Patch Notes 25.02.2020

  patch    notes    bug   

 

Ashe’s Mardi Gras Challenge!

 

Další challenge tentokrát s Ashe. Chcete získat další skin?

Více informací: ZDE!


 

Základní úpravy

 

Hero Pools

 

Nové nastavení výběru hrdinů pro 21. sezónu v kompetitivní hře. Stejně jako u map, nebudou dostupné všichni hrdinové po celou dobu a bude k dispozici týdenní seznam hrdinů. Seznam bude obsahovat drtivou většinu hrdinů, přičemž jen několik z nich bude během daného týdne vyloučeno. Tato funkce by měla udržet kompetitivní hru zajímavou, protože složení týmů se během sezóny bude měnit častěji.

 

 

Experimental Mode

 

Nový mód triple damage - 3-2-1.

Více informací: ZDE!

 

Úpravy hrdinů, které jsou dostupné pouze v experimentálním módu

 

D.Va

  • Základní
    • Upravený poměr armoru ke zdraví (celkový počet životů je stále 600).
      • Počet armoru zvýšen z 200 na 400.
      • Počet životů snížen z 400 na 200.
  • Defense Matrix
    • Trvání zvýšeno z 2 na 4s.
  • Fusion Cannons (primární střelba)
    • Redukování pohybu sníženo z 50% na 30%.

 

Orisa

  • Protective Barrier
    • Cooldown snížen z 10 na 8s.
    • Počet životů bariéry zvýšen na 900.

 

Reinhardt

  • Základní
    • Upravený poměr armoru ke zdraví (celkový počet životů je stále 500).
      • Počet armoru zvýšen z 200 na 300.
      • Počet životů snížen z 300 na 200.
  • Rocket Hammer (primární střelba)
    • Poškození zvýšeno ze 75 na 90.
  • Barrier Field
    • Regenerace zvýšena z 200 na 250 za sekundu.

 

Roadhog

  • Take a Breather
    • Při použití nyní zanechává oblak. Tento mrak uzdravuje všechny spojence v něm po 25 zdraví za sekundu a poskytuje 25% redukci poškození.
  • Chain Hook
    • Cooldown snížen z 8 na 6s.
  • Scrap Gun (primární střelba)
    • Poškození sníženo z 6 na 5 (sníženo ze 150 na 125 poškození jedné střelby).
  • Whole Hog
    • Cena ultimátky zvýšena o 15%.

 

Sigma

  • Experimental Barrier
    • Regenerace zvýšena ze 120 na 200 za sekundu.
    • Počet životů bariéry zvýšen z 900 na 1200.

 

Winston

  • Základní
    • Armor zvýšen ze 100 na 200 (celkový počet životů je nyní 600).
  • Barrier Projector
    • Cooldown snížen ze 13 na 10s.

 

Zarya

  • Základní
    • Počet životů štítu zvýšen z 200 na 300 (celkový počet životů je nyní 500).
    • Obdržení maximální energy ze štítu snížena z 40 na 30.
  • Particle Cannon (primární střelba)
    • Maximální poškození sníženo ze 170 na 140.
  • Particle Cannon (sekundární střelba)
    • Maximální poškození sníženo z 95 na 80.
  • Particle Barrier (pro sebe)
    • Cooldown snížen z 10 na 8s.
  • Particle Barrier (pro ostatní)
    • Nyní vytvoří bariéry pro všechny spojence, kteří jsou 8m od cíle.
    • Trvání zvýšeno z 2 na 3s.

 

Základní úpravy

  • Volba herního módu v profilu kariéry je nyní logičtější, aby se usnadnilo používání.
  • Vedoucí skupiny nesmí používat možnost Leave as Group (odejít jako skupina), pokud právě probíhá kompetitivní hra.
  • Čas při výběru hrdinů pro hry používající herní režimy Assault, Hybrid, Control a Payload byl snížen ze 40 na 35 sekund.
  • Byli aktualizovány interakce mezi všemi schopnostmi "stun" - omráčení (Flashbang, Earthshatter, Freeze, Sleep, Accretion), aby byly konzistentnější. Nové omráčení nahradí stávající omráčení, pouze pokud je jeho trvání delší než zbývající čas na aktuálním omráčení. 
  • Zeď od Mei má nyní vizuálně poškozený stav, když je pod polovičním stavem zdraví.

 

Úpravy Custom Game

  • Přidaná funkce kopírovat-vložit do nastavení Custom Game.

 

Workshop úpravy

 

Nové funkce:

  • Mapy Custom Game
    • Workshop Chamber
    • Workshop Island
    • Workshop Expanse
  • Panel diagnostiky skriptů
  • Podprogramy

 

Nové akce Workshopu

  • Start Healing Modification
  • Stop Healing Modification
  • Stop All Healing Modifications
  • Enable Inspector Recording
  • Disable Inspector Recording
  • If
  • Else If
  • Else
  • While
  • End
  • For Global Variable
  • For Player Variable
  • Call Subroutine
  • Start Rule

 

Nové hodnoty Workshopu

  • Event Was Health Pack
  • Last Healing Modification ID

 

Úpravy Workshopu

  • Poznámky k akci a podmínkám.
  • Vlastnosti tlačítek melee a nabití.
  • Přidána možnost přehodnocení pořadí řazení pro vytvoření HUD textu.
  • Akce Wait již není potřeba před akcí Loop.
  • Efekty rovného paprsku.
  • Chování Set Status / Clear Status sloučeno s herním omráčením.

 

Optimalizace Workshopu

 

  • Set Global Variable
  • Set Player Variable
  • Modify Global Variable
  • Modify Player Variable
  • Set Global Variable At Index
  • Set Player Variable At Index
  • Modify Global Variable At Index
  • Modify Player Variable At Index
  • Loop
  • Loop If
  • Abort
  • Abort If
  • Skip
  • Skip If

 

Opravy chyb

 

Základní

  • Zabití B.O.B už neudělí skóre pro FFA a Team Deathmatch.
  • Kompetitivní sezóna je nyní uvedena ve správném pořadí v profilu kariéry.
  • Seznam Replay by již neměl mít neviditelné záznamy.
  • Opravena chyba, kdy se vyloučení spoluhráči neobjevili v seznamu vyloučených spoluhráčů, pokud nebyli také v seznamu nedávných hráčů.
  • Opravena chyba, kdy herní možnost Player Outline Strength neupravovala neprůhlednost obrysů hráče.
  • Opraveno zobrazení teploty grafiky na novějším hardwaru AMD a ovladačích.

 

Mapy

  • Petra
    • Opravena chyba, která způsobila, že Reinhardtův Earthshatter nefungoval správně na skládací podlaze.
    • Na rozbitnou podlahu lze nyní použít schopnosti Reaper's Shadow Step, Symmetra's Teleporter nebo Doomfist's Seismic Slam.

 

Hrdinové

  • Ana
    • Opravena chyba, která umožnila použít její spící šipku na bombách D.Vy, věží Torbjörna a Symmetry.
  • Ashe
    • Opravena chyba, která mohla způsobit, že charge B.O.Ba skončil dřív, když byl na schodech.
  • Junkrat
    • Opravena chyba, kde se občas objevila exploze miny poblíž jeho hlavy, místo na mině.
  • Mei
    • Opravena chyba se stackováním zamrznutí, které se neaplikovaly správně.
  • Mercy
    • Opravena chyba, která mohla způsobit, že Mercy nezískala značku lebky(zásahu) při asistenci.
  • Wrecking Ball
    • Opravena chyba, která zabránila hraní voice linek při otevření v lootboxech.

 

Custom Game

  • Opraven problém zabraňující pozvání hráčů, když byla vlastní hra importována pomocí sdíleného kódu.
  • Opraven problém, kdy předvolené sloty mohly být přepsány při ukládání nastavení z vlastní hry jiného hráče.
  • Opraven problém, který umožnil skirmish přátelům dostat se do vaší vlastní hry, když byla zakázána možnost „povolit skirmish“.

 

 

 

 


Chcete si povídat o Overwatch? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Housac
Jiří Housa

Housac je autorom 476 článkov. Viac článkov tohoto autora nájdete na tomto odkaze. Pre viac informácií navštívte profil tohoto autora.

Diskusia

Žiadne komentáre
Pre pridanie komentáru musíte byť prihlásený.
Prihlásiť sa
alebo
Registrovať nový účet