter Arrow, ale přitom zachovat jeho sílu jako takovou.

Junkrat

  • RIP-Tire
    • Životy sníženy ze 150 na 100.

Komentář vývojářů: Nedávné změny RIP-Tire více vybalancovaly a nepřátelům se otevřely nové možnosti, jak proti němu hrát. Životy byly nicméně pořád trochu vysoké.

Mei

  • Endothermical Blaster
    • Primární střelba
      • Snížená doba ke zmrazení o 15 %.
    • Sekundární střelba
      • Přidáno škálování poškození (DoD - Damage over Distance).
      • Snížená rychlost střelby o 15 %.

Komentář vývojářů: Od posledního patche vidíme u Mei veliké zlepšení. I přesto, že její výkonnost je teď na mnohem lepším místě, až moc této síly pochází z její sekundární střelby. Tato změna by měla přesunout trochu této síly na primární střelbu.

Symmetra

  • Teleporter
    • Náklady na nabití zvýšeny o 30 %.

Komentář vývojářů: Symmetřin teleport se objevoval tak často, že jeho ničení druhému týmu téměř nic nepřinášelo. Tato změna by měla motivovat hráče, kteří jej hledají, a naopak všechny hráče Symmetry, aby se více rozmýšleli, kam svůj teleport umístí.

Winston

  • Jump Pack
    • Cooldown snížen z 8 sekund na 6 sekund.

Komentář vývojářů: Winstonova schopnost přežití dostala velkou ránu, když jsme nedávno změnili Barrier Projector. Můžeme však říci, že Winston, který se nespoléhá jen na jednu svou schopnost, je lepší. I tak se snažíme dostat jeho sílu zpátky nahoru jinou cestou. Snížení cooldownu u Jump Pack mu umožňuje používat tuto abilitu jako normální engage a stejně tak jako možnost úniku. Celkově mu tato změna přidává extra flexibilitu.

 Zarya

  • Particle Cannon
    • Minimální poškození zvýšeno o 25 %.

Komentář vývojářů: Podstata této hrdinky spočívá v její schopnosti absorbovat poškození ke zvýšení své síly. I když nechceme nijak ohrozit funkčnost této schopnosti, chceme se ujistit, že Zarya bude pro svůj tým přínosná i na nižších úrovních.

Zenyatta

  • Discord Orb
    • Při použití schopností s efektem "Immune" se nyní odstraní (Mei Cryo-Freeze, Zarya Barriers, Zenyatta Transcendence).

Komentář vývojářů: Discord Orb je mocný nástroj, se kterým se hráči někdy neumí vypořádat. Tímto přidáváme možnosti, jak proti této abilitě hrát, ale zároveň se snažíme zachovat její sílu.



Naposledy upravil/a Bellatrix 18.03.2016 v 15:05:10.

Chcete si povídat o Overwatch? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Alandus
Ondřej Bijok

Alandus je autorem 14 článků. Více článků tohoto autora najdete na tomto odkazu. Pro více informací navštivte profil tohoto autora.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet