Přichází 2. sezóna

 

Od této sezóny se rozrostlo hodnocení ze škály 1 - 100 na 1 - 5000. Nový systém by měl motivovat hráče v dalších hrách, jelikož každá výhra/prohra se viditelně projeví ve finálním pořadí. V předchozí sezóně někteří hráči stále bloumali na jednom místě, což mohlo být pro některé slabší povahy vysoce demotivující.

Dalším novým prvkem je aktivita. Pokud jste nahráli skóre více jak 3000, neznamená to, že máte vyhráno. Abyste si jej minimálně udrželi, bude zapotřebí odehrát alespoň jeden hodnocený zápas za týden. V opačném případě se propadnete o 50 ranků za každých 24 hodin neaktivity. Pojedete-li na delší dovolenou, můžete se propadnout o několik pozic, ale nikdy níže než na rank 3000.

S novým systémem hodnocení souvisí i rozdělení hráčů do 7 kategorií. Po odehrání úvodních zařazovacích zápasů, budete na základě výsledků automaticky umístěni do jedné z nich. To však neznamená, že nebude možné postoupit z jedné kategorie do druhé. Aktuální rank se zároveň zobrazuje u vašeho profilu, takže každý okamžitě pozná, jak jste dobří.

Pokud spadáte do první z pěti kategorií, bude se na konci sezóny počítat vaše nejvýše dosažená. V případě Master a Grandmaster, si tuto pozici budete muset udržet až do konce sezóny.

V případě, že hrajete rádi ve skupině, přichází Blizzard s dalším omezením. Od ranku Bronze až Diamond můžete být ve skupině pouze s hráčem, jehož rank je od vás maximálně 1000 bodů. Pro Master a Grandmaster je toto omezení dokonce 500 bodů

Ze hry byla odstraněna nenáviděná a v mnoha očích nespravedlivá Sudden Death (náhlá smrt). Nahradit ji má Time bank systém. Nově tedy záleží, jak rychle danou mapu vyhrajete. V případě remízy (útočící tým vždy vyhraje) začíná celá hra znovu s časem, jaký každému týmu zbyl v prvním kole, nejméně však 60 vteřin. Zápas díky tomu může skončit  i remízou.

Dále byl zkrácen celkový čas kompetitivních zápasů o jednu minutu.

V současné sezóně se výhra hodnotí 10 body a ani remíza nezůstane bez odměny. Cena zlatých zbraní je zdesetinásobena na 3000 bodů a byl zaveden maximální počet bodů, které může hráč nashromáždit - 6000. Současně jsou upraveny i sezónní odměny za celkové umístění a to následovně.

Mírných úprav se dočkalo i hodnocení TOP 500. Nyní hráči prahnoucí po nejlepším umístění v regionu budou muset mít odehráno minimálně 50 vyhraných zápasů a zůstat aktivní po celé trvání sezóny. V případě, že během jednoho týdne neodehrají ani jeden hodnocený zápas, automaticky ztratí hodnocení TOP 500.

V případě, že hráč opustí rozehranou hru, nemůže se následujících 10 minut připojit k další hře. V případě, že byl jeho účet zařazen mezi tzv. "špatně účty". Musí nyní odehrát více her, aby prokázal své uvědomění a mohl se zařadit opět po bok normálním hráčům.



Naposledy upravil/a kovka 03.09.2016 v 12:13:19.

Chcete si povídat o Overwatch? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet