Nové herní módy: Deathmatch a Team Deathmatch
Do Arcade módu byly přidány nové herní režimy: Deathmatch a Team Deathmatch.
V Deathmatchi se utká proti sobě 8 hráčů, dokud jeden hráč nedosáhne 20 bodů.
Hráči získají 1 bod vždy, když zabijí soupeře, a ztratí 1 bod, když zemřou v prostředí mapy (pád z útesu atd.) nebo sebezabitím. Toto hodnocení bude sledováno v zcela nové výsledkové tabulce.
Vyhrává první hráč s 20 body!
V Team Deathmatchi proti sobě stojí 2 týmy po čtyřech, dokud jeden z týmů nedosáhne 30 bodů.
Hráči získají 1 bod pro svůj tým, když zabijí soupeře, a ztratí za svůj tým 1 bod, když zemřou v prostředí mapy (pád z útesu atd.) nebo sebezabitím. Pokud jsou hráči oživeni před tím, než jsou respawnuti, odpovídající skóre pro jejich smrt bude odečteno od skóre nepřítele. Toto hodnocení bude sledováno ve standardní tabulce.
Vyhrává tým s 30 body!
Oba režimy budou hrány na vybraných mapách:
- Hanamura
- Horizon Lunar Colony
- Temple of Anubis
- Volskaya Industries
- Dorado
- Eichenwalde
- Hollywood
- King’s Row
- (TDM) Black Forest
- (TDM) Castillo
- (TDM) Ecopoint: Antarctica
- (TDM) Necropolis
U mnoha z těchto map bylo provedeno několik úprav (včetně omezení hraní na určitou oblast a vytvoření speciálního systému respawnu) při hraní v těchto režimech. Také představujeme zcela novou mapu specifickou pro Deathmatch: Château Guillard!
Oba režimy budou k dispozici pro hraní v Custom Games.
Nová mapa Deathmatch: Château Guillard
Château Guillard se nachází v blízkosti Annecy v jihovýchodní Francii. Po staletí se jednalo o panství vlivné rodiny Guillardových, až postupně chátral díky moci rodiny po revoluci. Nedávno se v zámku objevil nový majitel: agentka Talonu, Widowmaker, která se vrátila do rodného domova své rodiny.
Základní
- Byla implementována řada změn formátu dat.
Vývojářský komentář: Během několika posledních měsíců jsme pracovali na řadě významných změn, které nám pomohou zefektivnit proces patche. To nám umožní snížit velikost stahování v budoucích patchích, ale znamená to, že dnešní patch je větší než tradiční patch.
- Pro Deathmatch a vlastní hry byl přidán voice chat.
- V záložce "Advanced" v nabídce "Controller" byla přidána možnost "Aim Ease in" (zamířit do cíle). To umožňuje hráčům přizpůsobit jejich zrychlení. Pokud byste se chtěli dozvědět více informací, podívejte se na vývojářské fórum.
Úprava hrdinů
Junkrat
- Concussion Mine – Junkrat nyní může nést dvě miny.
- RIP-Tire – rychlost pneumatiky zvýšena o 30 %. Při stoupání po stěně již není časový limit.
Vývojářský komentář: Poskytnutí dvou min dodává Junkratovi potřebnou flexibilitu a všestrannost, zejména pro pohyb díky minám. Poškození pneumatiky bylo vždy dobré, ale bylo často obtížné dojet na místo dříve, než byla zničena. Zvýšení rychlosti umožní hračům častěji odpálit pneumatiku a snížit dobu, po kterou je Junkrat zranitelný během kontroly.
Orisa
- Fusion Driver – rychlost projektilů zvýšena o 20 %.
- Protective Barrier – velikost bariéry zvýšena o 20 %. Tvar bariéry byl změněn tak, aby umožnil větší pokrytí od nepřátel, kteří jsou před bariérou.
Vývojářský komentář: Zvýšení rychlosti projektilu pomáhá konzistenci Orisy, zejména ve středních vzdálenostech (nebo dále). Velikost její bariéry byla zvýšena, aby byla lepší ochrana jejího týmu, a nový tvar činí štít efektivnější, když je používán na svazích nebo na vrcholech objektů (například na payloadu).
Roadhog
- Take a Breather – nyní může být použit v pohybu. Získané poškození při léčení bylo sníženo o 50 %.
Vývojářský komentář: Tyto změny pomáhají Roadhogovi být mnohem agresivnější při hledání cílů pro svůj hook nebo blokování jeho týmu. Kombinace těchto účinků výrazně zvyšuje udržitelnost a životaschopnost Roadhoga.
Widowmaker
- Grappling Hook – cooldown byl snížen z 12 s na 8 s.
- Venom Mine – zasažené cíle jsou nyní viditelné přes stěny (pouze pro vás jako Widowmaker).
Vývojářský komentář: Widowmaker je ve správných rukou mimořádně silná, ale její schopnosti se často mohly zdát trochu slabé. Redukce cooldownu Grappling Hook znamená, že bude k dispozici zrovna, když potřebuje uniknout. Venom Mine je určen k tomu, aby byl systémem včasného varování a odhaloval nepřátele. S touto změnou vidí nepřátele, když se spustí mina, i když jsou na druhé straně zdi.
Kompetitivní hra
Základní
- Délka kompetitivní sezóny byla zkrácena na 2 měsíce (dříve 3).
- Vítěz v Control mapách bude nyní rozhodnut na základě nejlepšího 2:3 série (dříve bylo 3:5).
- Kvůli zkrácené délce sezóny bude na konci každé sezóny odměněno méně kompetitivních bodů.
- Více kompetitivních bodů bude odměněno za vítězství nebo remízu:
- 15 kompetitivních bodů za výhru (dříve 10)
- 5 kompetitivních bodů za remízu (dříve 3)
- Úbytek Skill rating bodů byl redukován:
- Dříve neaktivní hráči (ve třídě Diamond nebo výše) ztratili 50 ratingu denně. To bylo sníženo na 25 ratingu denně.
- Ztráta ratingu se nyní prodlužuje na dobu až po 36 hodin (dříve 24 hodin). Maximální počet dní zůstává nastaven na 7.
- Hráči, kteří se umístí v kategorii Diamond nebo níže, mohou nyní ztratit své místo v této kategorii, pokud jejich Skill rating klesne pod minimální požadavek. Nicméně, budou i nadále získávat na konci sezóny odměnu za jejich nejvyšší dosaženou úroveň.
- Hráčův Skill rating již nebude dočasně snížen na začátku sezóny (po umístění zápasů).
- Změny ve Skill ratingu, které nastaly po každém soutěžním zápase, byly upraveny tak, aby řešily jisté anomálie, zejména u některých hrdinů.
- Skill rating získaný během zápasů se bude hráčům nyní přesněji odrážet jejich skutečnému Skill ratingu.
- Systém výpočtu osobního výkonu byl zlepšen.
Gameplay
- Čas pro respawn se nyní pomalu zvýšuje (pro defenzivní team), když útočící tým má více hráčů na cíli.
Uživatelské rozhraní
- Přidána možnost "Outline Opacity" v rámci vlastních nastavení reticle (nacházejících se v části Ovládací prvky > Možnosti > Pokročilé), která umožňuje hráči ovládat opacitu černého obrysu kolem síťoviny.
Oprava chyb
Základní
- Opravena chyba, která příležitostně vyžadovala, aby se čára postupu Capture Point předtím, než byla aktivována, pohybovala kolem druhé značky.
Hrdinové
- Opravena chyba, která mohla způsobit, že se objeví černá obrazovka po vyhození D.Vy z jejího mechu.
- Opravena chyba způsobující světelnou pistoli D.Vy použitím špatné struktury, když byla mimo její mech, při skinu Junker.
- Opravena chyba, která způsobovala, že vlasy D.Vy stály rovně na obrazovce Hero Select, když byla vybavena skinem Cruiser.
- Opravena chyba, která zůsobovala, že světla na zadní straně rukavic Doomfista nesprávně indikovaly plné náboje zbraně, když byl aktivován jeho Hello emote.
- Opravena chyba, která zabránila tomu, aby kruh Meteor Strike Doomfista byl viditelný pro všechny hráče.
- Opravena chyba, která zabraňuje tomu, aby výška z Meteor Strike Doomfista byla dostatečně vysoká, aby se dostala na určitá místa.
- Opravena chyba, která zabraňovala tomu, aby Doomfistova Rocket Punch byla spojena s nepřátelskými hráči, kteří se pohybovali na svahu.
- Opravena chyba, která způsobila, že Hanzův šíp zmizel, když byl aktivní jeho emote Meditate.
- Opravena chyba, která zabraňuje tomu, aby Orisa získala "Overclocked" achievement dokonce i poté, co byla splněna kritéria.
- Opravena chyba, která způsobila, že Sombřiny zuby byly viditelné, zatímco byla aktivní její schopnost Stealth, když byla vybavena skinem Los Muertos.
- Opravena chyba způsobující přehrávání animace Sombry, dokonce i při přerušení.
Mapy
- Opravena chyba, která hráči umožnila dosáhnout neúmyslné lokace v Ecopoint: Antarctica.
- Opravena chyba, která umožnila hráči vidět kolem mapy pozadí v Black Forest.
- Opravena chyba, která hráči umožnila dosáhnout neúmyslné lokace v Black Forest.
- Opravena chyba, která způsobila hlasatelům, že při cestě do Castillo říkají "Traveling to Dorado".
- Opravena chyba, která zabránila správnému připojení některých zařízení (větracích otvorů, potrubí atd.) ke stěnám elektrárny Dorado.
- Opravena chyba, která hráči umožnila dosáhnout neúmyslné lokace v Hanamura.
- Opraven problém, který nesprávně zobrazoval spreje na jeřábu v Horizon Lunar Colony.
- Opravena chyba, která způsobila, že některé projektily šli skrz zem na posledním pointě v Horizon Lunar Colony.
- Opravena chyba, která mohla způsobit hrdinům umělé inteligence, aby se seskupili, když cestovali do Well Capture Point v Iliosu.
- Opravena chyba, která hráči umožnila dosáhnout neúmyslné lokace v Ilios.
- Opraven problém, který způsobil, že osvětlení vypadalo tmavší v Genjiho místnosti v Nepálu.
- Opravena chyba, která hráči umožnila dosáhnout neúmyslné lokace v Oasis.
- Opravena chyba, která bránila Pharah Jump Jet z nabíjení, když byla ve dveřích v Oasis.
- Opravena chyba, která zabraňovala viditelným zákrytím dveří a nedošlo ke kolizi v Practice Range.
- Opravena chyba, která způsobila, že někteří hráči uvízli v blízkosti druhého pointu V Route 66.
- Opravena chyba, která umožnila Doomfistu dosáhnout neúmyslného umístění ve Volskaya Industries.
Uživatelské rozhraní
- Opravena chyba v nabídce Možnosti > Ovládací prvky, která zabraňovala tomu, aby hvězdička (která normálně indikuje, že došlo k změnám) byla odstraněna z rozbalovací nabídky hrdiny poté, co byly ovládací prvky nastaveny na výchozí.
- Opravena chyba způsobující zmizení tlačítka Zpět, když procházíte seznamem dostupných her v Game Browser.
- Opravena chyba, která zabraňovala tomu, aby se seskupení hráči objevili v menu během Custom Game.
Chcete si povídat o Overwatch? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskusia
Pre pridanie komentáru musíte byť prihlásený.
Prihlásiť saalebo
Registrovať nový účet