Patch Notes 10. 10. 2017

  patch    notes    halloween   

 

Overwatch Halloween Terror 2017

 

Dlouho očekávaný event je tu! Prozkoumejte strašidelné uličky nově předělaných map Eichenwalde a Hollywoodu, rozšiřte svou strašidelnou sezónní sbírku odměn a spojte se bojem proti ztělesněnému zlu, ne proti jednomu, ale rovnou proti dvěma Junkenstein's Revenge! Také znovu otevíráme naši hrobku, aby hráči mohli odemknout své oblíbené předměty s tématikou Halloweenu z loňského roku spolu s více než 50 novými předměty, včetně nových legendárních skinů jako Corsair Ana, Van Helsing McCree, Dragon Symmetra, Cultist Zenytta a další.

 

Další informace o eventu najdete ZDE!

 

Overwatch Halloween Terror 2017 je časově omezený event, který probíhá10. 10. – 1. 11. 2017.

 

 

Nový epický skin: BlizzCon 2017 Winston

 

 

Winston přicestoval ze své základny v Gibraltaru až do Anaheimu v Kalifornii na BlizzCon 2017. Dali jsme mu speciální suvenýr, který si připomíná tuto zvláštní událost a rád by to s vámi sdílel. Od dnešního dne je tento nový skin dostupný ve hře pro všechny držitele lístků BlizzCon Virtual Ticket klikněte zde a dozvíte se více.

 

 

 

Základní úpravy

 

Overwatch Halloween Terror – vítězné pózy

 

Udělali jsme několik změn v letošním výběru pro event a jeho vítězné pózy (victory pose):

  • První změna spočívá v tom, že mnoho vítězných póz s tématem náhrobku, které jsme představili do naší sbírky minulý rok 2016, již nebude možné získat z Halloween Loot Boxes. Tyto pózy mohou být ještě odemčeny v Hero Gallery, nicméně za zvýhodněnou cenu (75 kreditů) po dobu trvání eventu.
  • Druhá změna spočívá v tom, že jsme představili novou sérii póz s tématikou dýně, která je součástí naší sbírky roku 2017. Tyto pózy bude možné získat z letošních Halloween Loot Boxes a budou k dispozici v Hero Gallery za plnou cenu (225 kreditů) po celou dobu trvání eventu.

 

 

Úprava hrdinů

 

Základní

  • Nabití Ultimátních schopností je nyní okamžitě vyčerpáno po jeho aktivaci namísto vyčerpání během krátké doby.

Poznámky od vývojářů: Jedna z nejběžnějších reakcí se zpětnou vazbou, které obdržíme, se točí kolem způsobu, jakým Overwatch zachází s přerušením ultimátek. Hráči se často cítí frustrovaní, když jsou schopni zabránit nepříteli v použití ultimátky přerušením, a následně vidí, jak ten stejný nepřítel použije ultimátku ihned znovu po respawnu.

 

Až dosud se mnoho ultimátek vyčerpalo rychle za nějaký čas, namísto okamžitého nastavení nabití na nulu při stisknutí tlačítka. Původně jsme jej navrhnuli tímto způsobem, abychom zajistili, že hráči měli možnost využít (přinejmenším) pokaždé svou ultimátku. Nicméně nyní máme pocit, že způsobuje příliš mnoho frustrace, než aby přineslo více výhod.

 

S tímto patchem budou ultimátní schopnosti okamžitě nastaveny na nulu při stisknutí tlačítka, což znamená, že přerušení nepřátelské ultimátky po jeho aktivaci zajistí, že bude vyčerpán.

 

Další zpětnou vazbu, kterou často slyšíme, je, že je obtížné pochopit, které schopnosti jsou přerušitelné a které nejsou. Pro přehlednost se většina ultimátek rozdělí do tří základních kategorií:

  • Transformation Ultimates
    • Přinášejí vaším hrdinům značné pasivní výhody a zároveň umožňují použití zbraní a schopností.
      • Do této kategorie patří: Bastion's Configuration: Tank, Genji's Dragonblade, Mercy's Valkyrie, Soldier: 76's Tactical Visor, Torbjörn's Molten Core a Widowmaker's Infra-Sight.

  • Channeled Ultimates
    • Přinutí vašeho hrdinu k novému režimu a učiní vaše další schopnosti nepoužitelné, když jsou aktivní. Ve většině případů mohou být tyto schopnosti přerušeny v jakémkoli okamžiku.

      • Do této kategorie patří: Doomfist’s Meteor Strike, McCree's Deadeye, Pharah’s Barrage, Reaper’s Death Blossom, Roadhog’s Whole Hog, a Zenyatta's Transcendence (ačkoli Zenyatta je imunní vůči přerušením).

  • Cast-Time Ultimates

    • Tyto schopnosti vyžadují trochu času, než se stanou účinnými. Pokud jsou během tohoto času přerušeny, jsou zrušeny.

      • Do této kategorie patří: Ana's Nano Boost, D.Va’s Call Mech a Self-Destruct, Hanzo's Dragonstrike, Junkrat's Rip-Tire, Lúcio’s Sound Barrier, Mei's Blizzard, Orisa's Supercharger, Reinhardt's Earthshatter, Sombra's EMP, Symmetra's Shield Generator and Teleporter, Tracer's Pulse Bomb, a Zarya's Graviton Surge. 

         

Většina schopností se hodí do těchto vhodných kategorií, ale udělali jsme změny v hodnotách, jako je Genjiho Dragonblade a Orisa Supercharger, abychom je učinili důslednějšími. Navíc každá ultimátka, která může být přerušena stunem (Channeled ultimates a Cast-Time ultimates), může být nyní přerušena Sombřiným Hack. Celkově by tyto změny měly mnohem více usnadnit pochopení dokonalé mechaniky a jejich vzájemného působení v boji. 

 

 

D.Va

  • Boosters
    • Možnost ručního držení Boosters místo jejich přepínání byla přidána v nastavení Options > Controls > D.Va.

 

Genji

  • Dragonblade
    • Už nyní nelze přerušit, když je Genji omráčen nebo hacknut.

 

Orisa

  • Supercharger
    • Nyní lze přerušit, když je Orisa omráčena nebo hacknuta.

 

Sombra

  • Hack
    • Nyní přeruší tyto ultimátní schopnosti: Ana's Nano Boost, Orisa's Supercharger, Mei's Blizzard, Reinhardt's Earthshatter a D.Va's Call Mech.

 

 

Uživatelské rozhraní

 

Assault Maps

  • Když tým zabere cíl, průběh baru se nyní rozdělí na tři segmenty, které budou doplněny o barvu týmu. Po naplnění každého segmentu se spustí animace a zvukové oznámení.
  • Počet obránců, kteří se momentálně nacházejí na objektu, bude nyní zobrazen s počtem útočníků těsně pod barem průběhu.

 

 

Opraveny chyby

 

Základní

  • Opravena chyba, která umožňovala ztlumeným hráčům, aby se po odchodu a opětovném připojení do stejného zápasu stali nezměněnými.

 

Umělá inteligence

  • Opravena chyba, která způsobila, že botové se dostali do pasti v pohybové smyčce poté, co převzali tunel pod záchytným bodem na univerzitní části Oasis.

 

Kompetitivní hra

  • Opraven problém, který způsobil, že zápasy skončily v remíze, když oba týmy vyhrály své první útočné kolo v overtime času v mapách Hanamura, Horizon Lunar Colony, Temple of Anubis, nebo Volskaya Industries.

 

Custom Games a Game Browser

  • Opravena chyba, která zabránila použití Capture Speed Modifier.
  • Opravena chyba, která zabránila tomu, aby se posuvník rychlosti Projectile Speed D.Vy zobrazoval v nastavení Custom Game.

 

Hrdinové

  • Opravena chyba, která způsobila, že Lúciův fotbalový míč létal v nesprávném směru, když aktivuje jeho emote Juggle na 30 FPS.
  • Opravena chyba, která způsobila, že Mercy udržuje hybnou sílu po zrušení Guardian Angel v polovině letu.
  • Opravena chyba, která by mohla způsobit, že se hrdinové respawnou jako jiný hrdina poté, co ho Mercy oživila.
  • Opravena chyba, která způsobila, že Roadhogova hruď se zdeformovala, když byl aktivován jeho emote Tuckered Out, když měl skiny Mako nebo Sharkbait.
  • Opravena chyba, která bránila zvukovým efektům věžičkám Symmetry, aby byly slyšet spoluhráči.
  • Opravena chyba, která bránila tomu, aby Torbjörnova zbraň kreslila animaci, při bylo zrušeno umístění věže.

 

Mapy

  • Opravena chyba v mapě Junkertown, která dovolila některým hrdinům, aby uvízli v barelu v blízkosti posledního bodu.
  • Opravena chyba v mapě King's Row, která způsobila, že se objeví tmavá krabička, pokud jste dlouho dívali do města robotů.
  • Opravena chyba, která umožnila Sombře se dostat do neúmyslného místa v mapě Volskaya Industries.
  • Opravena chyba u map Ilios, Lijang Tower, Nepál a Oasis, která zabránila resetování přesčasu, když bar progresu dosáhl 99 %.

Chcete si povídat o Overwatch? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet