Doomfist
Rocket Punch
- Celková možná délka, kterou může urazit, snížena zhruba o 20 %. (Již je na PTR nějakou dobu.)
Seismic Slam
- Přidán nový UI indikátor, který ukazuje, kolik poškození udělí i kolik poškození udělil. Předtím to bylo možné vidět pouze se základním zaměřovačem. Tento nový indikátor by měl být vždy vidět, nezávisle na tom, který zaměřovač momentálně používáte. Také už není možné tuto schopnost používat na objekty, které jsou výše, než jste momentálně vy.
McCree
Flashbang
- Nyní cíle výrazně zpomaluje, pokud jsou omráčeni. Nyní by nemělo být tolik pravděpodobné, že se během omráčení někam posunou a podobně.
Reaper
Shadow Step
- Zvukové a vizuální efekty jsou nyní výrazně zredukovány.
Reinhardt
Hammer
- Rychlost švihu zvýšena zhruba o 10 %. Nyní by měla mít mnohem lepší švih a lepší kontakt s nepřáteli.
Charge
- Z důvodu přidání dalšího hrdiny s touto schopností (Doomfist) již neuděluje poškození, ale pokud se srazí navzájem, spadnou oba na zem. (Týká se Doomfist x Doomfist, Doomfist x Reinhardt x Doomfist a Reinhardt x Reinhardt.)
Zarya
Gravitation Surge
- Nyní znemožní veškeré pohybové schopnosti ovlivněných cílů, podobně jako past od Junkrata.
Chcete si povídat o Overwatch? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet