Herní mód - Payload

PAYLOAD

 

Ve zkratce se jedná o eskortování pohyblivého předmětu z jedné strany mapy na druhou, a to ve stanoveném časovém limitu.

 

Bránící tým má zhruba jednu minutu na přípravu. V této části hry si v ideálním případě ujasní taktické pokyny, postaví automatické věže (Torbjörn) a nastraží nebezpečné miny (Junkrat, Widowmaker). Současná nabídka bohužel nenabízí mnoho možností, ale je pravděpodobné, že se do budoucna dočkáme doplnění v podobě nových hrdinů.

 

Číslo znázorňuje počet útočníků v dosahu objektu. Na rychlost mají vliv maximálně tři.

 

Po uplynutí prvotního časového limitu se na hodinkách objeví 5 minut. Za tento časový úsek útočníci musejí doběhnout k převáženému objektu a obsadit ho. Jakmile se jim to podaří, jako bonus dostávají 3 minuty navíc. Celkový limit na splnění mise je v součtu 8 minut, v dalších částech boje už nedochází k žádnému posunu času, ale objevují se nesnáze nové. Nemusím snad ani zdůrazňovat, že tou největší je šestičlenný tým protihráčů. Druhou jest samotný transport. Kdo očekával automaticky se pohybující objekt, je na omylu. Pohyb se odvozuje z následujících pravidel a záměrně nepoužívám slovo posun, jelikož při špatné manipulaci vykonává i pohyby vzad.

 

Pohyb objektu je založen na počtu hrdinů v jeho okolí:

  • Nikdo není v jeho okolí - pomalu se posouvá vzad
  • Jeden až tři zástupci útočících - pohybuje se vpřed rychlostí závislou na počtu přítomných
  • Počty obou týmu jsou vyrovnané - zastaví se

 

Samotný souboj probíhá ve velmi akčním stylu, nicméně nechává prostor i pro taktiku. Správná kombinace schopností tvoří část společnou všem herním módům. Ty se odlišují v rozdělení úkolů a v případě Payload především na straně útočícího týmu. Neustálá přítomnost u objektu je klíčová, na druhou stranu není většího nebezpečí než vystavení se uprostřed otevřeného prostranství protihráči napospas. Správná vyváženost ochránců a eskortujících bude zřejmě jeden z faktorů majících značný vliv na konečný výsledek.

 

Pokud nejste zrovna Rambo, může se vám stát, že umřete. Virtuální smrt naštěstí není nekonečná. V současné pre-beta verzi je deadtime pouhých 10 vteřin, během kterých lze obměnit hrdinu a reagovat tak na vývoj souboje. Se smrtí pochopitelně souvisejí i spawn pointy. Pro útočící tým jsou zcela logicky dynamické v závislosti na poloze eskortovaného předmětu. Bránící tým se naopak stále objevuje na výchozích pozicích. Během hraní se spawn pointy obou týmů navzájem přibližují a zintenzivňují napětí zejména v posledních vteřinách, rozhodujících o slávě a zatracení.

 

Payload mapy:

  • Watchpoint: Gibraltar
  • King's Row
  • Numbani

Zdroj



Naposledy upravil/a Bellatrix 06.10.2015 v 10:23:40.

Chcete si povídat o Overwatch? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet